אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום דקלים בכוכב יאיר

✔️ שירותי גיזום דקלים בכוכב יאיר!

✅ מומחים בגיזום לכל סוגי עצי הדקל

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לגיזום דקלים בכוכב יאיר:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-9976330

גיזום דקלים בכוכב יאיר

גיזום דקלים בכוכב יאיר כמו גם ניקוי דקלים זו עבודה לא פשוטה, שמרו אותה למומחים

'אומן הגיזום' מתמחים בכל מה שנוגע לתהליכים של גיזום דקלים בכוכב יאיר כמו גם ניקוי דקלים בכוכב יאיר וכל מה שנכלל בתוך התחום שלא פעם דורש יד מיומנת וכלים מתקדמים. גיזום דקלים לא דומה לתהליכים של גיזום עצי נוי, מדובר כאן על עבודה שדורשת מיומנות מתוך ההבנה כי דקל הוא עץ מורכב יותר לעבודה וכזה שפעמים רבות אנחנו רוצים לעשות הכל כדי להגן עליו עד כמה שניתן. אומן הגיזום מצוידים בכל האישורים הדרושים כמו גם ניסיון של חמש עשרה שנים בתחום.

גיזום עצי דקלים בגובה

גיזום דקלים בכוכב יאיר זו עבודה שדורשת לא פעם מכשור מתקדם, בייחוד משום שעץ דקל בוגר הוא אכן עץ שגדל עד לגובה רב. גיזום עצים עם מנוף סל הוא מראה שכיח במטעי דקלים רבים. חשוב לזכור כי כל שימוש באמצעים לגיזום עצים בגובה דורש אישורים של עבודה בגובה ואת הביטוחים הנדרשים. 

גיזום עץ דקל בגובה זו פעולה מורכבת שדורשת מיומנות ולמידה. אתם אחראים לעץ הדקל בגינה שלכם וחשוב מאוד להקפיד על מתן תשומת לב עבור אלו שאתם מבקשים מהם את הסיוע לו אתם זקוקים.

טווח המחירים עבור גיזום עצי דקלים בכוכב יאיר

גיזום עצי דקלים בכוכב יאיר היא כאמור פעולה שדורשת ידע, מכשור מתאים ואת האישורים הדרושים. מכאן שבכל מקרה, כאשר אתם פונים עבור שירות של אנשי מקצוע מיומנים אתם תשלמו יותר ממה שתשלמו עבור מי שלא מנוסים בתחום. אנחנו באומן הגיזום מאמינים כי במקרה של גיזום דקלים בכוכב יאיר הבטיחות היא מעל הכל ואין שום סיבה שלא תקבלו את השירות הטוב ביותר גם אם תשלמו עוד כמה שקלים. 

מעבר לכך שלא מדובר על עבודה יקרה במיוחד וכאשר אנחנו מדברים על עבודה שכוללת גיזום מספר עצי דקל ביחד, המחיר הכללי עבור העבודה יורד. כך שהרבה פעמים אנחנו ממליצים להזמין עבודה בהיקף רחב יותר.

איך נקבעת עלות גיזום דקלים בכוכב יאיר?

בגדול טווח המחירים לגיזום דקלים בכוכב יאיר או ניקוי דקלים בכוכב יאיר נע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים בודדים תלוי במידת המורכבות של העבודה. ככל שמדובר על עבודה מורכבת יותר, הדורשת מכשור מתקדם יותר ועוד, כך המחיר יעלה. אבל, במידה ואנחנו מדברים על עבודה פשוטה יחסית, המחירים יהיו נמוכים בהתאם.

גיזום דקלים בכוכב יאיר – מחיריםמחיר (לפני מע"מ)
גיזום עץ דקל צעיר (עד 4 מטר)300-550 ₪
גיזום עץ דקל בינוני (4-7 מטר)600-1200 ₪
גיזום עץ דקל גדול (8-15 מטר)1100-2500 ₪

טבלת מחירים לגיזום דקלים לצפייה במחירון גיזום וכריתה המלא.

