אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

עקירת עצים באשקלון

✔️ שירותי עקירת עצים באשקלון!

✅ מומחים בעקירת כל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לעקירת עצים באשקלון:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-8047507

עקירת עצים באשקלון

המידע המקצועי על שירות עקירת עצים באשקלון באופן חוקי ובטיחותי

'אומן הגיזום' זו חברה עם ניסיון של חמש עשרה שנים בתחום עקירת עצים באשקלון. עקירת עץ היא עבודה שדורשת יד מיומנת והיכרות עם השטח. עקירת עצים כמו גם כריתת עצים היא המומחיות שלנו. על ידי כלים מקצועיים ואנשי צוות מעולים אנחנו מבטיחים לתת לכם בכל פעם מחדש את המענה הטוב, המקצועי והאמין ביותר במחירים שווים לכל כיס. עקירת עצים באשקלון באופן חוקי היא משהו שצריך לדעת איך עושים, בשביל זה בדיוק אנחנו כאן.

מתי מדובר על עקירת עצים לא חוקית?

במדינת ישראל קיים חוק האוסר על עקירת עצים וותיקים, כאלו שהקוטר שלהם עולה על 10 סנטימטרים והגובה שלהם עולה על שני מטרים. זאת משום שללא פיקוח אנחנו עלולים לאבד, כאן, בארץ היפה שלנו, מינים רבים של עצים שלא ישרדו אם לא נפקח על כך. עקירת עצים לא חוקית היא כמובן דבר אסור, אבל קיימות פרצות בחוק.

אמנם עצים ייחודיים לארץ ישראל כמו אלון, אלה, אורן ירושלמי וכן הלאה, הם לא עצים שעליהם ניתן לקבל אישור בקלות עבור עקירת עצים באשקלון, אבל כאשר אתם עובדים עם אנשי מקצוע מעולים, יש לכם מי שילמדו אתכם בדיוק מה לשון החוק ומתי אתם כן יכולים למצוא פתרון.

עקירת עצים בבית פרטי באשקלון האם מותר?

חשוב להגיד כי עקירת עצים באשקלון בבית פרטי גם הוא אסור על פי חוק ללא האישור של פקיד היערות. אמנם בדרך כלל האישור יתקבל מהר יותר, בייחוד במידה ומדובר על עקירת עץ שפוגע בגינה של השכנים או באיכות החיים שלהם, אבל בכל מקרה מדובר על תהליך שדורש את האישור של האמון על כריתת עצים בישראל.

מה הגורמים שמשפיעים על מחירון עקירת עצים באשקלון?

כאמור, עקירת עצים באשקלון זו עבודה מורכבת וכזו שעולה כמובן כסף. אולי זה הזמן להגיד כי אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים על מנת להוריד מהמחיר של עקירת עצים באשקלון. עקירת עצים מחיר משתלם הוא משהו שאנחנו מציעים כל הזמן, מה שאתם כן צריכים לדעת הוא מה הגורמים שמשפיעים על המחיר של עקירת עצים באשקלון.

  1. שדה הראיה: עקירת עצים היא לא הוצאה של קוץ באמצע משטח שטוח. האדמה בכל פעם מחדש מציבה בפנינו אתגרים שאנחנו צריכים להיות בקיאים מספיק באמור על מנת שנוכל להתגבר עליהם. כאשר שדה הראיה שלנו מוגבל וחופש התנועה שלנו מועט, תהליך של עקירת עצים באשקלון עלול להפוך מורכב יותר וגם עולה יותר בהתאמה.
  2. הגובה של העץ: עקירת עצים גבוהים לא דומה לתהליך של עקירת עצים נמוכים. גם כאן אנחנו מדברים על עבודה שיש לגשת עליה עם הציוד המתאים תוך כדי ביצוע המהלך הנכון שבסופו של דבר יביא את התוצאה הרצויה באופן בטיחותי. לכן, עקירת עץ גבוה היא עבודה הלוקחת זמן רב יותר והמחיר שלה גבוה יותר בהתאמה.
  3. עקירת עצים עבור שתילה מחדש: ישנם מקרים בהם לקוחות מבקשים לבצע העתקת עץ. בשל מעבר דירה או בגלל כל סיבה אחרת, היו שמחים להביא איתם את העצים ששתלו בגינה למקום חדש. גם במקרה הזה, משום שמדובר על עבודה מורכבת יותר היא תעלה יותר בהתאמה. על תהליך של העתקת עצים יש עוד הרבה מה לומר ואנחנו נרחיב על כך מיד עכשיו.
 

מתי תתבצע עקירת עץ חוקית?

טבלת מחירים לעקירת עצים – לצפייה במחירון גיזום וכריתה המלא.

