אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

קבלן גיזום עצים מקצועי

החצר של כל אחד ואחת הוא מה ששווה את ההשקעה שלנו ללא כל ספק. מדובר על המקום שמשרה עלינו תחושה של רוגע ושל ביטחון ועל המקום בו אנחנו יכולים רגע לנשום בתוך היום, יום העמוס. קבלן גיזום מקצועי ישמור על העצים שלכם מנזקים ויעצב אותם לפי רצונכם.
קבלן גיזום

מדוע חשוב לבחור קבלן גיזום מקצועי?

כשאנחנו באומן הגיזום שואלים את השאלה חשוב לדעת שמדובר על מקצוע פרוץ בו רבים חושבים שהם יודעים מה הם עושים כאשר למעשה הם במידה רבה רק מחבלים ועושים יותר נזק מתועלת. בדיוק בגלל זה חשוב כל כך לבחור קבלן גיזום מקצועי ומיומן שמכיר את התחום היטב.

שכן הרבה פעמים העבודה של קבלני גיזום היא ממש לא רק לגזום את העץ באופן בטוח, מה שהוא אתגר בפני עצמו, אלא מדובר על מה שהוא גם עבודה שיכולה להזיק לעץ או להפך, לאפשר לו לצמוח ולגדול כנדרש, כך שחשוב לבחור קבלן גיזום עם גישה וידע במקצוע שמכיר את התחום ויכול לתת את המענה הדרוש לכל מקרה.

באילו מקרים נדרש לעבודה של קבלן גיזום וכריתה?

יש מי שיקראו לשירות של קבלן גיזום כדי להפוך את הגינה יפה יותר, הרי אסתטיקה והמשיכה ליופי נוגעת לכל בני האדם, העבודה של חברת גיזום היא להבטיח שהגינה תיראה כמו שאתם מעוניינים שתיראה. משום שמדובר על שירות שמקבלים פעם בשנה או שנתיים, תלוי בסוג העץ, הרבה פעמים אנחנו צריכים ממש להסתכל לטווח הארוך ולראות אילו פעולות אנחנו יכולים לעשות עכשיו שישפרו את מראה העץ או השיח גם בעתיד.

במקרים אחרים, קבלן גיזום הוא מי שמזמינים כאשר עץ מזדקן או נפגע כתוצאה של מגע עם מזיקים שונים, מה שהופך את הענפים שלו לכאלו שעלולים לפצוע את ההולכים מתחתיו, כך שבחלט מדובר על מה שהוא מפגע מסוכן שיש לטפל בו. גם כאן נכנס קבלן גיזום על מנת שכריתת העץ תבוצע על הצד הטוב ביותר באופן מקצועי ובטוח.

קבלן גיזום עצים
קבלן גיזום עצים

אילו סוגים של עצים מטופלים על ידי קבלן גיזום ומתי יש לגזום אותם?

אלו יכולים להיות עצי נוי, עצי פירות הדר, עצי זית, דקלים ואילנות גבוהים. בכל פעם מחדש אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כמה שאלות על העץ כדי להחליט מתי המועד הנכון לגיזום עצים של אלו. במקרה למשל של עצי מחט הדבר הנכון הוא לגזום אותם בתחילת החורף, כאשר הם חיוניים.

במקרה של עצים רחבי עלים, במידה והם מנשירים נבצע גיזום שלהם בעונת החורף, כאשר אנחנו יכולים לראות את גזע העץ ולהגיע אליו בקלות. במקרים אחרים, במידה ומדובר על עצים רחבי עלים שלא מנשירים לחלוטין, נבצע גיזום בעונת האביב כאשר הם בשיא הפריחה שלהם.

האם קבלני גיזום וכריתה צריך לעבור הכשרה מסוימת כדי לעבוד במקצוע?

אז באמת מעבר להכשרה הבוטנית אותה על קבלן גיזום וכריתת עצים לעבור, על פי החוקים של מדינת ישראל כל עובד שמבצע עבודה בגובה העולה על שני מטרים מחוייב על פי חוק לעבור הכשרה לעבודה בגובה. זאת כדי לשמור על הבטיחות של העובדים. משום שלא פעם עבודות גיזום אכן מתרחשות בגובה רב, העבודה של קבלן גיזום היא עבודה אותה לא יכול לעשות כל עובד אלא רק מי שעבר את ההכשרה המתאימה לכך.

כמה עולה העבודה של קבלן גיזום?

העבודה של קבלן גיזום היא עבודה שהמחיר שלה משתלם בהתאם למקרה. הרבה פעמים חברת גיזום לא מבצעת רק גיזום אלא גם כריתה ועקירה של עצים, מה שעולה כמה אלפים בכל פעם. במקרה של גיזום עצים על ידי קבלני גיזום מחיר נמוך יותר. המחיר נע בין 500 ₪ ויכול להגיע עד אלפי שקלים ויותר, תלוי במקרה.

בדרך כלל, ככל שהעץ גבוה יותר, עם עלווה מפותחת יותר, כך המחיר יעלה בהתאם. שימו לב כי הרבה פעמים העבודה בגובה דורשת מאיתנו כלים מתקדמים וצוות גדול יותר שיאפשר לנו לבצע את העבודה בגובה בצורה בטוחה. כך שלמחיר הגובה יש סיבה. אם אתם מחפשים קבלן גיזום מקצועי והוגן פנו לחברת אומן הגיזום.

5/5 - (16 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.