אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

כריתת עצים בגן יבנה

✔️ שירות כריתת עצים בגן יבנה!

✅ מומחים בכריתת כל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם כורת עצים מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לכריתת עצים בגן יבנה:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-8047507

כריתת עצים בגן יבנה

שירותי כריתת עצים בגן יבנה בידי כורת מוסמך

אומן הגיזום היא חברה בעלת 15 שנים של ניסיון בתחום כריתת עצים וגיזום עצים מקצועי. אנחנו מספקים מענה מהיר ומיידי עבור הלקוח במקרה של כריתת עצים בגן יבנה בצורה מקצועית ועבור טיפול בעצים סוררים, עצים שיש לפנות עבור פעולות בניה, טיפול בגינות ועוד.

כריתת עצים בגן יבנה היא לא משהו שאפשר לבצע בלי לרכוש את הידע המתאים. אנחנו, בעלי הידע המתאים והניסיון ועם ההסמכה המתאימה, נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לבצע כריתת עצים בגן יבנה באופן הטוב ביותר.

כריתת עצים היא לא הפעולה הראשונה

אנחנו, בתור מי שעובדים בתחום של גיזום עצים מקצועי יודעים להגיד כי כריתת עצים בגן יבנה היא לא הפעולה הראשונה שאנחנו עושים. הרבה פעמים אנחנו נעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות כדי למנוע תהליך של כריתת עצים בגן יבנה וכדי לנסות להציל את העץ. חוק כריתת עצים הוא לא רק עוד מנגנון בירוקרטי שתפקידו למנוע מאיתנו לבנות היכן שנרצה.

יש מאחורי החוק למניעת כריתת עצים לא חוקית מנגנון שתפקידו להגן על העצים שלנו, גם אם מדובר בכריתת עצים בבית פרטי על מנת לשמור על המרחבים הירוקים שברשותנו עד כמה שניתן. לא פעם פעולות של גיזום עצים יכולות למנוע בהמשך את כריתת העץ. אמנם קיימים מקרים בהם אין לנו ברירה אלא לכרות את העץ, אבל אנחנו יכולים להגיד בפה מלא כי אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לא להגיע לנקודה הזו.

כורתי עצים בגן יבנה

מתי נצטרך לבצע כריתת עצים בגן יבנה?

עבודה של כורת עצים בגן יבנה תתרחש כאשר מתרחשת אחת מהבעיות הבאות:

  1. כאשר העץ מהווה מפגע בטיחותי: לעיתים עצים צומחים באופן כזה שיכול להוות איום על העוברים ושבים ועל רכוש. כריתת עצים מקצועית היא פעולת מנע שתפקידה למנוע כמובן קריסה של עץ או חלק ממנו בהפתעה.
  2. כריתת עצים מקצועית נעשית במרחב בו אמורות להתחיל להתבצע עבודות בניה: חוק כריתת עצים מתייחס הרבה פעמים לשאלה מתי מותר על פי חוק לכרות עץ כדי לבצע פעולות בניה כאלו ואחרות. כריתת עצים מקצועית נעשית כאשר מקבלים את כל ההיתרים הנדרשים ואפשר פשוט לצאת עם הדבר הזה לדרך.
  3. העץ סובל ממחלות כאלו ואחרות, הופעה של מזיקים ועוד, שלא משאירים לנו ברירה אלא לכרות את העץ: כריתת עצים במקרה הזה דומה למקרה בו מתבצעת כריתת עצים בעוד העץ צומח בצורה לא טובה מבחינתנו. גם במקרה הזה אנחנו נבצע כריתת עצים כדי להקדים תרופה למכה.
  4. כאשר עץ מלכלך את השביל ויש לעקור אותו עבור אסתטיקה: במקרה של עץ צעיר שגדל בגינה פרטית ומלכלך את השביל, פוגע באסתטיקה וכו', גם במקרים הללו תתבצע כריתת עצים מקצועית. את הפעולה הזו כמובן ניתן לעשות רק במידה ומדובר על עץ צעיר בשטח פרטי. במידה ומדובר על מקרה אחר אז אנחנו נכנסים לרזי החוק שתפקידו למנוע כריתת עצים לא חוקית ואז אנחנו צריכים לדון על הדברים בפריזמה אחרת.
 

כריתת עץ בגן יבנה היא לא משהו שנותנים לכל אחד לעשות

כורת עצים בגן יבנה מוסמך ומקצועי יודע את מה שאחרים לא יודעים. ראשית כל הוא בעל האישורים הנדרשים עבור כריתת עצים חוקית בארץ. קבלן כריתת עצים בגן יבנה הוא מי שמחזיק בביטוחים הרלוונטיים ואיתו אתם יכולים להיות בטוחים ולדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

כריתת עצים בחצר פרטית בגן יבנה

כריתת עצים בחצר פרטית למשל היא פעולה שיש לעשות באופן יסודי כדי למנוע מהשורשים של העץ להיכנס אל תוך מערכות התשתית של הבית כמו מערכת האינסטלציה או האוורור לדוגמה. בשני המקרים הללו, ביצוע של כריתת עצים בגן יבנה היא הדרך לדאוג לכך שהעץ לא יהיה יותר במקום בו אנחנו לא מעוניינים בו תוך ביצוע העבודה על הצד הטוב והפשוט ביותר.

