אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עץ תאנה

✅ שירותי גיזום עץ תאנה בפריסה ארצית

✔️ גיזום עצי תאנה צעירים ובוגרים

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לגיזום עץ תאנה:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-9976330

גיזום עץ תאנה

שירותי גיזום עץ תאנה בעזרת גוזם מומחה!

חברת 'אומן הגיזום' מתמחה במתן פתרונות עבור אלו המעוניינים לטפח את עצי התאנה ברשותם על ידי גיזום מקצועי והליך של גיזום עצי פרי. המטרה היא לא רק לתת מענה אסתטי ולהפוך את העץ יפה יותר, פעמים רבות המטרה של גיזום עץ תאנה היא לתת את המענה הבוטני שיאפשר לעץ להמשיך לגדול באופן טוב יותר מה שיהפוך את הפירות בשלים וטובים יותר בהמשך הדרך. גיזום עצי תאנה זו מלאכה עדינה שדורשת יד מיומנת וניסיון.

מועד גיזום עץ תאנה שונה מהמועד לגיזום עצי פרי נשירים

משתנים רבים מכתיבים מתי מבצעים גיזום עץ תאנה ומתי מבצעים גיזום עצי פרי נשירים. מועד הגיזום תלוי באופן בו גדל העץ ובעונות השנה. גיזום עצי פרי נשירים למשל, עצי פרי שהעלים שלהם נושרים בחורף כמו תפוח, אגס, משמש, אפרסק ועוד, נעשה בחורף.

בעונה בה אנחנו מצד אחד יכולים לראות טוב יותר מה אנחנו עושים, שכן העלים לא מפריעים לנו וחוסמים את טווח הראיה. מהצד השני, אנחנו יכולים להשקיע בשלבים הללו, של גיזום עצי פרי נשירים ולדאוג לכך שיגיעו לגובה נמוך יותר מה שיקל על הקטיף של הפירות כאשר אלו יבשילו.

במידה ואנחנו מדברים על גיזום עצי תאנה, מה שבדרך כלל קורה במקרה של פירות עץ הדר, הגיזום ייעשה בסמוך לפריחה, כלומר, בסוף חודשי החורף. שימו לב כי כאשר אנחנו מדברים על טיפול בעצי הדר, על גיזום פרי עץ הדר, אנחנו מדברים על עץ שהפרחים שלו מניצים בחודשי האביב, כמו במקרה של תפוזים למשל והפירות מבשילים לאורך כל העונה עד לחורף אז אפשר לקטוף אותם.

יש לשים לב כמובן, בשלבי העבודה השונים של גיזום עץ תאנה כי אנחנו לא מורידים יותר מדי עלים שעלולים לחשוף את הפירות הצעירים למזיקים שונים ולשמש, מה שיביא לפגיעה אנושה באלו ממנה אנחנו רוצים כמובן להימנע עד כמה שניתן.

גיזום עצי תאנה בוגרים

כאשר אנחנו מדברים על עבודה של גיזום עצי תאנה אנחנו מדברים על עבודות גיזום עבור עצי תאנה בוגרים. במקרה של גיזום עצי תאנה צעירים, העבודה תהיה כשנה לאחר השתילה בתהליך שכולל הורדה של כמעט כל הענפים כדי למנוע התפתחות של פירות שיכבידו על הענף וישברו אותו, שכן מדובר על ענפים לא מפותחים מספיק בדרך כלל. לאחר הליך התחזוקה הזה את פעולת הגיזום הקבועה ממשיכים לבצע באותם עצי פרי בוגרים.

כל כמה זמן ומתי יש לבצע גיזום עץ פרי תאנה?

גיזום עצי הדר מומלץ פעם בשנה. גיזום עצי תאנה נעשה פעם בשנה משום שכאשר מדובר על עץ שצומח בקצב מהיר יחסית, יש לבצע את פעולת הגיזום לעיתים קרובות יותר. למרות שבמקרים אחרים, כאשר מדובר על גיזום עצי פרי ממשפחות אחרות כמו תאנה, דקל וכן הלאה, ניתן להאריך את תקופת ההמתנה בין תהליך גיזום אחד לאחר. זאת כאשר לא מוצאים פגם בצמח לפני כן כתוצאה מהופעה של מזיק זה או אחר וכדומה.

שימו לב כי יש לטפל בעץ לאחר עבודת הגיזום

לאחר גיזום עצי תאנה יש לטפל בעץ ולוודא כי לא נכנסים מזיקים ומחלות לנקודות שהפכו פגיעות יותר כתוצאה מהעבודה. בדרך כלל גוזמי עצי תאנה מקצועיים יתנו לכם את הכלים לטפל בעץ, אבל אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מקפידים על ההנחיות כדי להגן על העץ בסופו של דבר.  

