אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום וכריתת עץ ברוש

אם אתם מעוניינים בשירות גיזום עץ ברוש, פשוט פנו לאומן הגיזום. חברה מקצועית, מיומנת, עם צוות עובדים מוכשר הפועל בכל רחבי הארץ כבר 15 שנה. אנחנו נשמח לבוא אליכם עד הבית, לתת לכם אבחון מדויק של מצב העץ. להחליט ביחד אתכם האם יש לבצע שירות כריתת עץ ברוש או גיזום בלבד. לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר.

גיזום עץ ברוש
גיזום עץ ברוש

✔️ גיזום וכרית עץ ברוש בפריסה ארצית!

✅מומחים בגיזום ברושים בכל גובה

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם ברושים מומחה .

✔️ מחירים הוגנים ושירות ארצי!

מתי ומדוע יש לערוך גיזום עץ ברוש?

הליך גיזום עץ ברוש רלוונטי מכמה טעמים. ראשית נזכיר כי עצי ברוש כבר מזמן הפכו לחלק אינטגרלי מהנוף הארץ ישראלי וכי בחצרותיהם של ישראלים רבים צומח העץ המופלא בחצר.

הליך גיזום עץ ברוש יש לבצע פעם בשנה באופן קבוע במידה ואנחנו מדברים על ברוש בוגר. ההמלצה היא לערוך עוד גיזום עץ ברוש נוסף, כבר בהתחלה. כאשר הברוש עדיין צעיר. ואלו הסיבות העיקריות:

גיזום עץ ברוש חשוב כדי להפחית ממשקלה של העלווה על הגזע

עץ ברוש עלול לא פעם לשאת משקל כבד של ענפים ועלים. אם לא נבצע אחזקה שוטפת של העץ, אנחנו עלולים להגיע למצב בו העץ עלול לקרוס, מה שכמובן יהפוך אותו לא בטוח עבור הסביבה.

גיזום ברושים
גיזום ברושים

גיזום עץ ברוש עוזר לנו להגן על העץ מפני מזיקים

אנחנו עוד נדבר על מקרים של כריתת עץ ברוש יבש וכדומה. אבל אנחנו נזכיר כי ישנן פטריות אשר עלולות להזיק לעץ. גיזום קבוע מסייע לנו לשמור עליו בריא ונקי ממזיקים.

גיזום עץ ברוש פעם בשנה מסייע לנו לאבחן ליקויים בזמן

משום שאתם לא אנשי מקצוע ולא צריכים להיות כאלו, לא תמיד תדעו לזהות בזמן התפתחות של מזיקים על העץ וכן הלאה. חברת גיזום מנוסה תדע להגיע עד אליכם, לבחון את מצבו של העץ ולתת אבחון מדויק והערכת מצב שתעזור לנו למנוע הדרדרות של המצב הקיים.

גיזום עץ ברוש צעיר מאפשר לנו ליצור עיצוב לעץ

כאמור, ההמלצה היא לערוך גיזום נכון של עצים גם אם מדובר על שתיל קטן. טיפול מוקדם יכול למנוע לא מעט ליקויים בהמשך הדרך ומסייע לו לצמוח בצורה טובה ונכונה יותר

כריתת עץ ברוש
כריתת עץ ברוש

מה חשוב לדעת במקרה של כריתת עץ ברוש?

קיימים מקרים בהם אין לנו ברירה אלא לערוך כריתת עץ ברוש. כריתה של העץ קודם כל צריכה להיעשות באישורו של פקיד היערות המקומי.

נלך קצת אחורה. עוד לפני הקמתה של מדינת ישראל, הבריטים חוקקו חוק אשר קובע כי אילן, עץ הנישא לגובה של מעל שני מטרים והיקף הגזע שלו הוא של 10 סנטימטרים, מוגנים על פי חוק.

כלומר, אם גדל אצלכם ברוש בחצר, גם אם כריתת עץ ברוש היא כביכול זכות שלכם בתור בעלי השטח, עליכם לבקש על כך רשות.

כדי לקבל אישור עבור כריתת עץ ברוש אתם צריכים להגיש בקשה מקוונת ולהסביר את הנסיבות שהובילו להגשת הבקשה. בדרך כלל יעבירו לכם את התשובה השלילית או החיובית בתוך שבוע או שבועיים.