כמה מילים על חוק כריתת עצים בישראל

כריתת עצים לא חוקית היא אסורה במדינת ישראל. במידה ומבצעים כריתת עצים לא חוקית אתם עלולים להיות חשופים לתביעה מצד המדינה מה שיוביל אתכם לשלם קנס כריתת עץ לא זול במיוחד. החוק נולד בתקופת האימפריה הבריטית אחרי שהתורכים כרתו הרבה מאוד עצים על מנת לספק קיטור לרכבת שבנו במהלך מלחמת העולם הראשונה, החוק אמנם הוא חוק ישן אבל הוא נשאר איתנו עד ימינו אנו.

החוק טוען כי אסור לכרות עצים בעלי קוטר של 10 סנטימטרים או יותר ובעלי גובה העולה על שני מטרים. החוק כולל גם מיני עצים מקומיים כמו אלה, אלון, כליל החורש, אורן ירושלמי ועוד. כלומר, עצים שנותרו בתור שרידים מתקופות קדומות יותר והמטרה של החוק היא להגן עליהם ולא לפגוע בהם בעבור כל פרויקט בנייה זה או אחר.

כריתת עצים בגן יבנה בבית פרטי – מה החוק אומר?

חוק כריתת עצים בישראל אם כן הוא חוק שתפקידו להגן על העצים הללו, אבל קיימים מקרים בהם ניתן לקבל אישור כריתת עץ. בדרך כלל תהליך קבלה של אישור כריתת עץ יהיה עבור עץ שנמצא בשטח שהוא עוד לא מוגדר בתור שטח פרטי. במידה ואנחנו מדברים על כריתת עצים לגינה, בדרך כלל התהליך יהיה פשוט יותר.

חוק כריתת עצים מאפשר לבצע כריתת עצים בבית פרטי בידי כורתי עצים מקצועיים במידה ומדובר על עץ שמהווה מפגע בטיחותי או עבור פרויקט בניה זה או אחר. לעיתים התהליך הבירוקרטי עלול לקחת תקופה לא קצרה. זו עוד סיבה להיעזר באנשי מקצוע, כורתי עצים מנוסים, שיאפשרו לכם לקבל את המענה המקצועי שאתם זקוקים לו ולבצע כריתת עצים באופן חוקי.

מחירון כריתת עצים – בכמה קווים כלליים

מחירון כריתת עצים משתנה בהתאם למקרה. כריתת עץ מחיר הוא משהו שיש להעריך כמובן בהקשר של הפרויקט הנקודתי. אנחנו לא אוהבים לזרוק מספרים באוויר בלי להיות בטוחים במה שאנחנו אומרים, אבל אם נסתכל על התמונה הכללית נוכל להגיד כי מחירון כריתת עצים נעשה על פי השיקולים הבאים:

כריתת עצים בגן יבנה המחיר נקבע על פי המורכבות של העבודה

קיימים מקרים בהם כריתת עצים בשפלה היא פעולה שנעשית בשטח פתוח, כל שעלינו לעשות, בתור כורתי עצים מקצועיים הוא לעקור את העץ מהשורש ולהמשיך הלאה. אבל, לעיתים אנחנו מדברים על עבודה מורכבת יותר, על פעולה שדורשת מתן תשומת לב גבוה לתשתיות ולאלמנטים נוספים שמשפיעים על המורכבות של העבודה. עלויות כריתת עצים במקרה הזה עלולות להיות קצת יותר גבוהות למרות שבדרך כלל, משום שמדובר על קבוצה של עצים, העבודה עבור כל עץ בנפרד עולה פחות בסופו של דבר.

מחירון כריתת עצים משתנה במידה ומדובר על שטח פרטי או ציבורי

בדרך כלל העלות של כריתת עצים גינה פרטית נמוכה יותר. זאת משום שבדרך כלל מדובר על עבודה עם עצים צעירים, בעלי שורשים פחות עמוקים ולכן העבודה קלה יותר. כאשר מדובר על כריתת עצים עבור עצים מבוגרים יותר, עבותים יותר וכאלו שדורשים יד מיומנת, המחיר עולה בהתאם.

כריתת עצים גבוהים בגן יבנה מחייבת שימוש באמצעים מיוחדים

במידה רבה הסעיף למעשה מסכם את האמור אבל מוסיף עליו. עצים גבוהים הם עצים שמועדים לפורענות, לכן העבודה של כריתת עצים עבור עצים גבוהים היא עבודה מורכבת יותר שדורשת יכולות אחרות וניסיון שלא נדרש במקרה של כריתת עצים צעירים. לכן, בדרך כלל העלות של העבודה במקרה הזה תהיה גבוהה יותר.