גיזום דקלים בכוכב יאיר  – פעולה אותה יש לבצע אחת לכמה זמן

לפני שנדבר על גורמים נוספים שעלולים להשפיע ולהוביל לתהליך של ניקוי דקלים, לכתחילה, בדומה לטיפול בכל עץ אחר, גם במקרה של עצי דקל יש לבצע גיזום וניקוי של העץ. גיזום עצי דקל זו פעולה אותה מקיימים אחת לשנתיים, שלוש והתפקיד של הפעולה הוא לתת מענה עבור מי מהמטרות הבאות:

  1. גיזום עץ דקל בכוכב יאיר נועד להוריד ענפים שמכבידים על העץ: על פניו אנחנו יכולים לתת לעץ דקל פשוט לצמוח ללא כל הפרעה, אבל הרבה פעמים הדבר פוגע ביכולת של העץ להמשיך לצמוח ובפירות שזה מוציא לאורך השנים. גיזום דקלים בכוכב יאיר מאפשר לנו להוציא חלקים מלאים בפירות או כאלו שסתם מכבידים על העץ ולא תורמים לו דבר.
  2. גיזום עץ דקל מאפשר לגזע לספוג קרינה של שמש: קרינת השמש היא הגורם אולי החשוב ביותר חוץ ממים עבור חייו של עץ הדקל. גיזום עץ דקל למעשה מאפשר לנו לחשוף את הגזע לאור השמש ונותן לדקל את הכלים להמשיך לצמוח בצורה טובה יותר לאורך השנים.
  3. גיזום עץ דקל עבור נוי: לעיתים אין צורך בוטני בהליך של ניקוי דקלים, המטרה לעיתים היא פשוט לעצב את העץ באופן הרצוי עבורינו. ההמלצה שלנו, של 'אומן גיזום' היא בכל מקרה להיות בטוחים כי נעשה תיאום ציפיות מוקדם עם אנשי המקצוע, חברת גיזום דקלים בכוכב יאיר, שיתנו את המענה הדרוש בדיוק כפי שאתם מצפים לו.
 

מי זו חדקונית הדקל ומדוע היא הגורם המרכזי לביצוע של גיזום דקלים

חדקונית הדקל היא מזיק שהגיע לישראל לפני לא הרבה שנים, בתחילת שנות האלפיים. חדקונית הדקל היא חרק קטן וכזה שלא נראה כאילו הוא עלול לאיים על עץ הדקל שבגינה אבל האמת היא כי הקטנה הזו מטילה ביצים על עץ הדקל, בייחוד עץ הדקל הקנרי שמוכר בתור עץ נוי בדרך כלל. 

אט אט, יוצאת חדקונית הדקל למסע בניסיון להגיע אל לב הדלק המתוק. בדרך זו קודחת חורים עד שהיא מגיעה לליבו של העץ שנאכל וכתוצאה מכך עלול להגיע לסוף ימיו. רצוי להקדים תרופה למכה ולבצע גיזום דקלים על מנת להימנע מהבעיה.

גיזום דקלים בכוכב יאיר עוזר להתמודדות עם התופעה

גיזום דקלים או יותר נכון, ניקוי דקלים זו אחת הדרכים להתמודד עם התופעה. לאחר שמטפלים במזיק ומונעים ממנו להגיע שנית, ניתן להוריד את החלקים שאבדו כתוצאה מהנזק שייצרה חדקונית הדקל וכך להגן על העץ ולאפשר לו להמשיך לצמוח למרות הופעתו של המזיק. חשוב להגיד כי במקרה של ניקוי דקלים בעקבות פגיעה של חדקונית הדקל, המשמעות של עבודת אנשי המקצוע בשטח הופכת אפילו דרמטית יותר. 

