אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עץ זית

✅ שירותי גיזום עץ זית בפריסה ארצית

✔️ גיזום עצי זית צעירים ובוגרים

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לגיזום עץ זית התקשרו

גיזום עץ זית

כל מה שצריך לדעת על גיזום עץ זית

גיזום עץ זית נכון הוא גיזום שנעשה דרך אנשי מקצוע מיומנים כמו חברת 'אומן הגיזום' שמאחוריה רזומה של 15 שנה בתחום וידע שיכול לאפשר לכל אחד מהעצים שבחצר שלכם לצמוח טוב יותר ולגובה רב יותר. גיזום עצי זית הוא גיזום שיש לבצע באהבה ובזהירות כדי להבטיח את בריאותו של העץ לאורך שנים ארוכות.

כלל ראשון, גיזום עץ זית הוא משהו שעושים לאחר כמה שנים

גיזום עץ זית הוא לא משהו שמומלץ לעשות בשנים הראשונות. מדובר על משימה חשובה מאוד, שתפקידה לשמור על העץ לאורך שנים, אבל כזו שעושים לאורך הזמן ולא ברגע הראשון. חשוב לזכור כי גיזום עץ זית משאיר את העץ מעט חלש. במקרה של עצי זית אנחנו מדברים על עץ עדין אפילו יותר שההשפעה של גיזום העלים שלו משפיעה באופן ישיר על מידת התפוקה של הפרי המתקבל לאחר מכן.

טווח מחירים לגיזום עץ זית

גיזום עצי זית

איך מתבצע גיזום עצי זית בצורה נכונה?

תפקידו של גיזום עץ זית, כמו במקרים של גיזום עצים מסוגים שונים הוא לקבל את אחת התוצאות הבאות:

גיזום עץ זית במטרה להפוך את הגינה יפה יותר ונוחה יותר

לעיתים, בייחוד כאשר מדובר על עצים בוגרים, העלווה של העלים גדולה מדי מה שעלול להיות לא נוח ולהשתלט על הגינה כולה. גיזום עץ זית בוגר במקרה הזה לא חייב להיעשות בצורה יותר מדי מתוחכמת, רק כמובן, לשים לב שהעבודה נעשית באופן כזה שלא ייפגע בעץ בסופו של דבר.

במטרה לעזור לו לצמוח

במידה וזו המטרה, גיזום עץ זית שתפקידו להביא לבריאות של העץ ולעזור לו לצמוח הוא גיזום שנעשה באופן כזה שקרני השמש יכולות להיכנס בצורה טובה יותר דרך העלים וכך לסייע לגזע להמשיך ולצמוח למעלה. בדרך כלל נעדיף לבצע גיזום עצי זית מהענפים הקטנים ולא בענפים הגדולים, מחשש שהפירות לא יצמחו כנדרש.

גיזום עץ זית במטרה להגן עליו מפני מחלות

לעיתים אין ברירה ויש לבצע מעשה כדי למנוע התפשטות של מחלות שונות שיכולות להכות את העץ. גם במקרה הזה כדאי לפנות למומחים בתחום כדי שאלו יבצעו גיזום עץ זית על הצד הטוב ביותר ויאפשרו לעץ להמשיך לגדול ולהתפתח כנדרש.

איך מבצעים גיזום עצי זית גבוהים

גיזום עצי זית גבוהים זו עבודה לא קלה שדורשת מכשור מיוחד. בדרך כלל גיזום עצים בגובה זו לא עבודה שעושים בקרב עצי זית מהסיבה הפשוטה שמדובר על עצים יחסית נמוכים בדרך כלל. אבל לעיתים, בהחלט נדרשת עבודה בגובה. גם כאן ההמלצה היא תמיד לבחור קבלן גיזום עצים שיש לו את האישורים הדרושים כדי לעבוד בגובה. עבודה בגובה היא פעולה מסוכנת ולא כולם יכולים לעשות אותה באופן כזה שיגן על העובדים במאה אחוז לאורך כל הדרך.

גיזום עצים גבוהים היא עבודה שהרבה פעמים דורשת שימוש בכלים ארוכים יותר שקשה להגיע איתם לרמת דיוק גבוהה. גם במקרה הזה חשוב לעבוד עם מי שיודעים לתת את המענה המקצועי ולבצע עבודות גיזום בגובה באופן כזה שייתן את המענה הדרוש בסופו של דבר.

מתי גוזמים עצי זית?