אל תשכחו לברר להיכן מפנים את הגזם

פעולת גיזום עץ תאנה חייבת להתבצע כאשר אתם יודעים בדיוק לאן אתם יכולים לפנות את הפסולת שתיוותר מהעבודה. אל תשכחו כי עבודה של גיזום עצי תאנה היא עבודה שמשאירה לא סתם לכלוך אלא ממש ענפים שיכולים להיחשב בתור מפגע בטיחותי. כדי להיות בטוחים שאתם שומרים על עצמכם ועל אלו שמסתובבים בגינה, הקפידו על פינוי בטיחותי של הגזם לנקודה המיועדת לכך ברחבי העיר או היישוב, בהתאמה למקום בו אתם מתגוררים כמובן.

קבלני גיזום עצי תאנה הם אנשי המקצוע הכי טובים

בחירה של קבלני גיזום עבור ביצוע העבודה היא ככל הנראה הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות. הסיבה לכך היא שכאשר אתם בוחרים קבלני גיזום עבור גיזום עץ תאנה, אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר על מי שבאמת יודע לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

קבלני גיזום הם אנשי מקצוע מעולים משום שהם לא רק מכירים את השטח וסוגים שונים של עצים, מה שנותן להם את הכלים לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אלא מדובר על מי שיכולים גם לתת לכם מחיר נמוך יחסית בעבור העבודה.

גיזום עצי נוי שונה מגיזום עצי תאנה

לעיתים, גיזום עצי תאנה זה לא גיזום שתפקידו להגן על הפירות שיופיעו בהמשך. לא פעם התהליך נועד כדי להבטיח כי העץ יצמח יפה ובאופן אסתטי בתוך הגינה. שימו לב כי אתם מקפידים על מתן הנחיות ברורות במידה וזו המטרה שכן ללא תיאום ציפיות מלא מראש יהיה לכם קשה להגיע לתוצאה הרצויה בסופו של דבר.

טווח המחירים של גיזום עץ תאנה

גיזום עץ תאנה נע בין כמה מאות שקלים ובין כמה אלפים, תלוי באיזה עץ מדובר. יש כמה פרמטרים שמשפיעים באופן ישיר על המחיר (למחירון המלא) שתשלמו בסופו של דבר על העבודה:

  1. גיזום עצי תאנה מתומחר גבוה יותר במידה ומדובר על עץ גבוה: עבודה על עץ גבוה דורשת מכשור אחר וכוח אדם איכותי יותר שיודע לתת את העבודה ויודע לאפשר גיזום בגובה. הרבה פעמים העבודה כוללת מנוף שגם כן מייקרת את העבודה במידה משמעותית. גיזום עצי תאנה כאלו יעלה יותר מתהליך של גיזום עצי תאנה נמוכים יותר באופן פשוט.
  2. במידה ומדובר על עץ שקל לראות ולעבוד עליו, העבודה תעלה פחות: לעיתים גיזום עצי תאנה הוא תהליך פשוט שבו פשוט גוזמים את העץ והולכים. לעיתים העבודה מורכבת יותר וכוללת גם התבוננות מעמיקה יותר בין הענפים. ההמלצה היא כמובן תמיד לעדכן מראש במה מדובר. לעיתים, כאשר יודעים מראש כי מדובר על עבודה קצת יותר מורכבת, ניתן להוריד את המחיר מה שקשה יותר לעשות בשטח כאשר צריך לתת את המענה הדרוש עם הציוד הקיים.
 

גיזום עצים פגועים

במידה ואתם מזהים כי מזיק כלשהו נכנס לעלים או לחלקים נוספים בעץ ולמעשה פוגע בעץ מבפנים חשוב לבצע עבודות גיזום עצי תאנה שיאפשרו טיפול בעץ. גיזום עצים פגועים הרבה פעמים מונע את התפשטות המחלה ורק צריך לשים לב כי קוראים לאנשי המקצוע שיתנו את המענה המתאים בזמן ולא מאוחר מדי חלילה.

אומן הגיזום – המקצוענים בגיזום עץ תאנה

חברת 'אומן הגיזום' מחכים לכם כדי לתת את המענה הטוב ביותר ולאפשר לכם ליהנות מהתוצאות של גיזום מוצלח ונכון של עצי תאנה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי לקבל שירות מיומן ומקצועי עד הבית. אל תחכו, העצים שלכם צריכים אתכם. דברו איתנו.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים שירותי גיזום עצים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה.

5/5
איזורי שירות
5/5 - (29 דירוגים)