אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים בתל אביב

אם הגיע הזמן לעשות ריענון לעץ בחצר או אם אתם חוששים מכך שזה יהפוך למפגע בטיחותי, עכשיו הזמן שלכם לפנות לקבלת שירות של 'אומן הגיזום'. חברת הגיזום המובילה בישראל, אשר מלווה אינספור פרויקטים כבר 15 שנה. מי שמחפש גיזום עצים בתל אביב העשוי ביד אומן, מוזמן ליצור איתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע.
גיזום עצים בתל אביב

✔️ שירות גיזום עצים בתל אביב!

✅ מומחים בגיזום בתל אביב לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לגיזום עצים בתל אביב:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-2316387

מידע חשוב על גיזום עצים בתל אביב?

פונים אלינו עבור גיזום עצים בתל אביב מארבעה טעמים עיקריים:

  1. כאשר העץ הופך מפגע בטיחותי:  זו יכולה להיות הרוח, אלו יכולים להיות מיני מזיקים והנה, אתם כבר רואים כי הענפים של העץ לא עומדים במקומם באופן בטוח. גיזום וכריתת עצים יכולים לבוא בחשבון אם העץ מביא לנשירה של פירות רקובים, אשר יוצרים משטח מחליק ומסוכן.

כמובן, עבודות גיזום דרושות כאשר יש להציל את העץ ממחלה, באמצעות גיזום של הענפים החולים וכן הלאה. אם אתם מתלבטים, אנחנו תמיד מציעים ללקוחות שלנו קודם להתייעץ עם גוזם עצים בתל אביב בעל ניסיון ולקבל החלטות לאחר מכן. בעל מקצוע פשוט ידע טוב מכם מה כדאי לעשות.

  1. אם העץ פוגע בתשתיות של המבנה: זה יכול לקרות לא פעם ולא פעמיים. עץ גדל, הענפים פוגעים בגג של הנכס או בתשתיות אחרות וצריך לתת לזה מענה. התפקיד של גיזום עצים בתל אביב במובן הזה הוא כאילו פשוט.

אבל אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי המשתנים בשטח יכולים לשנות את התמונה במהירות ולהפוך את העבודות במקום מורכבות יותר. לכן, חשוב לבחור גוזם עצים בתל אביב עם ניסיון ועם כלים מתאימים לטיפול בתופעה.

  1. גוזמי עצים בתל אביב המגיעים מטעמים אסתטיים: בין אם אתם מחפשים גיזום גדר חיה או גיזום פרי עצי הדר וכן הלאה, גם זה קורה. גם במקרה הזה, נגיד כי גוזמי עצים בתל אביב צריכים להחזיק בידע המקצועי הכולל לא רק מיומנות, אלא גם היכרות עם תחומים נוספים כמו אדריכלות נוף וכיוצא באלו.
  2. שירותי גיזום עצים ייטיבו עם העץ לאורך הזמן: אם אתם עדיין לא הזמנתם גוזמי עצים בתל אביב, הרי שכדאי לדעת כי גיזום עצים מומלץ לפחות פעם בשנה או שנתיים. פשוט משום שהעץ הרבה פעמים לא יכול לצמוח כמו שצריך, כל עוד עלוות העלים הצפופה מונעת מאור השמש להגיע לגזע וכאשר משקל העלים והענפים מכביד על הגזע.

לכן, גם אם אין סיבה ממשית לכך, אל תהססו להזמין גוזם עצים בתל אביב לפחות פעם בשנה או שנתיים לכל המאוחר.

גוזמי עצים בתל אביב
גוזמי עצים בתל אביב

איך תבחרו חברת גיזום עצים מקצועית בתל אביב?

כאמור, תהליך גיזום עצים בתל אביב הוא לא פשוט תמיד. אנחנו צריכים לקחת בחשבון משתנים רבים, כדי שהעבודה תהיה מדויקת, נקייה, לא תפגע בעץ וכמובן, לא תפגע בעוברים ושבים או בעובדים עצמם.

גיזום עצים בגובה דורש מיומנות וכלים מסוימים, בעוד גיזום עצי פרי דורשת מיומנות אחרת וכן הלאה. אז איך בתוך הענף הזה אפשר למצוא גוזם עצים בתל אביב עליו אפשר לסמוך? הכנו עבורכם רשימה קצרה של הקריטריונים החשובים ביותר.

ראשית, בחרו גוזם עצים בתל אביב המחזיק בציוד המתאים:

לצורך העניין, אם אתם מחפשים גיזום עצים מקצועי עבור עץ הדקל הגבוה העומד בכניסה לנכס, הרי שאתם צריכים לא רק להזמין שירות גיזום עצים בתל אביב, אתם צריכים לוודא כי לאותו גוזם עצים בתל אביב יש מנוף למשל וציוד נוסף, אשר יאפשר לו לעבוד בצורה נכונה.

במקרה אחר, למשל, אם אתם מחפשים גוזמי עצים בתל אביב מטעמים אסתטיים, חשוב לוודא כי יש לצוות העובדים את הכלים לבצע עבודה עדינה וסימטרית אבל גם יעילה באותה הנשימה. אתם כמובן לא חייבים לדעת איך העבודה תתבצע, אבל כן כדאי לערוך תיאום ציפיות מסודר בראש ובראשונה.