גיזום עצי זית עושים בסוף החורף ובתחילת האביב. אז אנחנו נמצאים זמן קצר לפני הופעתם של הפרחים מה שמאפשר לגיזום להיות אפקטיבי יותר. מועד גיזום עץ זית עלול להשתנות במידה והמטרה של גיזום עץ זית היא להגן עליו משורה של מזיקים שהחליטו להשתלט על העץ. אם בשל כך מבצעים גיזום עצי זית, חשוב לקחת בחשבון את העובדה כי גיזום עץ זית לבדו לא מספיק ויש לבצע פעולות נוספות כדי לשמור על העץ.

חשוב להקפיד על ההוראות

גיזום עץ זית לבדו הוא לעיתים לא מספיק. פעמים רבות תהליך של גיזום עץ זית הוא רק ההתחלה אבל בהמשך יש לבצע עוד מספר פעולות שיבטיחו את שלומו של העץ לאורך הזמן. לכן, חשוב מאוד להקפיד על ההוראות. חשוב להמשיך לטפח את העץ ולטפל בו ולרסס כדי למנוע הופעה של מיני מזיקים שעלולים להופיע בהמשך.

באילו תנאים מותר לעקור עץ זית?

רבים שואלים האם מותר לעקור עץ זית. לעיתים המטרה של הפעולה היא ההעתקה של עץ זית ממקום אחד למקום אחר, לעיתים העץ יוצר מפגע בטיחותי שדורש הזזה שלו למקום אחר. התשובה לשאלה הזו היא שכדי לבצע עקירה של עץ זית ולא רק גיזום עץ זית יש לקבל את האישור של פקיד היערות. בישראל, מיני עצים רבים נחשבים בתור אילן מוגן. בניהם גם עץ זית.

כאשר אנחנו מדברים על עץ זית שהגובה שלו עולה על שני מטרים והקוטר שלו רחב מעשרה סנטימטרים העץ נחשב מוגן וגם אם אתם מעוניינים לעקור אותו מהגינה הפרטית שלכם אתם לא יכולים לעשות את זה מבלי לבקש אישור. במידה ואתם עושים את זה אתם חשופים לתביעה ולקנס גבוה. כך שעדיף בכל מקרה לעשות כל מה שאפשר כדי לא להגיע למצב הזה.

פינוי הגזם לאחר מכן

שימו לב כי תהליך של גיזום עץ זית הוא תהליך מלכלך שלא פעם משאיר עקבות. חשוב לשים לב ולהשאיר את הגזם במקומות המיועדים לכך ולדאוג כי יהיה מי שיאסוף את הפסולת בסופו של דבר.

גיזום עצי זית מחיר – כמה עולה?

גיזום עץ זית עולה כמה מאות שקלים ויכול להגיע עד כמה אלפי שקלים תלוי במידת החומרה של הבעיה, את מחירון הגיזום המלא תוכלו לראות באתר. בדרך כלל המחיר נמוך שכן אנחנו אמנם מדברים על עבודה שצריך לתת למקצוענים אבל לא כזו שדורשת שימוש בכלים מתקדמים במיוחד. אבל במידה ומדובר על עבודה מורכבת יותר, בה תנאי השטח דורשים מתן תשומת לב במידה מוגברת, אז העלות של גיזום עץ זית עולה בהתאמה.

שימו לב כי חשוב להקפיד על מתן העבודה בידיים של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אתם רוצים לאפשר לעץ להמשיך לחיות ולגדול מה שלא פעם דורש פשוט ידע. עץ זית הוא עץ רגיש במיוחד, כזה שבקלות עלול להיפגע ממיני מזיקים. עבודה טובה תאפשר לכם ליהנות מעץ בריא שממשיך לגדול בגינה שלכם לאורך שנים.

בסוף העבודה יש להקפיד על מתן טיפול לעץ

עם תום העבודה של גיזום עץ זית חשוב להקפיד על מתן טיפול הולם לעץ. אם זה על ידי שימוש במיני חומרים עבור ריסוס מפני מזיקים ואם על ידי מתן טיפול באמצעות כלים אחרים. חשוב להקפיד על ההוראות של אנשי המקצוע כדי להבטיח את שלומו של העץ.

גיזום עץ זית רק עם הגוזמים המומחים של אומן הגיזום

'אומן הגיזום' זו חברה שקיימת כבר חמש עשרה שנים ונותנת שירותים עבור אנשים פרטיים ועבור חברות גדולות ומטעים במשק הישראלי. אנחנו עובדים עם כולם מתוך דאגה אמיתית לבריאותם ושלומם של העצים וכדי לאפשר לכם ליהנות מפרי העמל באמצעות מומחים לגיזום עצי זית באופן טוב ומקצועי.

אנחנו ממתינים לכם לביצוע העבודה בעזרת גוזמי עצים מומחים. אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת שירות של גיזום עצי זית במחירים נוחים.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים שירותי גיזום עצים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
איזורי שירות
5/5 - (26 דירוגים)