שכן במידה ומדובר על גיזום עץ דקל שנפגע כתוצאה מהעבודה של חדקונית הדקל אנחנו מדברים על עץ דקל שאולי כלפי חוץ נראה יציב יותר ממה שהוא באמת, כאשר יורדים אל השטח. מכאן ההמלצה היא בכל מקרה לוודא כי את הטיפול בעץ מבצעים אנשי מקצוע מיומנים.

מה הסימנים המעידים על הופעתה של חדקונית הדקל

הבעיה הגדולה ביותר היא שבאמת, בעין לא מקצועית, הרבה פעמים קשה להבחין בהופעתה של חדקונית הדקל. גוזמי עצים מומלצים בכוכב יאיר הרבה פעמים ידעו לענות על השאלה האם חדקונית הדקל קיימת בעץ, במהירות רבה יותר. בכל זאת, ישנם כמה סימנים מוקדמים שיכולים להעיד על כך.

  1. לולב לא ירוק, שנראה לא טוב: לולב הוא החלק שיוצא וצומח מתוך ליבו של עץ הדקל. הרבה פעמים לולב שלא נראה טוב עלול להיות עדות לכך שיש לבצע גיזום עץ דקל במהירות וריסוס מאסיבי של העץ.
  2. ענפים ירוקים נופלים כלפי מטה: כאן מדובר על נקודה שיכולה להיות מבלבלת. לעיתים, ענפים ירוקים אכן נוטים כלפי מטה. יש מקרים בהם הענף נשבר בגלל רוח או נפל בגלל כובד משקל של ענף אחר, גם במקרים הללו יש לקרוא עבור גיזום עץ דקל. אבל, אם אתם רואים הופעה מאסיבית יותר של קבוצה רחבה של ענפים ירוקים שנוטים ללמטה, כדאי להביא איש מקצוע שיוכל לתת לכם אבחנה מדויקת ולהבין איפה בדיוק נמצאת הבעיה.

מה הטיפול הנכון בתופעה

קודם כל, במידה ואכן חדקונית הדקל נמצא בעץ הדקל שלכם יש לבצע אבחנה מעמיקה ולהבין האם מדובר על נזק שניתן להתמודד איתו או שמא מדובר על מקרה בו הדבר הנכון לעשות יהיה לעקור את העץ. על מקרים בהם יש לכרות עץ או לעקור אותו נדבר עוד בהרחבה, אבל חשוב יותר מכל שיהיה מי שידע לתת את הידע המקצועי כדי שניתן יהיה לקבל החלטה מושכלת.

מה שחשוב לדעת עוד הוא שהזמנת שירותי ניקוי דקלים בכוכב יאיר או גיזום עץ דקל הוא רק תחילתו של התהליך. פעמים רבות יש לבצע ריסוס מאסיבי ולהגן על הדקל על ידי מריחה של חומרים שונים בבסיס הגזע כדי להבריח את המזיקים וכדי לאפשר לדקל להתאושש. גיזום דקלים מקצועי לא ייתן את המענה השלם אבל אין כל ספק כי הוא יכול לתרום במידה רבה לתהליך הריפוי של העץ.

האם מותר לעקור עץ דקל?

שאלה מורכבת ועליה נענה בקצרה. ככלל החוק להגנה של אילנות שמורים קובע כי כל עץ העולה על שני מטרים הוא עץ מוגן ועל פי חוק אסור לעקור אותו כך סתם. כריתת עץ דקל זו פעולה אותה ניתן לבצע לאחר קבלת אישור מפקיד היערות. בדרך כלל אנחנו מדברים על תהליך שדורש כמה מסמכים בודדים בדרך לקבלת האישור. שימו לב כי עקירת עץ דקל שלא כחוק עלולה לגרור קנס כבד ופשוט הרבה פעמים עדיף לבצע את הפעולות הבירוקרטיות הדרושות ולצאת כשידכם על העליונה.