גיזום וכריתת עצי ברוש
גיזום וכריתת עצי ברוש

מתי יש לבצע כריתת עץ ברוש?

כריתת עץ ברוש יכולה להתקיים ממספר סיבות. לעיתים הבחירה בכך נובעת מניסיון לפנות את השטח. להפוך אותו מוכן כאתר בניה או משום שאנחנו מעוניינים לשפץ את הגינה.

במקרים אחרים כריתת עץ ברוש תגיע כתוצאה מניסיון לשמור על התשתיות של הבית שלנו. רק נזכיר כי לא פעם ולא פעמיים ענפים מגיעים למערכות האינסטלציה ופוגעות גם במערכות החשמל ובכך יש לטפל.

במקרים מסוימים, כריתת עץ ברוש חשובה כדי למנוע מפגע בטיחותי. זאת במידה ועץ הברוש חלה בגלל פטריה.

איך נדע אם עץ הברוש שלנו חולה?

אם אתם לא קבלני גיזום יהיה לכם קשה לאבחן את הבעיה. אבל חשוב לדעת כי לא פעם פטריות כמו סרידיאום ודיפלודיה מתפתחות על גזע הברוש. הן מובילות לייבוש של העץ. במקרה כזה הברוש עלול פשוט לקרוס בלי שום התראה מוקדמת.

הפתרון לזה כמובן הוא לבצע את הכריתה במהירות האפשרית. כמובן, אפשר לנסות להציל את הברוש עם גיזום עצים מומלץ, אבל במידה ואין ברירה אחרת, יש לכרות את העץ כדי לשמור על סביבה בטוחה ומוגנת.

איך תדעו האם הברוש חולה? במידה ויש בכם ספק, שאלו גוזמי עצים מומלצים. הם ידעו להגיד לכם בוודאות מה מצבו של העץ ומה אפשר לעשות.

מחירים גיזום עץ ברוש וכריתה
מחירים גיזום עץ ברוש וכריתה

כמה עולה גיזום עץ ברוש או כריתה?

טווח המחירים עבור כריתת עץ ברוש נע בין 1,500-3,000 ש"ח. המחיר נקבע על פי תוואי השטח, היקף כוח האדם הדרוש למשימה והמכשור בו יש להשתמש. גיזום עץ ברוש עולה בטווח שבין 500 ש"ח ועד 2,000 ש"ח.

גם כאן המחיר נקבע על פי גובה העץ, היקף כוח האדם הדרוש וכן הלאה. לצורך העניין גיזום עצים עם מנוף סל, הדרוש לנו לעבודה בגובה, הוא תהליך מסובך הדורש מכשור ייחודי. מה שמעלה את המחיר עבור העבודה בהתאמה.

האם כל אחד יכול לגזום עץ ברוש לבד?

כמובן, כריתת עץ ברוש חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע בלבד. אבל גם במקרה של גיזום עצים היינו ממליצים להישמר. קודם כל משום שכאשר גוזמים בצורה לא נכונה, אנחנו יכולים לפגוע בעץ.

כלומר, במקום להיטיב איתו, אנחנו הופכים אותו פגיע. כך מתפתחות מחלות ובהמשך יהיה עלינו לערוך כריתת עץ ברוש. שנית, הרי שגיזום יתר או גיזום במועדים קרובים יכול להביא לאותו נזק בדיוק.

נקודה אחרונה אליה כדאי לשים לב, קבלן גיזום עצים מחזיק מכשור ייחודי אותו לא נמצא במשק בית פרטי בדרך כלל. גם כאן יש יתרון לחברה מקצועית.

פנו היום לשירותי גיזום עם אומן הגיזום

אנחנו פה כדי לתת לכם ייעוץ ראשוני וכדי להגיע אליכם במהירות ולבצע את את עבודת הגיזום על הצד הטוב ביותר. עבור גיזום עץ ברוש פנו אלינו עוד היום.

מה היה לנו עד עכשיו?

המחוקק קבע כי ישנם עצים המוגנים על פי חוק מפני כריתה. ישנם מקרים מסוימים בהם יהיה מותר לכרות את העץ.

במאמר שלפניכם מובאות הסיבות והפתרונות במקרים כאלה >> היכנסו לקרוא.

כמובן! חלק עיקרי משירותינו הוא כריתת עצים ובין היתר כריתת עץ הפיקוס. אנו בעלי וותק בתחום הכריתה והגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

5/5 - (27 דירוגים)