אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

עבודות גיזום בשפלה

✔️ כל עבודות הגיזום בשפלה ברישיון!

✅ מומחים בגיזום וכריתה לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-8047507

עבודות גיזום בשפלה

עבודות גיזום בשפלה – מבצעים בעזרת מומחה גיזום בלבד!

בכתובים כבר נאמר 'כי אדם עץ השדה'. אנחנו, בני האדם, כולנו, קשורים לאדמה. ממנה הגענו ולכן אנחנו מחפשים אותה, שתהיה קרובה. עבודות גיזום בשפלה אלו הן עבודות שמטרתן בראש ובראשונה להבטיח את הבריאות של העצים ולדאוג למעטפת אסתטית עבור הגינה והשטח בתוכו אנחנו חיים. כל המידע שאתם צריכים על עבודת גיזום מקצועית, תמצאו כאן.

אנחנו, חברת אומן הגיזום נמצאת כאן בשבילכם עם מידע מקצועי, רישיון מותאם ובעיקר, עם חמש עשרה שנים בהן פיתחנו את המיומנות שלנו ורכשנו את כל הידע הרלוונטי בעולם הגיזום. נשמח לעמוד לשירותכם בשפלה ולעזור לכם לקבל את המענה המקצועי הטוב ביותר במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

עבודות גיזום בשפלה מתי מבצעים אותן?

לפני שנרד לעומק ונדבר על הסיבות עבור עבודות גיזום בשפלה, בואו נדבר על הרגע בו נכון לגשת למה שנקרא עבודות גיזום. כל קבלן גיזום יגיד לכם כי עולם העצים מתחלק לשניים כאשר אנחנו מדברים על עבודת גיזום בשפלה:

  1. עצים נשירים, כלומר, עצים שמאבדים את העלים שלהם בעונת החורף: מדובר בדרך כלל על עצים שיובאו לארץ ממדינות קרות יותר שכן מדינת ישראל, כמו שאנחנו יודעים היטב, היא מדינה חמה בה העצים המקוריים שלה לא משירים את עליהם. אבל במידה ומדובר על עץ מהסוג הזה עבודות גיזום בשפלה יתרחשו כאשר העלים כבר אינם תלויים על העץ מה שלא מסתיר את טווח הראיה ומאפשר עבודה טובה יותר ואיכותית. בדרך כלל עבודות גיזום עץ במקרים הללו יתבצעו בחודשי החורף, ינואר, פברואר וכן הלאה
  2. עבודות גיזום במקרים של עצים ירוקים תמיד יתרחשו בעונת הלבלוב: טעות נפוצה זו לחשוב שעונת הלבלוב מתרחשת רק באביב, אבל עבודות גיזום בשפלה יכולות להתרחש לא פעם גם בסתיו.
  3. לעיתים תתבצע העבודה מחוץ למסגרת הזמנים הקבועה: בסופו של יום המטרה של עבודות גיזום היא לשמור על הבריאות של העץ או השיח. ישנם מקרים בהם נבצע עבודות גיזום בשפלה גם מחוץ למסגרת הזמנים הקבועה כדי לאפשר הגנה מקסימלית על העץ או השיח וכדי לתת את המענה הנכון ברגע המתאים.
 

גיזום נכון של עצים כדי למנוע מפגע בטיחותי

גיזום נכון של עצים יכול להתבצע סביב הניסיון למנוע מפגע בטיחותי. גיזום נכון של עצים במקרים הללו הוא גיזום שהתפקיד שלו הוא לדאוג לכך שהענפים הכבדים של העץ לא חלילה יפלו על העוברים ושבים. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר על גיזום עצי פרי ובייחוד במקרה של גיזום עצי פרי הדר. מדוע? משום שבמקרה של עצי הדר הפירות כבדים יחסית, מה שעלול להוביל לירידה של הענף ולהכבדה משמעותית עליו, מה שבעתיד עלול בהחלט להביא לשבירה של הענף וקריסה כללית של הצמח. 

דבר שבהחלט עלול בסופו של דבר להתברר כאירוע מסוכן. קבלני גיזום יכולים להחליט לבצע עבודות גיזום עץ גם במידה וחלקים מסוימים בעץ פשוט נפגעו במידה כזו שהם עלולים ליפול בכל רגע ולכן יש להסיר אותם מבעוד מועד.

עבודות גיזום בעץ כדי לעזור לו להמשיך לצמוח

עץ הוא לא חפץ דומם ואמיד. מדובר על יצור אורגני שגדל. מכאן שעץ גם עלול להיפגע כתוצאה מטפילים ויצורים אורגנים אחרים שעלולים לפגוע בו במידה כזו שתקשה על הצמיחה שלו. לכן, עבודות גיזום בשפלה עלולות לא פעם לנבוע כתוצאה ממחלה שהתפשטה בעץ והדרך היחידה להתמודד איתה היא על ידי עבודות גיזום עץ. בדומה לניסיון למנוע מוות על ידי הורדה של נמק, כך גם כאן. אמנם מדובר כמובן על אירוע פחות דרמטי אבל גם במקרה הזה, המטרה של עבודות גיזום עץ היא לאפשר לעץ להמשיך לגדול כרגיל בלי שהמחלה תמשיך להתפשט בתוכו ודרכו.