כריתת עץ חוקית היא עקירה שהמטרה שלה היא לענות על אחד מכמה המקרים הבאים:

כאשר עקירת עץ נועדה להכין שטח עבור בניה מאושרת

כאן מדובר על סיטואציה מורכבת באופן יחסי שכן יש כל מיני דרכים לבצע את הבניה על אף מיקומו של העץ. אבל במידה והוכח כי עקירת עץ היא הפיתרון היחיד עבור המקרה, יש לא מעט מקרים המקבלים את האישור לבצע עקירת עצים באשקלון בסופו של דבר בנקודה הנדרשת. אנחנו כאן נגיד שמדובר על תהליך ארוך יחסית עבור קבלת אישור ולא משהו שאנחנו היינו מתמהמהים איתו ולו לזמן קצר.

כאשר עקירת עצים באשקלון נועדה למנוע מפגע בטיחותי

עקירת עץ מהשורש היא הרבה פעמים תוצאה של הניסיון למנוע מפגע בטיחותי שיש לטפל בו באופן מיידי. במקרים כאלו, במידה ובאמת אנחנו מדברים על עקירת עץ בגינה פרטית למשל למטרות הגנה, אז הרבה פעמים העקירה היא עקירה מוצדקת כמובן וניתן לבצע אותה.

עקירת עץ שנפגע באופן משמעותי כתוצאה ממיני מזיקים

עקירת עצים במקרה הזה הוא לפעמים הפתרון הטוב ביותר עבור העץ. לעיתים, כאשר המפגע הגיע כבר לשורשי העץ והוא מתחיל להיחלש, במידה רבה עדיפה עקירת עץ מאשר לנסות להציל אותו ולהפוך אותו פשוט למפגע בטיחותי שיש לטפל בו בכל הרצינות במהירות הנדרשת.

לא כל אחד יכול לבצע עקירת עצים באשקלון

עקירת עץ זית, עקירת עץ פרי, העתקת עצים ועוד, כל אלו פעולות שנראות פשוטות אבל כאלו שדורשות מיומנות וידע. הסיבה לכך היא שלעולם מה שאתם רואים הוא לא בהכרח מה שמתרחש בפועל, בעולם שנמצא מתחת לאדמה. עקירת עצים היא עבודה שדורשת לא פעם שימוש בכלים מורכבים וידע, שכן אנחנו רוצים לבצע עקירת עצים שתרגיש בסופו של דבר כאילו מעולם לא היה עץ בגינה הזו.

עקירת עץ בחצר פרטית

עקירת עץ בחצר פרטית שנעשית באופן לא מקצועי עלולה להותיר חותם, שורשים ומפגעים בטיחותיים אחרים שמהר מאוד יהפכו להיות מה שהולך וגדל ונכנס למערכות השונות בתוך הבית. לכן, חשוב מאוד לבצע עקירת עצים באופן מקצועי שבאמת יביא בסופו של דבר לעקירה מלאה של השורשים ושל כל החלקים שהיו קשורים פעם לעץ, אולי נשמע כמו משהו שפותרים בקלי קלות, אבל האמת היא כי מדובר על עבודה לא קלה בכלל.

מה ההבדל בין עקירת עצים באשקלון ובין כריתת עצים

הרבה פעמים עולה השאלה מה ההבדל בין עקירת עצים ובין כריתה שלהם ובגדול אנחנו מדברים על שני הבדלים מהותיים:

  1. עקירת עצים באשקלון בשונה מתהליך של כריתת עצים הוא תהליך בו מורידים את כל העץ כולל השאריות שלו, כאילו לא היה מעולם עץ במקום. אין כל ספק כי מדובר על הדרך האיכותית יותר להגיע לתוצאה הרצויה, כלומר, היעדר עצים מוחלט. פעמים רבות ההמלצה על עקירת עצים תהיה כאשר אנחנו רוצים להגן על התשתיות של הבית כמה שניתן ולמנוע חלילה הופעה של שאריות שונות של העץ שבסופו של היום יהוו הן מפגע בטיחותי והן אלמנט שרבים רוצים להוציא אותו שכן הוא פוגע באסתטיקה של הבית או של הגינה.
  2. מחירון עקירת עצים הוא לעיתים גבוה יותר. שכן אנחנו מדברים בסופו של דבר על עבודה יותר מורכבת, כזו שדורשת ידע ומיומנות מורכבים וכאלו שבאמת יצליחו בסופו של דבר לתת לכם את המענה המלא, הטוב ביותר. עקירת עצים אולי עולה יותר כסף, אבל הרשו לנו לומר כי על מנת שתקבלו בסופו של יום את התוצאה לה קיוויתם, אנחנו מאמינים שלא פעם שווה לבצע את המהלך וללכת לכיוון של עקירת עצים שתביא בסופו של דבר לתוצאה הרצויה והיא העלמה של העץ לחלוטין.
 

