אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים לפני החורף

מעוניינים לבצע גיזום עצים לפני החורף? מצוין. חברת 'אומן הגיזום' תשמח להגיע אליכם ולספק לכם שירות מעולה. העובדים בחברת אומן הגיזום מגיעים עם ניסיון של 15 שנה בתחום. מכשור מתקדם וכל הציוד הדרוש כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. לפרטים ולקבלת שיחת ייעוץ ראשונית, אנחנו כאן.
גיזום עצים לפני החורף

מה המטרה של גיזום עצים לפני החורף?

יש כמה מטרות בתהליך של גיזום עצים. מדובר על פעולה שכיחה אשר יכולה לשפר את העמידות של העץ ובריאותו לאורך הזמן. בין היתר, פעולת הגיזום יכולה להביא לתוצאות הבאות:

מניעת התפשטות מחלות

כמו שילד חוזר מהגן עם חום לעיתים, כך גם עצים עלולים להידבק במחלות שונות. אלו יכולות להיות פטריות, מזיקים שונים ועוד. לעיתים, כדי למנוע התפשטות של המחלה בעץ, אנחנו יכולים לבצע גיזום. זה יוריד את הענפים החולים וישאיר את רובו של העץ בריא ואיתן.

הגיזום עוזר לקרני השמש להגיע אל גזע העץ

כל ילד יודע כי על מנת שעץ יצליח להמשיך לצמוח ולשגשג, הוא צריך אור שמש. לעיתים, בעצים עבותים, עלוות העלים מסתירה את הגזע. תהליך גיזום עצים לפני החורף יכול לשנות את המצב הזה.

גיזום עצים רלוונטי במקרים בהם העץ פוגע בתשתיות

ישנם מקרים בהם ענפים ועלים חודרים למערכת האינסטלציה ומזיקים גם למערכת החשמל. במקרים כאילו אפשר פשוט להוריד את העלים וענפים הסוררים כדי לתת פתרון לבעיה הזו בהצלחה.

מתן אפשרות לעץ לצמוח בצורה נכונה

גיזום עצים לפני החורף בשתילים צעירים, מכין אותם כך שיצליחו לצמוח בצורה הטובה ביותר. הרי אנחנו יודעים כי עץ יכול לצמוח באופנים שונים בהתאם לנסיבות. כדי לאפשר לו לצמוח בצורה הטובה ביותר, אנחנו יכולים לכתחילה לעצב אותו כך שהדבר יתאפשר.

גיזום עץ בחורף
גיזום עץ בחורף

מתי נכון לבצע את פעולת הגיזום?

גיזום עצים לפני החורף זה מועד מצוין לביצוע העבודה. יש לכך כמה סיבות. קודם כל, גיזום עצים לקראת עונת החורף או בסוף עונת הקיץ, אומר כי אנחנו מטפלים בעץ כאשר הוא לא בשיא פריחתו.

כך מצד אחד ענפים סוררים לא מפריעים לנו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר במהירות וביעילות. מהצד השני, אנחנו יכולים לבצע פחות עבודה, משום שאין עודף עלים וענפים.

עוד נקודה חשובה לענייננו כאן, גיזום עץ בחורף מעצב את העץ כך שבעונת הפריחה הוא יצמח כמו שצריך. אנחנו כמו 'מקדימים תרופה למכה'.

אגב, בסוף הקיץ ותחילת החורף, המזיקים מתחפרים בדרך לעונת החורף. כלומר, אנחנו יכולים כמו להכין את העץ ולהגן עליו, כך שבהמשך יהיה קשה יותר למזיקים וכיוצא באלו לפגוע בו באופן משמעותי.

החשיבות של גוזמים מוסמכים מומלצים

יש מי שטועים לחשוב כי גיזום עצים לקראת החורף זו פעולה פשוטה באופן יחסי. אולי משהו שהם יכולים לעשות בעצמם. אבל האמת היא שזה לא ממש נכון. גיזום עצים לפני החורף הנעשה בצורה לא מקצועית עלול רק להחליש את העץ. להפוך אותו פגיע ולדרדר את מצבו.

בנוסף, גיזום עצים לפני החורף לא נועד רק עבור המלאכה עצמה. אלא, כאשר עורכים עבודות גיזום מסודר פעם בשנה, אתם זוכים לקבל אבחון על ידי איש מקצוע מנוסה. הוא יגיע לבחון את מצבו של העץ. במידה ויש בעיה, אם העץ חולה וכן הלאה, ידע גוזם מוסמך מומלץ להתריע על כך מראש.

כמו במקרים אחרים, גם כאן טיפול מוקדם ככל הניתן, יכול למזער נזקים ולהביא להישגים משמעותיים יותר בתהליך הטיפול.

אגב, חברת גיזום מקצועית מחזיקה במכשור מתקדם, עם טכנולוגיה ייחודית. כזו אשר יכולה לספק לנו כלים טובים יותר לבצע את העבודה כנדרש.

מחיר גיזום עצים לפני החורף
מחיר גיזום עצים לפני החורף

כמה עולה גיזום עצים לפני החורף?

מחיר גיזום עצים תלוי בגובה העץ. בהיקף העובדים הדרוש עבור ביצוע העבודה ובמכשור הדרוש. בדרך כלל גיזום עצים עם מנוף יעלה יותר ואילו גיזום עצים נמוכים יעלה כמה מאות שקלים בודדות.

בגדול אנחנו יכולים להצביע על טווח מחירים הנע בין  450-2,500 ש"ח. כמובן, תלוי באיזה פרויקט מדובר.

ההמלצה שלנו היא להתייעץ ולמסור מידע רב ככל הניתן על מצב העץ ועל תנאי השטח. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת בהתאם לצרכים שלכם.

הזמינו גיזום עצים לקראת החורף עוד היום

חברת אומן הגיזום עומדת לשירותכם. אנחנו מציעים גיזום עצים לפני החורף אבל לא רק. שירותי כריתת עצים, גיזום עצים גבוהים, גיזום עצי פרי ועוד, תוכלו למצוא אצלנו.

אנחנו נגיע אליכם במהירות, עם ציוד מתקדם ונבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. לפרטים, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

5/5 - (33 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.