עבודות גיזום בשפלה בצורה מקצועית על מנת לתת מענה אסתטי

גיזום מקצועי על ידי עבודות גיזום עץ בשפלה יכול להיעשות כדי לתת מענה אסתטי לגינה פרטית או לגינה ציבורית. אנחנו, בני האדם אוהבים דברים יפים. היופי מאפשר לנו להרגיש הרבה יותר טוב. יופי הוא פעמים רבות תוצאה של סימטריה. מכאן שתהליך של עבודות גיזום בשפלה נועדו הרבה פעמים לאפשר את המענה האסתטי ויצירה של מרחב נעים יותר ונוח בגינה שלכם. 

עבודות גיזום עץ ותהליך של גיזום מקצועי בשפלה בהיבט הזה דורשים יד מיומנת יותר מאשר תהליך של גיזום עץ פשוט שתפקידו הוא לדאוג לבריאות של הצמח. שכן כאן אנחנו מדברים ממש על עבודת גננות. לא כל קבלן גיזום עצים בשפלה יודע לתת את המענה בהיבט הזה ומכאן שחשוב מאוד לבחור נכון את אנשי המקצוע איתם אתם בוחרים לעבוד.

עבודות גיזום בשפלה עבור הגברה של הקרינה

השמש היא הגורם שמאפשר לצמח לגדול ולצמוח. לעיתים, העלים מכבידים על העץ במידה כזו שהם מסתירים את אור השמש מהגזע וזה לא מצליח לגדול. תהליך של עבודות גיזום הוא לא פעם כדי לתת מענה בהקשר הזה. כאילו כמו היינו עושים 'דילול שיער' לצמח כדי שיצליח לצמוח טוב יותר ובאופן חלק ויפה יותר.

עבודות גיזום עצים בשפלה בהיבט הכלכלי

כמה עולה גיזום עץ? זו כמובן לא שאלה שאנחנו יכולים לענות עליה בלי להכיר באופן אישי את המקרה הספציפי עליו אנחנו דנים. קיימים כל כך הרבה משתנים בתוך התהליך של תמחור העבודה ולכן אנחנו לא רוצים להגיד משהו שלא נוכל לעמוד מאחוריו בסופו של דבר. אבל אנחנו כן נסב את תשומת ליבכם לפרמטרים שמובילים אותנו לתמחר את השירות באופן כזה או אחר. מחירון גיזום וכריתת עצים הוא מחירון שעל פי הסעיפים הללו:

ראשית, מחיר גיזום עץ גדול לא דומה למחיר של גיזום עץ קטן

שכן אנחנו מדברים על עבודה אותה ניתן להגדיר כמעט שונה לחלוטין. מחיר גיזום עץ גדול עולה יותר משום שכדי להגיע לתוצאה לה אנחנו מקווים אנחנו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה. לא פעם תהליך של גיזום עץ גדול עלול להתבצע בעזרת מכשירים מתקדמים, כמו מנופים ומסורים מורכבים יותר. מחיר גיזום עץ גדול הוא מחיר גבוה יותר אם כך אבל חשוב לציין באותה נשימה כי מדובר על אלמנט אחד מתוך כמה.

האם מדובר על עבודה פשוטה או כזו שדורשת מיומנות גבוהה יותר

אם למשל אנחנו מדברים על עבודות גיזום עצים בשפלה שמטרתן ליצור גינה אסתטית ונעימה יותר, אז עבודות גיזום יעלו יותר, שכן הן דורשות מיומנות ברמה אחרת לחלוטין מזו של עבודות גיזום עץ פשוטות וכאלו שכאילו נעשות 'על הדרך'. אנחנו כן נגיד כי המחיר הוא לא זה שצריך למנוע מכם לקבל את המענה לו אתם זקוקים וכי הרבה פעמים, בייחוד כאשר אנחנו מדברים על עבודה שכוללת עבודות גיזום בשפלה בקבוצה רחבה של עצים, אנחנו יכולים לשחק קצת עם המחיר ולהתגמש בכל מיני דרכים יצירתיות.

טבלת מחירים לגיזום עצים לצפייה במחירון גיזום וכריתה המלא.

