אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים נשירים

✅ שירותי גיזום עצים נשירים בפריסה ארצית

✔️ גיזום עצי הדר נשירים צעירים ובוגרים

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

גיזום עצים נשירים

ראשית יש לומר שגיזום עצים היא פעולה מאוד חשובה שצריך לבצע באופן תקופתי על מנת לשמור על בריאותו ותקינותו של עץ. גיזום עצים נשירים – כל השאלות מתי לגזום, מה המחיר והעלויות? כל התשובות שרציתם לדעת במאמר שלפניכם.

מה זה בעצם עצים נשירים?

עצים נשירים הם כאלה המשירים את עליהם במהלך תקופות מסוימות בעונות השנה. לרוב זה יקרה בתקופת הסתיו, תופעה זו הינה מוכרת ונקראת "שלכת". ישנם עצים מסוימים והינם יוצאי דופן ביחס לתופעה המדוברת והם בעצם משירים בהדרגה את עליהם ולא בבת אחת, כך שלרוב הם נראים ירוקים ומלאים במשך כל השנה. עצים אלה נקראים "ירוקי עד"

למה צריך לבצע גיזום לעץ?

ישנם כמה סיבות עיקריות לגיזום עצים. הסיבה הראשונה והחשובה ביותר היא שמירה על בריאותו של העץ, לאתר את הענפים השבורים והאיזורים החולים בעץ ולהוריד אותם בזמן על מנת למנוע ריקבון שיכול לחדור לגזע ולפגוע בשלד של העץ. הסיבה השניה היא בכדי לעצב את העץ כל עוד הוא צעיר והנזק של הגיזום לא יהיה משמעותי.

סיבה נוספת לגיזום העץ היא להעלות את הפוריות של העץ (במקרה שמדובר על עץ הדר) כך שאם לא נגזום את העץ הצימוח הווגטטיבי (צימוח בעיקר של ענפים ועלים, בניגוד לצימוח פרודקטיבי שהוא בעיקר פרחים שמתפתחים אח"כ לפירות) הופך להיות גבוה מידי ואז נקבל פחות פירות מהעץ.

גיזום נכון של עצים נשירים ועצים ירוקי עד ישמור על בריאות העץ, על בטיחות הסובבים וימנע קריסת ענפים וגם יעודד צמיחת ענפים חדשים. הדבר יוסיף ליופיו של העץ כך שתוכלו ליהנות מפריחתו במהלך השנה.

מתי כדאי לבצע גיזום לעצים נשירים?

העיתוי בגיזום העץ הינו חשוב וצריך לדעת מתי ובאיזה זמן לגזום את העץ. נאמר שהעיתוי הנכון לגיזום העץ תלוי בסוג העץ ולכן לא ניתן לענות תשובה ספציפית מכיוון שיש צורך לדעת את סוג העץ. נאמר בכלליות שהזמן העיקרי לגיזום רוב העצים הינו בסיום תקופת החורף ולקראת תקופת הסתיו. במקרה של גיזום עצים נשירים הזמן הטוב ביותר לגיזום הוא בזמן החורף כאשר רוב העצים מופשטים מהעלים וניתן לראות את מבנה העץ בצורה ברורה לעין.

כיצד ואיך לגזום את העץ בצורה נכונה?

גיזום עצים בצורה נכונה יאפשר לקבל את מירב התפוקה של העץ גם מבחינת יופיו וגם מריבוי פירות משובחים וטעימים. נציין ונאמר שיש הבדל בין עצי פרי והדר לעצי סרק. מלאכת הגיזום הינה מורכבת מאוד וראוי לבצע זאת בעזרת גוזם עצים מקצועי ומוסמך לכך בכדי למנוע פגיעה בעץ.

בעצי נוי לרוב נאפשר צמיחה לגובה (משהו כמו 3 מטר בממוצע) ואז נקטום את הענף הגבוה על מנת ליצור התפצלויות בענף שיובילו לצמיחת ענפים נוספים ויצירת עץ מלא בענפים ועלים ומרהיב ביופיו.

גיזום עצי פרי והדר יתבצע בצורה שונה ביחס לעצי הנוי מכיוון שהעץ הינו מצמיח את פירותיו ובכדי שנוכל לקטוף אותם בצורה נוחה וקלה כדאי לבצע את הגיזום ולהגביל את גובהו של העץ לגובה של 2 וחצי מטרים בממוצע. לרוב נתחיל את הגיזום מחלקו העליון של הענף עד לשליש מעומקו ולאחר מכן נחתוך מחלקו התחתון של הענף שליש נוסף. בסיום הגיזום מומלץ למרוח משחת איטום ייעודית לעצים באופן מידי על מנת לסגור את הפצע ולמנוע ממזיקים לפגוע בעץ. במקרה של שבר בעץ ננסה לישיר את השבר ככל האפשר ולמרוח משחה במקום החיבור.

הזמינו גוזם מומחה לגיזום עצים נשירים

ההמלצה שלנו היא חד משמעית להזמין בעל מקצוע. רוב גיזום העצים הינו מתבצע בגובה ויכול להוות סכנה למי שאינו מומחה לכך וללא הכלים המתאימים כמו גיזום עצים עם מנוף סל או גיזום עצים בסנפלינג. בנוסף, גיזום לא נכון עשוי לגרום לנזק מאשר תועלת.

לכן, אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לייעוץ לפני ביצוע הגיזום. אנו בחברת הגיזום מתמחים בכל סוגי הגיזום ומספקים את השירות בפריסה ארצית. לרשותינו הביטוחים וכל ההסמכות הנדרשות לגיזום וכריתת עצים בצורה נכונה ומקצועית.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים נשירים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים גיזום עצים נשירים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה.

5/5
איזורי שירות
5/5 - (29 דירוגים)