אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

האם מותר לכרות עץ בגינה פרטית?

'אומן הגיזום' זו חברה שנותנת שירותים בתחום כריתת העצים וגיזום העצים כבר חמש עשרה שנים מופלאות. אנחנו נמצאים כאן כדי להעניק גם לכם את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים לספק. אצלנו תקבלו שירות של קבלן כריתת עצים מוסמך שייתן לכם את השירות המלא ויאפשר לכם להיות בטוחים לאורך התהליך כי אתם עושים את הדבר הנכון. רבים שואלים האם מותר לכרות עץ בגינה פרטית. עליכם לזכור כי על פי החוק אסור לבצע כריתה של עץ בבית פרטי על ידי מי שהוא לא בעל רישיון לכריתת עצים לכן חשוב מאוד להיעזר באנשי המקצוע המתאימים ולבצע את ההוראות על פי הספר.
האם מותר לכרות עץ בגינה פרטית?

מה נקרא אילן מוגן על פי חוק?

השאלה האם מותר לכרות עץ בגינה פרטית עולה בעיקר משום שבאמת כאשר אנחנו מדברים על עבודה הנעשית בבית פרטי בדרך כלל התגובה המיידית של רבים היא שהם לא מבינים מדוע הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים בבית שלהם.

לשון החוק קובע במפורש כי כל עוד מדובר על אילן מוגן, כלומר עץ הגבוה מעל לשני מטרים ובעל קוטר של עשרה סנטימטרים או יותר אי אפשר לבצע מהלך של כריתת עצים בלי לקבל על כך אישור מפורש מפקיד היערות.

למה אם כן כדאי לעבוד ביחד עם חברות לכריתת עצים?

קבלני כריתת עצים יתנו לכם לא רק שירות מעולה שיבטיח כי העץ יצא ממקומו לחלוטין כולל השורשים כך שלא תמצאו עצמכם מודאגים מתופעות לוואי כאלו ואחרות. אבל מעבר לכל אם אתם שואלים האם מותר לכרות עץ בגינה פרטית פה קבור הכלב. שכן במידה ואתם הולכים לתהליך כזה ומבצעים אותו על ידי קבלן כריתת עצים אתם יכולים להישאר רגועים ולדעת שכל המהלך נעשה על פי חוק.

הרבה פעמים מי שמבינים בזה ומכירים את התחום יתנו לכם באופן אישי את כל המידע על עצים מוגנים, האם מותר לכרות עץ בגינה פרטית, מה המשמעות של עבירה על החוק ומה יהיה קנס על כריתת עץ במידה ותמצאו את עצמכם חשופים לתביעה.

איזה עצים מותר לכרות בלי לשאול?

ישנם מקרים בהם התשובה האם מותר לכרות עץ בגינה פרטית היא כן. התשובה הזו תיאמר במידה וברשותכם עצים צעירים יחסית, עצים שהם לא עצים תוצרת ארץ ישראל, כלומר עצי נוי מיובאים. במקרים כאלו לא תידרשו לקבל אישור אבל גם כדי לדעת את זה הדבר הנכון לעשות הוא ליצור קשר עם מי שמבינים בתחום ויכולים להראות לכם את ההבדל בין השניים.

5/5 - (33 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.