אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים בבני עייש

חמש עשרה שנים של ניסיון מקצועי הביאו אותנו, 'אומן הגיזום' לכדי מקצוענות שתאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות הרבים שיש לגיזום מקצועי להציע לכם. שירותי גיזום עצים בבני עייש בידי גוזם עצים מומחה למעשה מאפשר לכם ליהנות מהיתרונות של עצים הגדלים נכון יותר, באופן כזה שישמור על הבריאות שלכם וישרת את הצרכים שלשמם הנחתם את העץ לכתחילה.
גיזום עצים בבני עייש

✔️ גיזום עצים בבני עייש במקצועיות!

✅ מומחים בגיזום לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם עצים מומחה בבני עייש.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לגיזום עצים בבני עייש:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-8047507

גיזום עצים בבני עייש מחיר – איך הוא נקבע?

רבים שואלים על מחיר גיזום עצים בבני עייש וזו כמובן לא שאלה שאנחנו יכולים לענות עליה על רגל אחת. בתור גוזמי עצים מקצועיים אנחנו כן יכולים להגיד כי יש כמה פרמטרים שהופכים את הגיזום יקר יותר ומורכב יותר לעומת מקרים אחרים, פשוטים.

בגדול, עבודה של בעל מקצוע עולה כמה מאות שקלים עבור פעולה פשוטה ובמקרים אחרים, מורכבים יותר, מדובר על כמה אלפים בודדים. מטבע הדברים מכשור מיוחד גם הוא משפיע על גיזום עצים מחיר. עלות גיזום עץ בבני עייש היא כמובן משתנה בין מקרה בו יש לגזום כמה ענפים בודדים וכאשר אנחנו מדברים על גיזום עצים עבור קבוצה של עצים.

מה שכן אפשר להגיד הוא שהרבה פעמים כאשר מדובר על חלקה אותה יש לסדר ולטפח, בהרבה מהמקרים יש מקום לדון על המחיר ולעשות עליו כל מיני מניפולציות מתוך הבנה כי מדובר על תהליך בו נותנים מענה עבור כמה עצים ביחד. כלומר, העבודה היא גדולה יותר ולכן המחיר יכול להיות נמוך יותר עבור כל אחד מהעצים

מחירים ממוצעים לגיזום עצים בבני עייש:

גיזום עצים בבני עייש – מחירים מחיר (לפני מע"מ)
גיזום עץ צעיר (עד 4 מטר) 290-550 ₪
גיזום עץ בינוני (4-7 מטר) 600-1200 ₪
גיזום עץ גדול (8-15 מטר) 1100-2500 ₪

גוזמי עצים בבני עייש

מתי יש לבצע גיזום לעץ בבני עייש?

גיזום עצים בבני עייש זו פעולה אותה עושים אחת לשנה או יותר על מנת להשיג משהו מאחת המטרות הבאות:

גיזום עצים בבני עייש נעשה על מנת לעצב את העץ

לעיתים, בייחוד בגינות בהן אנחנו רוצים לקבל מראה אסתטי כזה או אחר העבודה סביב גיזום עצים תהיה במטרה לעצב את העץ באופן הרצוי מבחינתנו.

גיזום נעשה כדי לאפשר לעץ לקבל קרינה של השמש

כאמור, המטרה בשתילה של עץ בגינה היא לא שהעץ יגדל כמו שהיה גדל בטבע, המטרה בין היתר היא מטרה אסתטית ואנחנו רוצים לעשות את כל מה שאפשר כדי לאפשר לעץ לגדול באופן בו אנחנו היינו רוצים שיגדל. לכן, גיזום עצים הוא ניסיון לאפשר לקרינת השמש להגיע לעוד נקודות על גזע העץ כדי לעודד את העץ לצמוח מעלה בצורה טובה יותר ובמהירות גבוהה יותר.

גיזום עצים על ידי גוזמי עצים מקצועיים בבני עייש כדי להקל על העץ

ענפים עמוסי פירות או כאלו שהם כבדים בגלל נסיבות אחרות עלולים להיעקר מהעץ ולהישבר במקרה של רוח חזקה וכיוצא באלו. גיזום עצים בבני עייש במקרה הזה יכול להיות כמו 'תרופה למכה' ולמנוע מענף זה או אחר להישבר ולפגוע בעוברים ושבים.

גיזום מקדים כדי לשמור על העץ מפני מחלות

לעיתים נגעים שונים מתפתחים בענפים או בעלים ועדיין לא מגיעים אל שאר חלקי העץ. פעמים רבות הדרך הנכונה להתמודד עם הבעיה היא על ידי הורדה של החלקים הנגועים מה שמונע מהנגע להתפשט אל שאר חלקי העץ.

