אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

כמה עולה לכרות עץ?

קיבלתם את האישור הדרוש לבצע כריתת עץ בשטח הפרטי שלכם? זה הזמן לדון בשאלה החשובה באמת, כמה עולה לכרות עץ? במדינה יקרה כמו ישראל, אין כל ספק כי יש משקל לשאלות הנוגעות לתקציב הדרוש לביצוע כריתה של עץ. במאמר הבא נסקור את המחירים ונדבר גם על כל ההוצאות הנלוות לביצוע כריתת עץ. אז הכינו את המחשבונים, נדבר על כך בהרחבה כעת, כמה עולה לכרות עץ?
כמה עולה לכרות עץ

כמה עולה לכרות עץ? עכשיו זה הזמן למספרים

טווח המחירים עבור כריתת עצים נע בין 500-5,000 ₪ ויותר, תלוי במקרה. כאמור, הטווח הרחב נובע מהעובדה כי ישנם משתנים רבים שמשפיעים על תמחור העבודה בכל פעם מחדש. לקוחות רבים שואלים, כאשר טווח המחירים גדול כל כך, איך אפשר לבחור?

התשובה שלנו היא שקבלת החלטה ללא הערכת מצב, מביאה הרבה פעמים לבחירות שגויות. אתם צריכים לשאול את עצמכם למה אתם רוצים לכרות את העץ, האם אתם צריכים סיוע בפינוי הגזם והאם אתם יודעים להגדיר את מסגרת התקציב אותה אתם מקצים למשימה הזו.

אנחנו ממליצים, לכל לקוח, לפנות לנציגי השירות ולהבין ביחד עם בעלי הניסיון, מה הדרך הטובה ביותר לפתור ולטפל במקרה שלכם. כמאמר הפתגם הידוע: אין חכם כבעל ניסיון.

עלות כריתת עץ
עלות כריתת עץ

כמה מילים על כריתת עצים ועל ההוצאות הנלוות לכך

התשובה לשאלה כמה עולה לכרות עץ היא לא חד משמעית והיא לא יכולה להיות כזו. למה? כי תהליך של כריתת עץ הוא לא פשוט כמו שנוטים לחשוב. תהליך של כריתת עץ דורש מאיתנו להתייחס לכמה משתנים חשובים לפני שאנחנו יוצאים לדרך. עשינו רשימה קצרה שתעזור לכם לעשות סדר:

  1. באיזה עץ מדובר: האם אנחנו מדברים על עץ גבוה או נמוך? עץ כבד או קל יחסית? ככל שמדובר על עץ גבוה יותר וכבד יותר, העבודה הופכת מורכבת. המשמעות היא ביצוע העבודה בכלים מתקדמים, כאלו שמאפשרים כריתה מוצלחת של עץ כבד וגבוה. המשמעות היא גם שימוש בכוח אדם נוסף. גם בשביל לשמור על הבטיחות של הלקוחות והעוברים ושבים, גם משום ששימוש בכלים מתקדמים דורש בדרך כלל שיתוף פעולה של כמה עובדים ביחד.
  2. האם כריתת העץ נעשית בשטח סטרילי הוא שטח המונע גישה אל העץ: ניתן לצורך ההמחשה דוגמא. אם למשל אנחנו מדברים על עץ שממוקם בין שני בנייני מגורים בעיר צפופה, הגישה אל העץ מורכבת בהרבה, כך שגם הפעם, נידרש להיעזר בכלים מתקדמים, אנשי צוות רבים וכן הלאה. מצב העניינים שונה לחלוטין כאשר מדברים על כריתה של עץ בבית פרטי, בחצר רחבת ידיים.
  3. בכמה עצים מדובר: כמה עולה לכרות עץ אחד זה עניין אחד, אבל לפעמים השירות כולל כריתה של קבוצה גדולה יותר של עצים. המחיר ישתנה בהתאם, מטבע הדברים.
  4. כריתת עצים כוללת פינוי העץ למקום אחר, עלות ההובלה והפינוי, גם היא נכללת במחיר השירות: כמו שאמרנו כבר, אי אפשר לשאול רק כמה עולה לכרות עץ, צריך לשאול כמה עולה כל השירות. מקצה אחד ועד לקצה השני.

למה כדאי לבחור אנשי מקצוע מעולים, למרות הפערים במחיר?

אנחנו עוסקים במאמר בשאלה כמה עולה לכרות עץ. אבל אנחנו חייבים להגיד במאמר מוסגר כי מדובר על שוק בו טווח המחירים משתנה לא רק בהתאם לסוג העבודה, אלא גם בהתאם לחברה או הארגון שמבצעת את העבודה.

חברת גיזום מקצועית, המעסיקה עובדים שהוכשרו לעבודה הזו, היא חברה שהשירות שלה עולה יותר. לא רק בשל 'תאוות בצע'. אלא בעיקר, משום שכדי לשלם לעובדים משכורות הוגנות וכדי להבטיח שלכל עבודה יהיה הביטוח המתאים, החברה חייבת לגבות את הכסף הדרוש לכך מהלקוח.

מחיר כריתת עץ
מחיר כריתת עץ

היזהרו מחאפרים

למה בכל זאת כדאי לפנות לחברה שהשירות שלה לכריתת עץ עולה יותר? משום שתחום הגיזום וכריתת עצים הוא תחום פרוץ. ישנן חברות לא מקצועיות, בהן עובדים פועלים שלא עברו כל הכשרה לביצוע העבודה. לא רק שבחירה בארגון מהסוג הזה לא תפתור את הבעיה ולא תאפשר לכם ליהנות מתוצאות מצוינות.

אלא, התוצאה עלולה להיות חמורה מכך. הרי כריתת עצים היא גם פעולה מסוכנת במידה רבה, כאשר נותנים את המפתחות למי שאין להם את הידע המקצועי, למעשה מכשירים את הקרקע למפגעי בטיחות רבים שעוד יבואו.

זכרו כי עליכם לקבלת אישור רישמי לכריתת עץ

על פי חוקי מדינת ישראל יש לשלם אגרה בשיעור מסוים, כדי לקבל את האישור הרישמי של פקיד היערות לכריתה של עץ מוגן או עץ בוגר. כאשר אתם שואלים כמה עולה לכרות עץ, חשוב לקחת את הפרט הזה בחשבון גם כן.

חברת אומן הגיזום תשמח לעמוד לשירותכם בעניין של כריתת עצים ובליווי התהליך בצורה מקצועית ובטוחה ועם מחירים הוגנים. כל שנותר לכם כעת – ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר ונחזור אליכם להמשך התהליך.

5/5 - (33 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.