אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

כריתת עצים בבית פרטי

✔️ כריתת עצים בבית פרטי בפריסה ארצית!

✅ מומחים בכריתת עצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

כריתת עצים בגינה פרטית

הרבה פעמים חל בלבול כאשר אנשים שואלים על כריתת עצים בבית פרטי. על פניו מדובר על השטח הפרטי שלהם, מדוע הם צריכים לתת דין וחשבון למשהו? מהצד השני, כריתת עצים בבית פרטי צריכה להיעשות על פי חוק. חוקי מדינת ישראל קובעים תקנות שמגדירות באלו מקרים מותר לבצע כריתת עצים בבית פרטי ובאלו מקרים המעשה הזה פשוט אסור.

אנחנו, חברת 'אומן הגיזום' עושים הכל כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר, המקצועי, הבטיחותי כמובן ועוד, כל זה במחירים נגישים שווים לכל כיס. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולראות ביחד כיצד אנחנו יכולים לתת לכם מענה מקצועי במחיר נגיש.

כמה מילים על ההבדל בין כריתת עצים ובין עקירת עצים

כריתת עצים בניגוד לעקירת עצים הוא תהליך בו אנחנו חותכים חלק של העץ ומשאירים את השורשים שלו. ישנן סיבות שונות לביצוע כריתת עצים בבית פרטי בניגוד לתהליך של עקירת עצים. יכולות להיות לכך סיבות אסתטיות, סיבות בריאותיות עבור העץ, לעיתים מדובר על מפגע בטיחותי. מה שחשוב להבין לגבי כריתת עצים בבית פרטי הוא שמדובר על תהליך פשוט יחסית להאטה של מפגעים בטיחותיים בשטח, אבל מהצד השני, מדובר על תהליך בו שורשים של העץ עוד נשארים בבטן האדמה. 

מכאן שתהליך של כריתת עצים בבית פרטי צריך להיעשות בידי מומחים. מדוע? משום שכאשר נשארים חלקים כאלו ואחרים מהעץ מאחור, אנחנו צריכים להיות בטוחים כי אלו לא יפגעו בתשתיות של הבית במידה וצומחים להם שורשים שאנחנו לא הכיינו מעוניינים שיצמחו.

כריתת עץ בשטח פרטי והחוק במדינת ישראל

כריתת עץ בבית פרטי היא לא משהו שניתן לעשות שלא כחוק. על פניו, ברגע הראשון, המשפט נשמע תמוהה. הרי אנחנו מדברים על הבית הפרטי שלכם, מדוע שכריתת עץ תהיה שלא כחוק. אבל, חשוב לדעת כי חוק כריתת עצים קובע שאין לכל אחד את הזכות לעקור כל עץ בגינה הפרטית שלו. 

חוק כריתת עצים למעשה קובע כי אסור לכרות ללא אישור עץ שהקוטר שלו עולה על עשרה סנטימטרים והגובה שלו עולה על שני מטרים. המטרה של חוק כריתת עצים היא למנוע הכחדה של מיני עצים שמהווים חלק מרכזי מתבנית הנוף פה בארץ ישראל. כריתת עצים לא חוקית היא כריתה של מיני עצים וותיקים שהשורשים שלהם נטועים בעבר שלנו. 

בין היתר ממדובר על אלון, אלה ארץ ישראלית, אורן ירושלמי ועוד. כריתת עץ בשטח פרטי של מי מהעצים הללו דורש את האישור של 'פקיד היערות'. כריתת עצים לא חוקית עלולה לגרור קנס גדול ולכן שווה להשקיע את הזמן והאנרגיה במתן כל הטפסים הרלוונטיים כדי לקבל את האישור הנכסף.

מתי יש לבצע כריתת עצים בבית פרטי?

ישנן כמה מטרות עבור כריתת עצים בבית פרטי:

