אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

חוק גיזום עצים בין שכנים

חברת 'אומן הגיזום' עובדת בתחום כבר חמש עשרה שנים ארוכות מתוך היכרות עמוקה עם השטח ועם עבודות הגיזום והכריתה. חוק גיזום עצים בין שכנים הוא לא האירוע היחיד אליו אנחנו יוצאים ברגע בו אנחנו מבינים כי נוצרה בעיה. אנחנו נמצאים כאן גם על מנת לבצע שורה של פעולות שיגרמו לכם בסופו של יום פשוט להרגיש טוב יותר בבית שלכם, בחצר ובמרפסת. התפקיד שלנו הוא לבצע את העבודה שלנו במיומנות, מקצוענות ומתוך שמירה והגנה מוחלטים על העץ או השיח. אם נתקלתם בשאלות הנוגעות לתחום חוק גיזום שיחים בין שכנים או חוק גיזום עצים בין שכנים אנחנו מאמינים כי יש לנו את התשובות שאתם מחפשים בנושא.
חוק גיזום עצים בין שכנים

מה זה חוק גיזום ומדוע הוא נחקק?

חוק גיזום עצים בין שכנים הוא חוק שנקרא בשפה המשפטית 'פקודת הנזיקין 44' והוא מתייחס למקרים בהם חלקים מהעץ הגדלים בשטח של השכן צומחים ופוגעים בשטח של הבית הצמוד. הפגיעה יכולה להיות בשיא עונת הלבלוב כאשר הפירות הצומחים על העץ נושרים מטה, מרקיבים והורסים את השטח של השכן או חלילה עלולים להוות ממש סכנה ולהפוך למטרד וליצור משטח מחליק.

חוק גיזום עצים יכול להיות רלוונטי גם עבור מקרה בו הענפים הצומחים בבית של השכן גדלו באופן כזה שאלו מטפסים על פתרונות ההצללה שהונחו בחצר של השכן ומונעים מתושבי הגינה או החצר הזו ליהנות מהשמש.

מה שחשוב לדעת על חוק גיזום עצים בין שכנים זה שכמו בכל נושא משפטי אנחנו מדברים על פערי זמן משמעותיים לרגע בו השכן דיווח על המטרד ועד הרגע בו מוגשת התלונה. בדרך כלל ההמלצה היא פשוט לעשות את כל מה שאפשר כדי להימנע מהגעה לבית המשפט.

מה שלא יהיה לעולם אל תגזמו את הענפים בעצמכם

חוק גיזום עצים בין שכנים קובע בין היתר כי גם אם מדובר על הפרעה ממשית אסור לאותו שכן שנפגע לגזום את העץ בעצמו. אז אתם עלולים להיות חשופים לתביעה שיש בה מן הצדק, הרי פעולת הגיזום היא פעולה שתפקידה הראשון הוא להגן על העץ או על השיח ולסייע להם בתהליך הצמיחה שלהם.

גיזום אותו מבצע אדם פרטי ולא קבלן גיזום עצים המכיר את התחום לעומק יהפוך מהר מאוד לתהליך שבסופו של יום פשוט יפגע בעץ ויהיה עילה לתביעה נגדית.

מי משלם על הגיזום?

כמובן שבמקרה של חוק גיזום עצים בין שכנים או חוק גיזום שיחים בין שכנים מי שצריך לשלם את המחיר עבור גיזום השיח או העץ הוא מי שהעץ גדל בשטח שלו. אמנם תמיד נכון לקרוא למי שמכירים את התחום, חברות גיזום, אבל בסופו של יום האחראי לביצוע העבודה הוא השכן האחראי על העץ או על השיח.

ההמלצה היא פשוט להקפיד על גיזום באופן קבוע

אתם לא צריכים להכיר את חוק גיזום עצים בין שכנים כדי פשוט להבין כי לתהליך גיזום יש חשיבות מכרעת לבריאותו של העץ. גיזום שיחים בין שכנים זה טוב ויפה אבל בראש ובראשונה המטרה של העבודה היא לעזור לעץ לצמוח טוב יותר ולסייע לבעליו של העץ במספר דרכים:

  1. הגיזום מאפשר לעץ לצמוח טוב יותר שכן הוא מדלל את עלוות העלים וחושף את הגזע לאור השמש: מה שלעיתים הוא קריטי עבור צמיחה טובה ומחודשת של העץ.
  2. גיזום מונע התפשטות של מחלות במידה ויש כאלו והעץ סובל מהן: לעיתים עדיף לוותר על העלים כדי להגן על העץ כולו.
  3. גיזום יכול להגן על העוברים תחת העץ במידה וזה צמח באופן מסכן חיים: אז אנחנו מדברים גם על התנאים עבור חוק גיזום עצים בין שכנים אבל גם אם נסתכל על מצב העניינים באופן פשוט, אם העץ עלול לסכן חיים של מישהו, זה הזמן לבצע גיזום מקצועי.

למה חשוב לפנות למי שמכיר את התחום, קבלן גיזום עצים

קבלן גיזום עצים מקצועי יכול לעזור שכן הוא מי שיש לו את הניסיון ואת האישורים הנדרשים לעבודה. בין אם אנחנו מדברים על עבודה פשוטה יחסית ובין אם אנחנו מדברים על גיזום עצים הצומחים לגובה, כך או אחרת אנחנו רוצים לבצע את העבודה באופן כזה שיהיה חוקי כמובן וכפוף לכל התקנות.

אתם חלילה לא הייתם רוצים לפגוע במה שאותו מכנה החוק: עץ מוגן. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מסתבכים בתחום בו אתם לא בקיאים. מכאן שככל שתקדימו לפנות לאנשי מקצוע מנוסים בתחום, קבלני גיזום עצים בעלי ניסיון מוכח, כך ייטב.

אנחנו כאן בשבילכם

אנו באומן הגיזום עם וותק של למעלה מ-15 שנים בעולם הגיזום ומכירים את התחום לפני ולפנים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל את השירות המלאה שיאפשר לכם ליהנות מהפירות של גיזום עצים מקצועי ומוצלח. אנחנו נשמח ספק לכם את השירות הנדרש, מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או בטלפון.

5/5 - (33 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.