גיזום וכריתת עצים בגן יבנה עבור אסתטיקה וטיפוח

עד עכשיו דיברנו על הפן הבירוקרטי של תהליך כריתת עץ. אבל כריתת עצים ממש לא חייבת להיות רק תהליך בירוקרטי. הרבה פעמים תהליך של כריתת עץ הוא תהליך חיובי שהמטרה הסופית שלו היא להפוך את הגינה שלכם ליפה יותר ונגישה יותר עבורכם ועבור כל מי שאתם מעוניינים שיהנה מהגינה. גיזום וכריתת עצים עבור מענה אסתטי הוא לא מענה שכל אחד יכול לתת.

גיזום וכריתת עצים במקרים הללו הוא תהליך שדורש הרבה פעמים יד מקצועית ובעיקר עין טובה כדי לאפשר לאלו שעתידים ליהנות מהגינה, ליהנות ממנה באמת. גיזום וכריתת עצים בגן יבנה עבור גינה מטופחת יותר גם היא אומנות וגם זו עבודה שצריך לדעת כיצד מבצעים אותה על הצד הטוב ביותר.

מה כולל תהליך של כריתת עץ

כפי שניתן להסיק מהמידע שקיבלתם כאן תהליך של כריתת עצים בגן יבנה הוא לא תהליך פשוט והוא לא משהו שמבצעים בלי לחשוב פעמיים. תהליך של כריתת עץ הוא תהליך אותו יש להפקיד בידיים של מי שיודעים לתת את המענה המקצועי לשם כך. קבלן כריתת עצים בגן יבנה מנוסה הוא מי שמכיר את התהליך לפני ולפנים ובאמת יכול לעזור לכם לעבור אותו בשלום. התהליך בדרך כלל כולל את השלבים הבאים:

שלב ראשון – אבחון של העץ

כאמור, קבלן כריתת עצים צריך להיות בטוח כי הוא לא עומד לבצע כריתת עצים לא חוקית. בסופו של דבר המטרה של כולנו היא לשמור על הטבע ולשמור על החוק ולכן יש לוודא כי לא מדובר על פעולה אסורה. לאחר האבחון של הסיטואציה ניתן לגשת למעשה עצמו.

שלב שני – הורדה של ענפים שעלולים להוות מפגע בטיחותי בהמשך

כריתת עצים היא עבודה שעלולה בקלות להפוך מסוכנת. כריתת עץ מקצועית תיעשה לאחר הורדה של הענפים המסוכנים שיכולים חלילה לפגוע באנשי הצוות וניקיון  של השטח כדי לצאת לדרך באופן הבטוח ביותר.

בשלב השלישי – תהליך של כריתת עצים בגן יבנה יהיה כריתת העץ ממש

על כריתת עץ אין יותר מדי מה להגיד חוץ מכך שבכל מקרה ניעזר בכלים קצת אחרים. כריתת עצים בגינה פרטית לא דומה כאמור לתהליך של כריתת עץ מבוגר יותר בשטח ציבורי. כך שיש להיות בטוחים כי המכשור בו אנחנו נעזרים נותן בסופו של דבר את התוצאה לה קיווינו.

שלב הרביעי – נסיים את התהליך של כריתת העץ

נוודא כי לא השארנו שאריות בשטח ונכסה את הבור. קבלן כריתת עצים לא יכול לצאת משטח העבודה לפני שהוא בטוח כי האדמה חזרה להיות ישרה וכי התהליך של כריתת עצים לא הפכה למפגע בטיחותי בפני עצמו. המטרה היא להיטיב עם הלקוח לא להכביד עליו.

אנו באומן הגיזום נשמח לשלוח אליכם כורת עצים מוסמך בגן יבנה

אנחנו מאמינים כי כל מקרה דורש מענה מעט שונה. לעיתים נבצע גיזום עצים לפני שנפנה לתהליך של כריתת עצים בגן יבנה ולעיתים לא יהיה מנוס מביצוע כריתת עצים באופן מקצועי. המטרה שלנו היא להבטיח כי התהליך יהיה פשוט ככל הניתן וכי אתם תוכלו לצאת ממנו מרוצים ובטוחים ובעיקר, כאשר אתם נהנים בסופו של דבר מהתוצאה.

כאמור, חמש עשרה שנים של עבודה בתחום לא באות ברגל. אנחנו נמצאים כאן עם ידע מקצועי, מכשור מתקדם ובעיקר אנשי צוות מהמעלה הראשונה. אנחנו נשמח ליצור אתכם קשר ולראות כיצד אנחנו יכולים לסייע לכם באופן מקצועי בשירותי כריתת עצים בגן יבנה, במחירים שווים לכל כיס.

מה היה לנו עד עכשיו?

כל אדם, בעל עסק או רשות המעוניינים לכרות עץ או מחוייבים להגיש בקשה לכריתה/העתקה של העץ לאחד מפקידי היערות של הקק"ל אשר ידון בבקשה ויחליט לגביה תוך 21 יום.

עליכם לזכור כי על פי החוק אסור לבצע כריתה של עץ בבית פרטי על ידי מי שהוא לא בעל רישיון לכריתת עצים לכן חשוב מאוד להיעזר באנשי המקצוע המתאימים ולבצע את ההוראות על פי הספר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים שירותי גיזום עצים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
שירותים נוספים באיזור
איזורי שירות נוספים
5/5 - (32 דירוגים)