אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים בטיפוס

שירותי גיזום עצים בטיפוס, שירותי גיזום עצים בגובה, שירותי עקירה וכריתת עצים, את כל אלו תקבלו אצלנו בחרת אומן הגיזום. אנחנו נגיע אליכם עד הבית במהירות. נביא איתנו ציוד מקצועי, אנשי צוות הפועלים בתחום כבר 15 שנה ועוד. לפרטים ולשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

גיזום עצים בטיפוס
גיזום עצים בטיפוס

✔️ גיזום עצים בטיפוס בפריסה ארצית!

✅מומחים בגיזום עצים בכל גובה

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם בטיפוס.

✔️ מחירים הוגנים ושירות ארצי!

מה זה גיזום עצים בטיפוס?

רגע לפני שנכנס בעובי הקורה ונבין מדוע גיזום עצים גבוהים כגון גיזום עץ ברוש חשוב כל כך. אנחנו רוצים להסביר מה מיוחד בעבודה כמו גיזום עצים בטיפוס לעומת האלטרנטיבות. בשביל לבצע גיזום עצים בגובה יש לנו למעשה שלוש טכניקות אפשריות.

גיזום עצים עם מנוף

כלומר, אנחנו מגיעים לשטח עם מנוף, מעלים גוזם מוסמך מומלץ למעלה והוא מבצע את העבודה. החיסרון של האופציה הזו לעומת גיזום עצים בטיפוס, זה שקשה לדייק באופן הזה.

גיזום עצים עם מנוף באופן טבעי לא תמיד יכול להגיע עד לנקודה הספציפית בה נרצה לבצע את העבודה. אפשר להתגבר על כך באמצעות כלים מיוחדים ובעבודה מיומנת. אבל יש לקחת את זה בחשבון.

בנוסף, שימוש במנוף מייקר את העבודה. הן משום שאנחנו צריכים עוד גוזמים לביצוע העבודה והן משום שהשימוש במנוף יקר יותר מהאלטרנטיבות.

גיזום עצים עם סולם

טכניקה מוכרת, זו שהשתמשו בה הרבה לפני העידן הנוכחי. הבעיה עם סולם היא שלא תמיד אנחנו יכולים להגיע באמצעותו לכל חלקי העץ. בנוסף, הרי שגיזום עצים עם סולם נחשבת לפעולה מסוכנת באופן יחסי.

גיזום עצים בטיפוס

באמת גיזום עצים בטיפוס נחשב לאחת הטכניקות הפופולאריות בשנים האחרונות. אנחנו מדברים על תהליך בו חברת גיזום מביאה רתמות ואמצעים לעבודה בגובה. העובדים מטפסים על חבל הקשור לעץ בצורה בטוחה ומבצעים את העבודה בצורה מדויקת.

האופציה הזו רלוונטית במיוחד אם אנחנו רוצים לערוך גיזום עצים בטיפוס כדי להפריד בין ענפי העץ ובין חוטי חשמל וכיוצא באלו. כלומר, במקרים בהם עבודה ידנית עדינה היא הכרח המציאות.

שירותי גיזום בטיפוס
שירותי גיזום בטיפוס

למה חשוב להקפיד על גיזום עצים?

גיזום עצים בטיפוס או בכל טכניקה אחרת, זו פעולה חשובה מכמה סיבות. אגב, ההמלצה של גוזמים מוסמכים מומלצים היא לא לוותר על גיזום עצים פעם בשנה לכל היותר.

למה? קודם כל כיוון שגיזום עצים עוזר להם לצמוח בצורה תקנית, מה ששומר עליהם לאורך זמן. בנוסף, פעולת הגיזום מדללת את עלוות העלים ומורידה מהעומס אשר פוגע בגזע בסופו של דבר.

גיזום עצים בטיפוס עוזר לקרני השמש להגיע לגזע, פעולה אשר תורמת לצמיחתו של העץ וכן הלאה. אגב, אם נקפיד על גיזום עצים באופן קבוע, לא רק שהעץ יצמח בצורה טובה יותר.

אלא, אנחנו נזכה באבחון מסודר פעם בשנה של איש מקצוע. כך אם העץ נגוע במחלה לדוגמא נוכל להתייחס לזה בזמן.

מחיר גיזום עצים בטיפוס
מחיר גיזום עצים בטיפוס

כמה עולה גיזום עצים בטיפוס?