  1. כדי לטפל במפגע בטיחותי: לעיתים כריתת עצים בבית פרטי זו הדרך למנוע מעצים מסוימים לקרוס בדיוק ברגע האמת. כריתת עצים בשטח פרטי היא הרבה פעמים הפתרון הטוב ביותר והיחיד לטיפול בבעיה. הנקודה אליה אולי שווה להתייחס היא שלעיתים, לפני שקוראים לשירותי כריתת עצים, שווה לברר האם גיזום של העץ, כלומר, הורדה של ענפים ספציפיים בכל זאת יכולה לתת את המענה המתאים עבור הבעיה. בדיוק בשביל זה שווה לדבר עם אנשי מקצוע מומחים שיודעים לתת את המענה המקצועי עבור העניין.
  2. כריתת עץ בבית פרטי היא לעיתים מתוך רצון לקבל מענה אסתטי או כדי לאפשר הרחבה של החצר או בבית: כריתת עץ בשטח פרטי היא הרבה פעמים הפתרון הזול ביותר הוא כריתת עץ בשטח פרטי. זאת לעומת עקירה של עץ שפעמים רבות תעלה קצת יותר.
  3. כריתת עצים בבית פרטי מאפשרת לעיתים לעזור לעצים נוספים לצמוח בגינה: בסופו של דבר הטבע לא מעדכן אותנו לפני שהוא מחליט לצמוח באופן כזה או אחר. לעיתים צמח אחד פשוט גדל באופן כזה שמונע מהשני להמשיך ולגדול. כריתת עצים בבית פרטי היא הרבה פעמים הדרך בה אנחנו יכולים לאפשר לעץ מסוים להמשיך להתפתח בלי המשקל של השני.
  1. כריתת עצים בשטח פרטי היא הפתרון עבור עצים שלא מצליחים לגדול בגלל מיני מזיקים: מחלות בעצים מתפשטות ויכולות להוביל לכך שהעץ ממש נמצא בסכנה אמיתית שיקרוס. מקרה הזה לעיתים פשוט אין מנוס מאשר לבצע כריתת עצים שתמנע את הקריסה של העץ.
כריתת עץ בבית פרטי

כמה עולה לכרות עץ בבית פרטי?

מחירון כריתת עצים הוא מחירון משתנה שמושפע מכל מיני פרמטרים אותם יש לקחת בחשבון. בגדול, חשוב לדעת כי מחירון כריתת עצים נמוך באופן משמעותי מאשר העלות של עקירת עצים למשל. לכן הרבה פעמים הפתרון של כריתת עצים עדיף מאשר תהליך של עקירת עצים. אבל, כל זה לא אומר כי אין פרמטרים שמכתיבים את העלות הסופית של כריתת עץ בשטח פרטי. 

חשוב לזכור כי מחיר כריתת עץ בבית פרטי הוא הרבה פעמים נגזרת של המיומנות כמו גם הכלים שמאפשרים לנו לבצע את הכריתה בצורה טובה ומקצועית. כריתת עץ בשטח פרטי היא בין היתר עבודה שדורשת זמן במידה ואנחנו מדברים על עץ גבוה או על כזה שהגישה אליו מוגבלת.

חשוב לעבוד עם מי שיש לו את הרישיון המתאים

רישיון כריתת עצים הוא משהו שאתם חייבים להיות מודעים לו כאשר אתם מזמינים שירותי כריתת עצים. הסיבה לכך היא שתהליך של כריתת עץ בשטח פרטי היא עבודה מסוכנת. אנחנו חלילה לא רוצים להוביל לפגיעה ברכוש או בנפש ולכן חשוב להקפיד על בחירה נכונה של אנשי מקצוע להם יש את האישורים הנדרשים שמורים על כך שיש להם את הכלים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

כריתת עצים בבית פרטי היא עבודה שצריך לדעת גם איך לסיים

כריתת עצים בבית פרטי היא לא רק עבודה שצריך לדעת איך להתחיל, יותר חשוב מזה הוא לדעת איך לסיים את התהליך. כלומר, כריתת עצים בבית פרטי היא פעולה שלא פעם משאירה סימנים בשטח. מכאן שהרבה פעמים כריתת עצים בבית פרטי היא פעולה שיש לבצע כאשר אנחנו יודעים איפה אנחנו יכולים להשאיר את השאריות שיישארו כתוצאה מאותה כריתת עצים בבית פרטי. ההמלצה היא בדרך כלל, לפני שקוראים עבור שירותי כריתת עצים, לבדוק דרך הרשות המוניציפלית או דרך העירייה היכן ניתן להניח את הגזם ולהשאיר אותו עבור פינוי מלא של העץ שנותר.

כריתת עצים בשטח פרטי – רק עם אומן הגיזום המומחים בכריתת עצים

שירותי כריתת עצים בבית פרטי הם שירותים אותם אנחנו נותנים בשמחה לכל דורש במחירים נגישים ומתוך היכרות רבה עם התחום ועם השטח. הניסיון שלנו מאפשר לנו לא פעם ולא פעמיים לתת את המענה המקצועי הטוב ביותר במחירים נגישים.

כריתת עצים לגינה היא כאמור לא עבודה שמשאירים למי שלא מכירים את המקצוע. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כדי לתת לכם את המענה מההתחלה ועד הסוף. אל תחכו. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הטלפון או דרך האתר.

מה היה לנו עד עכשיו?

המחוקק קבע כי ישנם עצים המוגנים על פי חוק מפני כריתה. ישנם מקרים מסוימים בהם יהיה מותר לכרות את העץ.

במאמר שלפניכם מובאות הסיבות והפתרונות במקרים כאלה >> היכנסו לקרוא.

כמובן! חלק עיקרי משירותינו הוא כריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הכריתה והגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים ומידע נוסף
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים שירותי כריתת עצים בבית פרטי? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
מידע שיכול לעניין אותך
שירותים נוספים באיזור
5/5 - (27 דירוגים)