גיזום עצי דקל בכוכב יאיר כוללים פינוי הגזם למקום מתאים

נקודה אותה רבים שוכחים לא פעם וזה הזמן להגיד. כעיקרון גיזום עצי דקל מאפשר הרבה פעמים שימוש בחלקים השונים של הדקל עבור יצירה של מבנים בגינה. הרבה פעמים למשל, יש מי שאוהבים לעטוף, לאחר ניקוי דקלים, את ראשה של הפרגולה בחצר בכפות עץ תמרים שמאפשרים הגנה טובה מהשמש והגשם ויוצרים מראה יפה במיוחד.

אבל, במידה ואתם לא מעוניינים לשמור את החלקים השונים של הדקל לשימוש עצמי, חשוב שתדעו בדיוק היכן אתם יכולים להניח את השאריות של הדקלים. הרבה פעמים יש לדבר עם הרשות המוניציפלית או עם אחד הנציגים של העירייה כדי לוודא כי יש מי שאוסף את הגזם ונותן את המענה הדרוש לאחר ביצוע גיזום עץ הדקל.

גיזום עצי דקל זו לא המלצה, זו חובה!

הרבה פעמים המחיר מונע ממי שצריך להזמין שירותים של גיזום עצי דקל. אבל חשוב לנו להגיד כי לא מדובר על המלצה. גיזום דקלים זו הדרך שלכם לא רק לשמור על הבריאות של הדקל אלא גם על בריאותם של אלו שנמצאים סביבו של העץ. לכן, חשוב לקחת בחשבון, במידה ואתם גרים בכוכב יאיר מגדלים עץ דקל בגינה כי לפחות פעם בשנתיים יש לבצע גיזום עצי דקל, שכן זו הדרך המקצועית לשמור על הבריאות של העץ לאורך הזמן.

גיזום עצי דקל המניבים פירות

ניקוי עצי דקל בכוכב יאיר המניבים פירות הוא ניקוי שיש לבצע בחודשים בהם העץ לא נותן פירות שכן תפקידם של העלים הוא להגן על הפירות המתוקים. גם במקרה הזה כדאי להתייעץ עם גוזם עצים שידע בדיוק מתי מגיע הזמן הנכון לביצוע גיזום דקלים בשרון באופן מקצועי וטוב כדי להגיע לתוצאות להן אנחנו מקווים בסופו של דבר.

גיזום דקלים בכוכב יאיר זה עבודה למומחים – נשמח לעמוד לשירותכם

'אומן הגיזום' זו חברה וותיקה בשוק גיזום הדקלים בכוכב יאיר וגיזום עצים בכלל. אנחנו מדברים על חמש עשרה שנים של עשייה בלתי פוסקת ואנחנו מקווים שהעשייה הזו רק תמשיך ותגדל ביחד אתכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לעמוד שם בשבילכם ולעזור לכם בתהליך כדי שבסופו של דבר תקבלו את התוצאה לה קיוויתם, בין אם מדובר על תהליך נכון ומקצועי לניקוי דקלים מחדקונית הדקל ובין אם אנחנו מדברים על גיזום עצי דקל עבור ניקוי דקלים בכוכב יאיר שמיטיב עם מראה העץ.

אנחנו מחכים לכם כאן. זמינים דרך האתר או דרך הטלפון. נשמח לקבל מכם את כל המידע הדרוש בטרם נתחיל את העבודה כדי שנוכל להגיע עם הציוד המתאים במהירות הגבוהה ביותר לביצוע תהליך קצר, אפקטיבי ומיומן.

אל תחכו צרו קשר דרך האתר או בטלפון עוד היום, אנחנו כבר ממתינים לכם לקביעת מועד לביצוע העבודה.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום דקלים וניקוי דקלים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים גיזום דקלים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
שירותים נוספים באיזור
איזורי שירות נוספים
5/5 - (37 דירוגים)