אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצי הדר

בחברת 'אומן הגיזום' תמצאו אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. אלו המכירים לעומק את תהליך העבודה של גיזום עצי הדר ועוד. החברה פועלת בפריסה ארצית כבר 15 שנה. היא משתמשת במכשור מתקדם, מידע מקצועי מעודכן לשנים האחרונות ועוד. מחפשים שירות מעולה? פשוט צרו קשר.

גיזום עץ פרי הדר
גיזום עץ הדר

✅ שירותי גיזום עצי הדר ופרי בפריסה ארצית

✔️ גיזום עצי הדר צעירים ובוגרים

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

מה מקבלים במסגרת גיזום עצי פרי הדר?

אז קודם כל נציין כי עצי הדר הם לא מראה נדיר בנוף הארץ ישראלי. ישראלים רבים מחזיקים בעצים מהסוג הזה בחצר הפרטית או בגינה. עצי הדר מאפיינים הרבה אזורים בארצנו.

גיזום עצי הדר יכול להיות קריטי במקרים מסוימים. זה מאפשר לנו להציל את העץ ממחלות ולמנוע ליקויים ומפגעים בשטח. לפני שנדון בכל אלו, נדבר על חבילת השירות אותה תקבלו עם גיזום עצי הדר במקום מגוריכם.

ראשית, תזכו באבחון של העץ בשטח

ההמלצה היא להקפיד על גיזום עצי פרי אחת לשנה לכל היותר. גזימת עצים היא לא רק פעולה אשר תשפר את מצבו של העץ.

אלא, במסגרת גיזום עצי פרי, איש מקצוע יבוא במגע עם העץ שלכם ויגיד מה מצבו. משום שאתם לא אנשי מקצוע, לא תמיד תוכלו לזהות מזיקים וכיוצא באלו בזמן אמת.

בשביל זה ישנם מומחים אשר זה בדיוק התפקיד שלהם. לזהות בזמן מפגעים פוטנציאלים.

שנית, תיהנו משירות גיזום עצי הדר הלכה למעשה

אנחנו מדברים על גיזום עץ הדר הנעשה בצורה בטוחה ואחראית. יש מי שחושבים כי גיזום עץ הדר אפשר לעשות גם בלי הכשרה ורישיון לעסוק בנושא. נסביר בהמשך מדוע ההנחה הזו שגויה.

אבל אין ספק כי גוזם עצים מומלץ ידע איך לסיים את הפרויקט במהירות בלי ליצור ליקויים חדשים.

שלוש, תיהנו מפינוי של הגזם בצורה מסודרת בהתאם לדרישות של הרשות המוניציפלית

גיזום עצי פרי הדר משאיר פסולת. בדוגמת עצים, עלים וכיוצא באלו. גיזום עץ פרי לא יכול להסתיים בלי פינוי מסודר של הפסולת לנקודה המיועדת לכך ברשות המקומית בה אתם מתגוררים.

את הפינוי יש לבצע עם כלי רכב המתאים לעבודה מהסוג הזה. כאשר אתם פונים לקבלת שירות עבור גיזום עצי פרי, תיערך הכנה מוקדמת לכך. בהתאם לתנאים בשטח ולאופי העבודה.

מחירון גיזום עצי פרי הדר
מחירון גיזום עצי פרי הדר

מחירים ועלויות גיזום עצי הדר

מחיר גיזום עצי הדר נע בין 350-2,500 ש"ח בממוצע. מדוע טווח מחירי הגיזום כל כך גדול? משום שאין פרויקט אחד הדומה לשני.

אנחנו לוקחים בחשבון את האתגרים בשטח. את היקף וכמות העצים, כמות כוח האדם הדרוש למשימה. את מצבו של העץ ואת המכשור הדרוש לנו עבור העבודה. במילים פשוטות, עלינו לערוך חישוב והערכה בכל פעם מחדש.

מחירון גיזום עצי הדר ופרי

מחיר בש"ח (המחיר הסופי יקבע בטלפון)

גיזום עץ פומלית

350 – 750 ₪

גיזום עץ תאנה

350 – 900 ₪

גיזום עץ רימון

350 – 750 ₪

גיזום עץ אבוקדו

350 – 750 ₪

גיזום עץ לימון

350 – 900 ₪

גיזום עץ שסק

350 – 750 ₪

גיזום עץ זית

350 – 1,400 ₪

גיזום עצי הדר מתי
גיזום עצי הדר מתי

מתי נכון לערוך גיזום עצי הדר?

כל קבלן גיזום יגיד לכם כי עצי פרי יש לגזום אחת לשנה לכל היותר. לכך יש כמה סיבות. קודם כל, גיזום עצי הדר עוזר לנו לשמור על העץ.