באלו מקרים נבצע העתקת עצים

בגדול נכון לומר כי העתקת עצים באשקלון היא לא פעולה מומלצת למרות שהיא אפשרית. אבל במידה רבה תהליך של עקירת עצים באשקלון ונטיעה שלהם במקום חדש היא פעולה לא טבעית ולא רק שיש להפקיד אותה בידיים הנכונות אלא גם צריך לקחת בחשבון את העובדה כי תמיד קיים החשש שמא הפעולה לא תצליח והעץ לא יצליח לגדל את השורשים שלו מחדש.

עקירת עץ זית

יוצא דופן הוא מקרה של עקירת עץ זית, שכן יכול פעמים רבות לגדל את השורשים שלו מחדש ולשגשג באדמה חדשה. תהליך של עקירת עצים ונטיעה מחדש, שוב, הוא תהליך אפשרי, אבל אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מבינים במה מדובר ומבקשים את הסיוע המתאים מבעל המקצוע.

עקירת עצים באשקלון – איך נראה התהליך ובמה אתם יכולים להיות שותפים לו

תהליך של עקירת עצים באשקלון הוא תהליך בו אנחנו מנסים כאמור להוציא את העץ כליל מתוך האדמה. תהליך של עקירת עצים הוא תהליך שדורש לא פעם תכנון מקדים, בייחוד אם מדובר על עקירת עצים בתוך שדה בו יש כל מיני גורמים שיכולים להשפיע על עקירה קלה וחלקה של העץ.

עקירת עצים הוא תהליך שדורש הרבה פעמים את שיתוף הפעולה של הלקוח. חשוב להבין כי ללא שיתוף פעולה מלא של הלקוח, פעמים רבות אנחנו לא מצליחים לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר. שכן התפקיד של הלקוח הוא לתת את כל המידע המקדים שיעזור לנו להבין מה בדיוק התנאים שמשפיעים על היכולת שלנו לכרות את העץ.

לא פעם יהיה נכון להכין סרטון או תמונה שיתארו בדיוק מה אתם צריכים ומבקשים וכך אנחנו נוכל לספק לכם את המענה הטוב והמתאים לשם כך. תהליך של עקירת עצים באשקלון הוא תהליך בו ללא כל תכנון אנחנו עלולים להישאר עם מפגעים בשטח ובעיקר, לבצע עבודה מורכבת יותר וארוכה יותר שגוזלת זמן ומשאבים.

אנחנו נדאג לעזור לכם לסיים את התהליך כמו שצריך

עקירת עץ היא לא פעולה שכוללת אך ורק עקירת עץ וזה הכל. מדובר על תהליך בו, בסופו של דבר, אנחנו רוצים להשאיר אתכם עם גינה נקייה מכל עצם זר. לכן, ההמלצה היא הרבה פעמים ליצור קשר עם העירייה או עם הרשות המוניציפלית על מנת להבטיח כי יהיה מי שיאסוף את הגזם וידאג להוצאה של גזע העץ. במידה ויש לכרות חלק ממנו ולחלק אותו למספר חלקים שונים, אנחנו נהיה כאן כדי לעזור.

בנוסף, חשוב לנו לומר כי כיסוי הבור גם הוא חלק אינטגרלי מתוך תהליך של עקירת עצים ואנחנו כמובן לא טומנים ידינו בצלחת. אנחנו נדאג להשאיר אתכם עם קרקע ישרה, כזו שלא ממוקמים עליה מיני מפגעים שעלולים לפגוע חלילה במי מבני הבית בסופו של דבר.

עקירת עצים באשקלון עושים רק אצל אומן הגיזום!

אנחנו נעזור לכם בתוך התהליך של עקירת עצים באשקלון. אומן הגיזום חרטה על דגלה מתן שירות מקצועי ומיומן במחירים משתלמים. אנחנו כאן בשבילכם כדי לעזור לכם לקבל את האישורים המתאימים מהעירייה או מהרשות המוניציפלית עבור עקירת עצים חוקית באשקלון. אנחנו נבצע עקירה מלאה של העץ בצורה הטובה ביותר וכמובן נדאג לסיים את העבודה באופן מלא, ללא השארה של שום מפגע בטיחותי.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם ולקבוע איתנו תאריך בו נוכל להגיע אליכם ולבצע את העבודה. ביחד נלמד את השטח בו עתידה להתבצע העבודה ואנחנו בטוחים שבסופו של דבר תצאו מרוצים מהשירות. אנחנו מחכים לכם ממש כאן ומספקים שירותי עקירת עצים בדרום.

מה היה לנו עד עכשיו?

עקירת עצים כשלעצמה אסורה בחוק. ישנם מקרים בהם כן יהיה מותר לעקור את העץ, כגון שהוא נוטה ליפול ומהווה סכנה לציבור או במקרים של התחלות בנייה וכו'.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא עקירת עצים לפי החוק. אנו בעלי וותק בתחום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים שירותי עקירת עצים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
שירותים נוספים באיזור
איזורי שירות נוספים
5/5 - (42 דירוגים)