גיזום עצים צעירים בבני עייש

בדרך כלל במקרה של גיזום עצים צעירים הדעה הרווחת של גוזמי עצים רבים היא שאין לבצע גיזום בעצים בעלי מעט עלים באופן יחסי, אלו שעלוות העלים שלהם נמוכה יחסית. אבל קיימים מקרים בהם בכל מקרה נלך לתהליך של גיזום עצים בבני עייש. בדרך כלל הפעולה הזו תתרחש או כאשר הצמח גדל במהירות לגובה שעולה על שניים וחצי מטרים, מה שעלול להוביל אותו לאבד שיווי משקל ופשוט להישבר כתוצאה מהרוח.

פעולה של גיזום עצים בבני עייש במקרה הזה אמורה למנוע את התופעה הזו ולהקדים תרופה למכה. גיזום עצים במקרה של שתילים צעירים תתרחש לעיתים בעצי פרי עליהם יש 'הרכבה'. כלומר, מדובר על פעולה חקלאית שהמטרה שלה היא להשתמש בשורשים של שתיל אחד ובענפים של שתיל אחר כדי לזכות בפירות העדיפים עלינו וביתרונות של שורש חזק יותר ובריא.

גיזום עצים במקרה הזה יתרחש בעיקר כאשר מתחת להרכבה, החלק הקודם של העץ, מצמיח 'חזירים' כלומר, ענפים קטנים שעלולים להתפתח על חשבון ההרכבה. במקרים כאלו, הפעולה צריכה להיעשות באופן מיידי כדי להבטיח את המשך הצמיחה של העץ כמו שאנחנו מקווים שזו תתרחש.

מתי המועד הנכון עבור הגיזום?

בגדול, בעולם החקלאות, גוזמי עצים מקצועיים בבני עייש מחלקים את המועדים של גיזום העצים לשניים:

גיזום עצים בעצים שיש להם נשירה

כלומר 'עצים נשירים' תתרחש בחודשי החורף, כאשר אין על העץ עלים, מה שיבטיח את דיוק הפעולה באופן המקצועי ביותר. כלומר, גיזום עצים מקצועי שמאפשר לנו לקבל את המראה לו קיווינו בלי עלים שיפריעו לנו לראות ויסגרו לנו את שדה הראייה.

גיזום עצים מקצועי בעצים ירוקים

תמיד תתרחש סמוך לעונת הלבלוב. עונת הלבלוב מתרחשת כמובן בעונת האביב אבל קיימים עצים בהם הביצוע של גיזום מקצועי ייערך למעשה בחודשי הסתיו. הדבר תלוי בעץ ועל כך יש להתייעץ עם קבלן גיזום מקצועי בבני עייש.

גיזום עצים בגובה בבני עייש בעזרת מנוף סל

הרבה פעמים גיזום עצים בבני עייש נשמע כמו פעולה חביבה שאפשר לבצע עם הילדים ביום של שמש בגינה. לעיתים, זה באמת המקרה, אבל לא פעם תהליך של גיזום עצים הוא תהליך מורכב יותר הדורש שימוש באמצעים מורכבים. כאן תופס את מקומו קבלן גיזום מקצועי שיכול לתת מענה במקום בו האדם הפרטי לא יכול לתת את המענה הזה.

גיזום עצים בגובה בבני עייש למשל, במקרה של עצים גבוהים במיוחד, במקרים שיכולים להיות ממש מסכני חיים, הוא גיזום עצים שיש להפקיד בידיים של קבלן גיזום מיומן בבני עייש שיכול לתת את המענה המקצועי לצרכים שלכם. גיזום עצים בגובה במקרים מסוימים יכול להגיע עד כדי גיזום עצים עם מנוף שלא כל אחד יכול לבצע באופן חלק.

קבלן גיזום עצים בבני עייש כמו אומן הגיזום הוא האיש שיש לו את הרישיונות, הביטוחים וכמובן הניסיון לבצע עבודה מהסוג הזה ולקבל בסופו של דבר את התוצאה הטובה ביותר לה קיווינו כל הזמן.

קבלני גיזום בבני עייש יכולים לעזור לכם לכרות את העץ

חודשי החורף מלאים בסיפורים על מי שחלקים של עצים נפלו על המכונית שלהם, על חלק מהרכוש שלהם בחצר או סתם, היוו איום משמעותי עבור בני הבית או העובדים בנקודה בה צומח עץ שצריך היה לטפל בו מזמן. קבלני גיזום מקצועיים בבני עייש הם מי שיכולים לכרות עבורכם את העץ בצורה הכי מקצועית וזאת בשל מספר סיבות:

קבלן גיזום עצים הוא מי שיש לו את הביטוחים הרלוונטיים

כאמור, גיזום עצים בבני עייש זו לא תמיד פעולה קלה ופשוטה. לא עדיף להפקיד אותה בידיים של מי שיש להם את הרישיון לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר? קבלני גיזום הם אלו שיש להם את הביטוח ויכולים להרשות לעצמם לעשות פעולות שאולי אתם תרגישו פחות בנוח לבצע.