אנחנו מפחיתים את העומס על הגזע, מה שמשפר את העמידות של העץ לאורך הזמן. חברת גיזום עורכת גיזום עץ הדר גם כטיפול בליקויים ובמפגעי בטיחות.

עם הזמן, הפירות נוטים לנשור, כך ששביל הגישה לבית לדוגמא הופך חלק ומסוכן. כמובן, אם יש ענף הסובל מפגיעה כלשהי כך שהוא עלול ליפול בלי התרעה מוקדמת, יש לטפל בכך בזמן.

ההמלצה שלנו כאמור היא לערוך גיזום עצי פרי פעם לשנה לכל המאוחר. אם אתם חשים בסכנה מתקרבת צרו קשר בהקדם לקבלת אבחון מסודר.

עונת גיזום עצי פרי והדר

רבים שואלים מתי המועד הנכון לגיזום עץ ובפרט גיזום עץ פרי. בפן המקצועי נכון לערוך גיזום עצי פרי בחודשי החורף. בעונה הזו העץ נמצא בתרדמת. כלומר, אין עדיין פירות ופרחים, אשר יכולים לפגוע באיכות העבודה. הבעיה היא כי בישראל, דווקא משום שזו מדינה חמה יחסית, עצי ההדר רגישים לקור.

לכן, ביצוע גיזום מאסיבי בעונה הזו יכול לפגוע בבריאות של העץ. לכן, לא פעם, נעדיף לבצע את הגיזום בתחילת האביב. רגע לפני שהעץ מוציא שוב פירות ופרחים.

גיזום עצי הדר
גיזום עצי הדר

ניתן להזמין שירותי גיזום למטרות אסתטיקה

אם אתם משפצים את הגינה או החצר, אם אתם רוצים לטפל בעץ הפרוע, ניתן לעשות זאת. חלק מהעבודה של קבלני גיזום היא לא רק לערוך גיזום עצי פרי באופן מקצועי. אלא, גם לבצע את העבודה תוך מתן תשומת לב לאסתטיקה.

טיפוח של החצר משפיע על איכות החיים של הדיירים בנכס. פעולה מהסוג הזה יכולה גם להעלות את ערכו של הנכס במידה ואתם מעוניינים בכך.

גיזום עצי נוי נשמע דומה אבל מדובר על פרקטיקה שונה לחלוטין. אותה יש להכיר כדי למנוע נזק אפשרי לעץ ולעודד אותו לצמוח באופן שייטיב עימו ועם האסתטיקה של החצר כולה.

גיזום עבור טיפול בתשתיות

לעיתים, עצים עלולים להתפתח באופן כזה שיפגע בתשתיות של הבית. בין אם מדובר על מערכת החשמל או האינסטלציה. כדי לטפל בכך ניתן לבצע עבודת גיזום מסודרת. כמובן, עבודה מהסוג הזה דורשת משנה זהירות. שכן אנחנו לא רוצים לבצע פעולה אשר רק תסב נזק נוסף למבנה.

כאן אפשר לומר כי ככל שתסכימו לשתף במידע נוסף על מצבו של העץ ועל התנאים בשטח, כך נוכל להיערך בהתאם כדי לתת לכם לא פחות מהטוב ביותר.

גיזום עץ פרי
גיזום עץ פרי

האם כל אחד יכול לגזום עץ פרי?

הטענה שלנו חד משמעית בעניין הזה. גיזום עצי פרי היא עבודה מורכבת מכמה טעמים.

ראשית, אנחנו רוצים לבצע את העבודה באופן בטוח ואחראי. כך שלא העובדים ולא העוברים בסביבה ייפגעו כתוצאה מגיזום של העץ.

שנית, עלינו לבצע את העבודה כך שלא נסב לעץ נזק נוסף. לעיתים, כאשר אנחנו גוזמים את העץ ולמעשה פוצעים אותו, אנחנו עלולים לחשוף אותו למזיקים. כדי למנוע את זה יש להכיר את העבודה היטב.

גוזמי עצים מומלצים הם מי שמחזיקים ברישיון לעסוק בתחום. מי שעברו הכשרה לעבודה בגובה ומי שיש להם את הציוד המתאים לעבודה כזו.

הזמינו עכשיו את אומן הגיזום

אנו  ב'אומן הגיזום' נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. אנחנו מבטיחים לספק לכם שירותי גיזום עצי פרי והדר באופן מהיר, מקצועי ואיכותי. לפרטים, דברו איתנו בטלפון או השאירו פניה באתר.  

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.