גוזם עצים בתל אביב מוסמך
גוזם עצים בתל אביב מוסמך

שנית, היו בטוחים כי אותו גוזם בתל אביב מחזיק ברישיונות הדרושים:

החוק ברור בעניין הזה, כריתת עצים או גיזום עצים בישראל, מחייבת את אנשי המקצוע להחזיק בתעודות המעידות על כך שעברו את ההכשרה הרלוונטית. לא רק בשל החשש כי אלו יעשו נזק לעץ עצמו.

אלא, משום שהחשש הוא מכך שהעבודה תיעשה בצורה לא בטוחה ופשוט תגרום לתאונה מצערת. לא עלינו, כזו שגם יכולה לפגוע ברכוש או בנפש.

להיות גוזמי עצים בתל אביב זו לא עבודה פשוטה, וודאי לא בעיר סואנת ושוקקת כמו זו ואתם, צריכים להיות בטוחים כי אתם עובדים מול מי שיודעים לעבוד בצורה בטוחה.

שלוש, אל תוותרו על עבודה מקצועית רק בגלל המחיר:

עוד נדבר בהרחבה על מחירון גיזום. אבל הרשו לנו להגיד כי גיזום נכון של עצים ישפיע לא רק על הימים הקרובים, אלא, על מצבו של העץ בעוד שנתיים ושלוש. לכן, גם אם תשלמו עוד קצת עבור גוזמי עצים בתל אביב עתירי המלצות, הרי שהמחיר ישתלם בסופו של דבר. כך לפחות, בעיניים שלנו.

הכל על מחיר גיזום עצים בתל אביב

אנחנו מקווים כי כבר הספקתם להבין, גיזום עצים בתל אביב אף פעם לא נראה בדיוק אותו הדבר ולכן, גם המחיר עבור העבודה משתנה מפעם לפעם, בהתאם למצב בשטח.

מחירון שירותי גיזום בתל אביב

מחיר בש"ח

גיזום עץ בתל אביב עד 4 מ'

290-550 ₪

גיזום עץ בתל אביב 4-7 מ'

600-1,200 ₪

גיזום עץ בתל אביב 6-15 מ'

1,000-2,500 ₪

גוזמי עצים בדרך כלל יגבו מחיר הנע בין 550-290 ₪ לגיזום עץ עד 4 מ' , כאשר המחיר הסופי נקבע בהתאם למספר פרמטרים:

האם אפשר לטפל בעץ בקלות ובלי שימוש בכלים מיוחדים:

גיזום עצים עם מנוף מטבע הדברים, עולה הרבה יותר מאשר טיפול בעץ בינוני המוצב בשטח פתוח יחסית, אליו אפשר להגיע בקלות.

אל תשכחו, המטרה החשובה ביותר בעבודה של גוזמי עצים בתל אביב, היא לשמור על הבטיחות של העובדים ושל עוברי אורח וכמובן, של רכוש.

למשל, עבודה בתוך שכונה צפופה, לעיתים תאלץ את העובדים להיעזר במנוף בלית ברירה. הבחירה הזו כמובן עדיפה על עבודה לא מקצועית, הזנחה של העץ וכן הלאה.

כמות העובדים הנדרשים לעבודה:

קבלן גיזום צריך לקבל החלטה, כמה עובדים דרושים לו כדי שהעבודה תתבצע במהירות, באופן בטוח וכדומה. אם נחזור לדוגמא של השימוש במנוף, הרי שעבור עבודה בטוחה, אנחנו צריכים להחזיק בצוות על הקרקע כמו גם בצוות שיעבוד מהאוויר. כוח אדם גדול יותר, עולה גם יותר כסף.

גיזום עצים תל אביב
גיזום עצים תל אביב

גיזום עצים בכל השכונות בתל אביב

על מנת לתת מענה מקצועי בכל שכונה בתל אביב, אנו עובדים עם מס' צוותים. אלו חלק מהשכונות שביצענו בהם גיזום עצים בתל אביב. אם לא מצאתם את השכונה שאתם גרים בה, אל דאגה, התקשרו אלינו ונגיע גם אליכם. לפניכם חלק מהרשימה:

  • יד אליהו
  • שכונת התקווה
  • כפר שלם
  • צפון תל אביב
  • דרום תל אביב
  • נווה צדק
  • אפקה
  • רמת אביב
  • צהלה
  • ועוד שכונות נוספות

אין שום סיבה להמתין – גיזום עצים קריטי לבריאות העץ

יש נטייה למשוך את הזמן ולא לפנות לקבלת שירות עבור גיזום עצים בתל אביב במהירות, אלא רק כאשר כבר אין ברירה. אבל כמו במקרים אחרים בחיים, להקדים תרופה למכה יהיה צעד הרבה יותר נבון מאשר אם נמתין לרגע האחרון.

בתור מי שעוסקים במקצוע לא מעט שנים, אנחנו בהחלט ממליצים לכם להתחיל בשיחת ייעוץ ראשונית ולראות מה כדאי לכם לעשות.

גזימת עצים בתל אביב
גזימת עצים בתל אביב

הזמנת שירותי גיזום עצים בתל אביב מקצועיים

כאמור, בחברת 'אומן הגיזום', תמצאו צוות נפלא ומקצועי, אשר ישמח לענות לשאלות שלכם ולעזור לכם בשירותים של גיזום וכריתת עצים בתל אביב לכל מטרה. אם אתם מחפשים מחירים משתלמים, עובדים עתירי ניסיון ועוד, הרי שזה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל מענה אישי. אנחנו ממתינים בטלפון ובאתר האינטרנט שלנו.

5/5 - (30 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.