אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

כריתת עץ בחצר פרטית

✔️ כריתת עץ בחצר פרטית בפריסה ארצית!

✅ מומחים בכריתת עצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

כריתת עצים בחצר פרטית

אם אתם מעוניינים בתהליך של כריתת עצים בחצר פרטית אנחנו בטוחים שתמצאו את השירות המדויק עבורכם אצלנו, 'אומן הגיזום'. אנחנו נהיה כאן בשבילכם וניתן לכם את המעטפת השלמה שתעזור לכם להבין

על פניו על כריתת עץ בחצר פרטית אתם לא צריכים לשמוע מאף אחד, במידה ומדובר על העץ שלכם בראש ובראשונה מדובר על העסק שלכם בלבד. כלומר, אתם אלו שצריכים להחליט מה אתם חושבים על כריתת עץ בחצר פרטית והאם מדובר על אקט שאתם מעוניינים בו.

אבל חשוב מאוד שתדעו כי כריתת עץ בחצר פרטית היא לא משהו שאתם יכולים לעשות סתם כך בלי לתת עליו את הדעת. במידה ומדובר על אילן מוגן כקבוע בחוק אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה. לא יודעים מאיפה להתחיל? בשביל זה אנחנו כאן עם כל המידע החשוב עבורכם.

מה הוא אילן מוגן ולמה אסור לבצע כריתת עץ בחצר פרטית בלי מחשבה?

החוק במדינת ישראל קובע כי ישנם עצים שגם אם הם ממוקמים על קרקע פרטית אסור לכרות אותם סתם כך משום שאלו נקראים אילן מוגן. אילן מוגדר על פי החוק זה עץ שהגובה שלו עולה על שני מטרים ושהקוטר שלו מגיע עד עשרה סנטימטרים.

כריתת עצים לא חוקית היא כתוצאה מתהליך של כריתת עץ בחצר פרטית או של כריתת עצים בבית פרטי שאסור לכרות אותם סתם כך משום שזה לשון החוק. חשוב לדעת כי כל פעולה מהסוג הזה כריתת עץ בחצר פרטית, כריתת עצים לגינה ועוד, מותנת באישור של פקיד היערות במידה והעץ המדובר עונה על הקריטריונים אותם קובע החוק.

שימו לב לכך משום שבמידה ואתם יוצאים למסע עבור כריתת עצים בחצר פרטית בלי לקבל את כל האישורים הרלוונטיים אתם תמצאו את עצמכם חשופים לתביעה וגרוע מכך תמצאו את עצמכם משלמים קנס גבוה למדי.

כך שבכל מקרה אם אתם רוצים לצאת לדרך ולבצע כריתת עץ בחצר פרטית, כדאי לכם קודם כל לפעול כדי להשיג את כל האישורים הנדרשים ובשלב השני לבחור כורתי עצים מומלצים שיבצעו את העבודה ואתם תרגישו לאורך כל הדרך כי אתם מוגנים גם טכנית וגם מבחינה משפטית.

כריתת עצים בחצר פרטית – עבודה למקצוענים בלבד

תהליך של כריתת עץ דקל בפרט וכאמור כריתת עצים בחצר פרטית באופן כללי זו עבודה שיש לדעת כיצד לעשות אותה כדי שהתהליך יעבור כולו בשלום ובאופן בטיחותי. כריתת עצים בחצר פרטית זו עבודה שבין היתר כוללת חיתוך נכון של העץ, הוצאה של השורשים וכמובן, היכרות עם המיקום בו ניתן להניח את הגזם בסופו של יום העבודה.

כריתת עצים בחצר פרטית אם כן זו עבודה שאתם לא יכולים לבצע לבד, חשוב שיבצעו אותה אנשי מקצוע מיומנים שידעו איך להתמודד עם המקרה וכמובן יחזיקו בכל האישורים הנדרשים, הן עבור הכלים בהם הם עתידים להשתמש והן עבור העובדים שמבצעים את העבודה.

כריתת עץ בחצר פרטית

מתי מותר לבצע כריתת עץ בחצר פרטית?

עבור מי ששואל האם מותר לכרות עץ בגינה פרטית ענינו כי הדבר תלוי במידה רבה באישור של פקיד היערות. מה שאנחנו יכולים להגיד בנוסף לכך זה שכן יש מקרים בהם המהירות בה נותנים את האישור פשוט גבוהה יותר לאור העובדה כי הסיבות לביצוע כריתת עצים בחצר פרטית הם ממש טובים. הנה רשימה קצרה של סיבות שיכולות להיות רלוונטיות במיוחד:

  1. כאשר העץ מפריע לשכנים: במידה ואתם מבקשים אישור עבור ביצוע העבודה משום שהעץ ממש נכנס לביתו או לחצרו של השכן, הסיכוי שתקבלו על כך אישור גדל באופן משמעותי.
  2. במידה והעץ מהווה סכנה בטיחותית: סכנה בטיחותית יכולה להיות כאשר העץ גדל בצורה לא כל כך טובה והענפים שלו עלולים חלילה ליפול על ראשו של משהו ולגרום לחבלה משמעותית. סכנה בטיחותית יכולה להיות גם כאשר מהעץ נושרים פירות שהופכים את הרצפה מתחתם לחלקה מה שעלול להיות גם כן מפגע בטיחותי אותו יש למנוע. במידה ופעולות אחרות לא הצליחו יכול להיות שזו האופציה הטובה ביותר.
  3. כאשר עץ מפריע לתהליך בניה מאושר: לעיתים שורשים עלולים להיכנס לשורה של מערכות חשובות שעלולות להינזק כתוצאה מקיומו של העץ. חשוב גם כאן להגיד כי במידה ועץ מפריע לתהליך בניה מאושר אז גם כן יהיה קל יותר לקבל את האישור להסרה מלאה שלו.
 

כריתת עץ מחיר הוגן – שירות אדיב ואמין עם אומן הגיזום

המחיר עבור כריתת עץ נגזר מכל מיני משתנים שכוללים בין היתר את מידת החומרה של המצב ואת כמות העבודה הנדרשת בנוסף לכמות העובדים הדרושה לביצוע העבודה. לנו, חברת 'אומן הגיזום' חשוב לעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי להוזיל עבורכם את העבודה במידה משמעותית עד כמה שניתן.

אנחנו, חברת אומן הגיזום כאן בשבילכם, מחכים לכם עם כוח אדם איכותי וידע שנאסף לאורך חמש עשרה שנים.

מה היה לנו עד עכשיו?

המחוקק קבע כי ישנם עצים המוגנים על פי חוק מפני כריתה. ישנם מקרים מסוימים בהם יהיה מותר לכרות את העץ.

במאמר שלפניכם מובאות הסיבות והפתרונות במקרים כאלה >> היכנסו לקרוא.

כמובן! חלק עיקרי משירותינו הוא כריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הכריתה והגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים ומידע נוסף
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים שירותי כריתת עץ בחצר פרטית? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
מידע שיכול לעניין אותך
5/5 - (26 דירוגים)