מחירון גיזום עומד על טווח מחירים רחב יחסית. מחיר גיזום עצים בטיפוס נע  בין 1,500-3,500 ₪ בממוצע. הפער במחירים נובע מהמשתנים הרלוונטיים בכל מקרה.

לצורך העניין, גיזום עצים גבוהים, הדורשים שימוש בטכניקה מורכבת ובציוד מתקדם, יעלה יותר מביצוע פרויקט בסדר גודל קטן יותר.

אנחנו כן יכולים להגיד כי מחיר גיזום בטיפוס בדרך כלל נמצא בטווח הגבוה של המחירים. פשוט משום שכדי לבצע את העבודה בצורה בטוחה יש להיעזר בכוח אדם מנוסה ובכלים מתקדמים.

אבל לא פעם שווה להשקיע בבחירה נכונה של גוזמים מקצועיים מעולים כדי להגיע לתוצאות טובות ומדויקות.

לבחור חברת גיזום עצים בחכמה

אם אתם חושבים כי אתם יכולים לבצע גיזום עצים בטיפוס, אז הרשו לנו לומר לכם כי אנחנו לא ממליצים על כך. אנחנו קובעים זאת בכמה טעמים:

  1. משום שבדרך כלל למשק בית רגיל אין את הציוד הדרוש

גיזום עצים דורש לא מעט כלי עבודה וציוד מתקדם. חברת גיזום עצים בעלת ניסיון ומוניטין, יכולה להרשות לעצמה להחזיק במכשור הזה. אגב, כמו בתחומים רבים אחרים הטכנולוגיה חודרת גם לענף הגיזום.

שימוש בציוד מתקדם הופך את העבודה יעילה יותר, מקצועית יותר ומהירה בהרבה. עוד סיבה טובה לבחור אנשי מקצוע מצויינים לעבודה מהסוג הזה.

  1. משום שהם יודעים לבצע את הגיזום באופן בטוח

עבודת גיזום בגובה דורשת הכשרה ומיומנות. לא רק שפעולת הגיזום עצמה עלולה לסכן את העוברים ושבים ואת דיירי הבית עצמו, אלא גם את העובדים.

כדי לעבוד בגובה יש לעבור קורס מקיף המקנה את הכלים לעשות זאת. אם אתם רוצים לשמור על הבטיחות, כדאי לבחור קבלן גיזום מקצועי.

  1. כיוון שגיזום לא מקצועי יכול לפגוע בעץ

גיזום עצים למעשה כמו 'פוצע את העץ'. כלומר, אנחנו הופכים אותו חשוף למחלות, מזיקים וכיוצא באלו. חברת גיזום מובילה תדע איך לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולשמור על העץ בצורה בריאה.

הגוזמים יודעים איך להוריד מספיק ענפים כדי להשיג את התוצאות שלשמם יצאנו לדרך. אבל גם איך לא להוריד חלקים גדולים מדי מהעץ כדי לא לפגוע בו ולאפשר לו להמשיך ולהתפתח לאורך הזמן בהצלחה.

גיזום עצים גבוהים בטיפוס
גיזום עצים גבוהים בטיפוס
 

צריכים שירותי גיזום במקומות גבוהים? פנו אלינו

חברת אומן הגיזום עומדת לשירותכם במקרה של גיזום עצים בטיפוס. עם מגוון שירותי גיזום מצוינים ועם עובדים מקצועיים. נשמח לענות לשאלות שלכם ולעזור לכם לטפח ולגזום את העצים בחצר או בגינה.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר משתלמת, צרו עימנו קשר בטלפון או דרך השארת פניה באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?

: הזמן האידיאלי לגיזום עצים בטיפוס תלוי במין העץ ובמטרות הספציפיות של הגיזום. באופן כללי, גיזום עצים נעשה לעתים קרובות בעונה הרדומה (חורף) כדי למזער את הלחץ על העץ. עם זאת, עצים מסוימים עשויים לדרוש גיזום בזמנים שונים של השנה כדי לטפל בנושאים ספציפיים כמו מניעת מחלות או ייצור פירות.

כמובן! חלק עיקרי משירותינו הוא כריתת עצים ובין היתר כריתת עץ הפיקוס. אנו בעלי וותק בתחום הכריתה והגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

5/5 - (27 דירוגים)