גיזום עצים עם מנוף בשפלה יכול להתבצע רק עם האישורים הנדרשים

כאמור, גיזום עץ גבוה הוא תהליך מורכב יותר שכן הוא דורש שימוש בכלים שלא משתמשים בהם במקרה של גיזום עצים צעירים ונמוכים יותר. גיזום עצים עם מנוף הוא תהליך מורכב אמנם אבל לא כזה שלא נתקלנו בו בעבר. הדבר היחיד שכן כדאי לשים אליו לב הוא לברר כי כל האישורים הנדרשים קיימים. במקרה של גיזום עצים עם מנוף אנחנו מדברים על עבודה בגובה מה שכולל נהלי בטיחות שלא קיימים בעבודות גיזום מסוגים שונים אחרים.

שירותי גיזום עצים בשפלה הם פעולה עליה יש לחזור פעם בשנה

קיים וויכוח מקצועי מתי יש להזמין שירותי גיזום עצים. האמרה הרווחת היא כי בדרך כלל, בעצים הצומחים בקצב גבוה יחסית שיש לבצע עבודות גיזום פעם בשנה. במידה ומדובר על עבודות גיזום עצים במקרים של עצים שצומחים בקצב איטי יותר, עבודות גיזום עצים יכולות להתרחש אחת לכמה שנים אפילו. אבל מה שכן צריך לשים אליו לב היטב הוא שהצמח ממשיך לגדול באופן טוב ובריא ולא ניזוק .

שימו לב כי אתם מבצעים את כל הפעולות הנדרשות כדי לטפל בעץ לאחר מכן

עבודות גיזום עצים בשפלה לא נגמרות עם הגיזום. העץ נפצע, מכאן שהוא צריך את המענה הטיפולי הנכון עבורו כדי לחזור לצמוח בצורה טובה. אל תשכחו למרוח עליו חומרים שמטרתם למנוע ממזיקים שונים לנצל את הפגיעות של העץ ולתקוף אותו דווקא כשהוא חלש. בדרך כלל קבלן גיזום מקצועי יתן לכם את המענה המקצועי ויגיד לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות. אבל תמיד טוב להישאר עם יד על הדופק ולהיות בטוחים שהכל מתרחש על פי הספר.

גיזום עצים מקצועי במקרה של הגנה על תשתיות הבית

לעיתים שורשים או ענפים עלולים להיכנס אל תוך המערכות של התשתיות המרכיבות את הבית, בין אם מדובר על מערכת האינסטלציה למשל ובין אם אנחנו מדברים על מערכת המיזוג וכן הלאה. גיזום עצים מקצועי בשפלה במקרה הזה צריך כמובן להיעשות תוך מתן התייחסות למערכות של הבית ובאופן כזה שלא יפגע בהן חלילה ויביא ליותר נזק מתועלת. ההמלצה שלנו היא בכל אופן להגיד הכל לבעל המקצוע מראש. ככל שזה ידע יותר ויהיה מוכן כך המענה בסופו של יום יהיה מהיר וטוב יותר.

מתי נקרא לשירותים של חברת גיזום בשפלה?

קיימים מקרים בהם עולה הרצון לעשות כמו 'ריסטארט' לגינה או לחצר. במקרים הללו, כאשר אתם עומדים מול הגינה או החצר ופשוט לא יודעים מה לעשות, זה הזמן שלכם לקרוא עבור חברת גיזום. פעמים רבות תהליך של ניקוי גינה ושתילה מחדש יכול להתרחש רק לאחר ביצוע גיזום מקצועי שינקה את כל מה שעלול לפגוע בתהליך השיקום של הגינה. שימו לב כמובן שאתם מציינים זאת בשעה שאתם מזמינים את השירות. זאת על מנת שתוכלו לקבל את הזמן הדרוש עבור שיקום הגינה שלכם.

אומן הגיזום כאן לעזרתכם ולשירותכם בכל עבודות הגיזום בשפלה

אנחנו רואים במקצוע הזה, עבודות גיזום בשפלה, עבודה שהיא כמעט כמו אומנות. אנחנו אוהבים לקחת את מה שלא נראה טוב ואולי נראה אפילו חסר תוחלת ולצקת לתוכו חיים, לבצע את העבודה שלנו כדי לאפשר לצמח לחיות מחדש. אנחנו אוהבים את העבודה שכוללת טיפול בעצים כדי לאפשר ללקוחות שלנו לחיות טוב יותר, להרגיש בטוחים יותר וכדי למנוע שורה של סכנות שעלולות לנבוע מכך שפעולות הגיזום הנדרשות לא נעשו בזמן.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. אנחנו, בחברת 'אומן הגיזום' בעלי ארגז כלים עשיר שיאפשר לכם לקבל את המענה הטוב ביותר עבורכם. בין אם מדובר על גיזום עצי הדר ובין אם מדובר על עבודות גיזום בשפלה שמטרתן להגן על העץ מפני מחלות.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים עבודות גיזום? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
שירותים נוספים באיזור