קבלן גיזום מקצועי מכיר את החוק

גוזמי עצים בבני עייש הם מי שיכולים לכרות את העץ האמור משום שלא כל עץ ניתן לכרות בישראל. החוק קובע כי יש לקבל על כך אישור ולהוכיח כי המיקום של העץ הוא מיקום שמהווה סכנה בטיחותית או מפגע אסתטי וכי יש למי שמעוניין לכרות את העץ את האישורים לעשות זאת. משום שאנחנו מניחים כי מעולם לא נתקלתם בשאלות על החוק, אנחנו, גוזמי עצים מנוסים, תמיד ממליצים לעבוד עם מי שמבינים בתחום ובאמת יכולים לסייע לכם בנידון.

קבלן גיזום בבני עייש יכול לסייע במקרה של גיזום עצי פרי

בייחוד לאורך מישור החוף יש עדיין עדויות לפרדסים שפעם מילאו את קו החוף. קבלן גיזום מקצועי בבני עייש הוא בעל הכלים לעזור במקרה של שירותי גיזום עצי פרי בבני עייש וכמובן גיזום עצי הדר. הרבה פעמים ביצוע לא נכון של העבודה, גיזום עצים באופן לא מקצועי עלול להוביל בסופו של דבר לכך שהעצים לא ימשיכו לפרוח באופן לו קיווינו. קבלן גיזום יכול במישור הזה לסייע ולאפשר גיזום עצי פרי באופן כזה שיאפשר לעץ להמשיך לצמוח בצורה הטובה ביותר עבורו.

איך תדעו האם מדובר על גוזם עצים מומחה ומקצועי בבני עייש?

בתור גוזמי עצים מומחים בבני עייש אנחנו יכולים להגיד כי מדובר על תחום בו יש מי שמבינים היטב את המקצוע ויודעים לתת מענה מקצועי עבור הרבה פעולות לעומת אלו שלא מבינים את התחום לעומק ולכן עושים לא מעט טעויות שאפשר היה להימנע מהן בקלות.

גיזום עצים הוא עולם רחב שכולל גיזום שורשים של עץ או ענפים של עץ שנכנסו לאחת ממערכות התשתית של בית או דירה ועולם הגיזום, באותה נשימה, כולל גם גיזום עצים עבור מראה אסתטי ויפה יותר של הגינה.

ההמלצה שלנו היא תמיד להסביר מה אתם מחפשים. הרבה פעמים תיאור פשוט של המקרה יכול לעזור לכל קבלן גיזום מומחה לתת לכם את המענה לו אתם זקוקים בצורה הטובה ביותר. גיזום עצים מושפע מהעץ עצמו, מהאופן בו הוא צומח ומהמטרות שלשמן אנחנו יוצאים לדרך. הרבה פעמים הסבר מקדים ותיאור של המקרה יכול לסייע לגוזם המומחה להגיע מוכן יותר ולתת לכם את המענה לו אתם זקוקים במהירות גבוהה.

גוזמי גדר חיה

במידה ואתם מעוניינים בסיוע עבור גיזום גדר חיה בבני עייש, כלומר, גדר מכוסה שיחים, אנחנו תמיד ממליצים להגיע עם תמונה או תיאור מדויק של מה שאתם מחפשים. כאן מדובר על עולם שהוא ממש אומנות, מדובר על פיסול בצמחים, דבר שלא כל אחד יודע לעשות. לכן ההמלצה היא לדאוג לכך שהלקוח יגיע עם הסבר מדויק למה שהוא מחפש כדי שבאמת בסופו של דבר תקבלו את המענה לו קיוויתם.

סיום העבודה – איך תשמרו על העץ מעכשיו והלאה

אחרי פעולות של גיזום עצים בבני עייש לעיתים העץ נשאר פגיע ויש לטפל בו כדי למנוע התפשטות של מיני נגעים בעץ. הרבה פעמים קבלן גיזום מקצועי, גוזמי עצים מנוסים, יתנו לכם את ההסבר המדויק מה אתם צריכים לעשות כדי להגן על העץ. אל תשכחו כי המטרה הגדולה של גיזום עצים בבני עייש היא לדאוג לכך שהעץ יוכל להמשיך לצמוח בצורה הטובה ביותר לאורך כל הדרך מעלה.

אומן הגיזום כאן לשירותכם בבני עייש – כדי לתת את המענה הטוב ביותר לעץ שלכם!

אנחנו, בחברת 'אומן הגיזום' נעשה הכל כדי לתת לכם את המענה הטוב ביותר בצורה מקצועית כדי לאפשר לכם לקבל שירותי גיזום עצים בבני עייש טוב ומיומן. אנחנו זמינים עבורכם עם חמש עשרה שנות ניסיון במטרה לעזור לכם לקבל שירות מעולה וטוב בבני עייש והסביבה. מחכים לכם דרך אתר האינטרנט שלנו או דרך קו הטלפון.  

5/5 - (23 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.