אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים ברמת השרון

מי שמחפש שירות גיזום עצים ברמת השרון במחירים משתלמים במיוחד, על ידי מי שיודעים לעשות את העבודה כמו שצריך, מוזמן ליצור קשר עם חברת 'אומן הגיזום'. אנחנו ממתינים לכם עכשיו, עם ניסיון של 15 שנה ועם התשוקה, לתת לכם הלקוחות, את השירות הטוב והמקצועי ביותר. מי שמחפשים גוזמי עצים ברמת השרון, כעת יכולים לפנות אלינו. לפרטים נוספים חייגו או המשיכו לקרוא.
גיזום עצים ברמת השרון

✔️ גיזום עצים ברמת השרון במקצועיות!

✅ מומחים בגיזום לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם עצים מומחה ברמת השרון.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לגיזום עצים ברמת השרון:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-2316387

מה המטרה של גוזמי עצים ברמת השרון?

כאשר אתם מזמינים גוזמי עצים ברמת השרון, אתם למעשה מקבלים מענה לאחת או יותר מהמטרות הבאות:

גיזום עצים ברמת השרון נועד כדי למנוע סכנות:

אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות עד לאירוע בו ענף של עץ גדול נופל במפתיע. מקרים מהסוג הזה יכולים להתרחש במקרים שונים. בין היתר, משקל גבוה של ענפים מכוסים עלים עלול להכביד על הגזע, מה שמביא לקריסה.

במקרים אחרים אלו יכולות להיות מחלות הנגרמות ממזיקים, אשר מובילות להיחלשות של ענפים ולקריסה של ענפים ללא הכנה מוקדמת. גיזום עצים ברמת השרון, המתנהל אחת לפרק זמן קבוע, יכול להבטיח כי לא ניאלץ להתמודד עם הפתעות בלתי צפויות ולא נעימות בכלל.

גוזמי עצים ברמת השרון
גוזמי עצים ברמת השרון

אם אתם רוצים לטפל בבעיה חוזרת המטרידה את מנוחתכם:

לא פעם גוזמי עצים ברמת השרון נקראים לגזום ענפים של עץ כדי שזה לא יפגע בתשתיות שונות כמו חשמל או אינסטלציה. במקרים אחרים, למשל, כאשר יש דרישה לבצע גיזום עצי פרי, אנחנו יכולים למנוע נשירה של פירות רקובים, היוצרים שביל חלק ומסוכן.

גם אותנו מפתיע לראות איך עבודות גיזום פשוטות, יכולות לפתור בעיות אקוטיות ומטרידות במיוחד.

גוזמי עצים ברמת השרון יכולים ליצור מראה של עץ נאה יותר

שירותי גיזום עצים ממש לא חייבים להיות טכניים בלבד. גיזום עצים ברמת השרון הרבה פעמים מאפשר לנו ליצור צורה אחרת לצמרת העץ או אם אתם מזמינים גוזמי גדר חיה, הרי שהתוצאה יכולה לשנות את המראה של החצר כולה.

אם תשאלו אותנו, קבלן גיזום מנוסה הוא מי שיש לו היכרות עם תחומי ידע שונים. בין היתר, בוטניקה, אדריכלות נוף וכן הלאה.

גיזום עצים ברמת השרון
גיזום עצים ברמת השרון

גיזום עצים עוזר לנו להבין מה מצב העץ

ההמלצה שלנו היא להזמין קבלן גיזום עצים אחת לשנה או שנתיים לכל היותר. פשוט מפני שבאופן הזה אנחנו יכולים לא רק לטפל בעץ, אלא לאבחן האם העץ סובל ממחלות שונות וכן הלאה.

עם יד על הלב, הרי שאתם לא אנשי מקצוע ואתם לא חייבים להבין בנושא הזה דווקא. קבלני גיזום יכולים לתת לכם אבחנה מסודרת, תוך כדי עבודת גיזום ברמת השרון, הנערכת אחת לפרק זמן קבוע באופן מסודר.

אל תתפשרו בבחירה של חברות גיזום עיצום בשרון

חשוב לבחור נכון גוזמי עצים ברמת השרון. מכמה טעמים. קודם כל, הרי שכאשר אתם מזמינים שירות מקצועי של גוזמי עצים ברמת השרון, אתם מבטיחים כי העבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר מההתחלה ועד הסוף.

אל תשכחו כי אנחנו מדברים על פעולה מורכבת, הדורשת ידע מקצועי והרבה יצירתיות. גוזם עצים ברמת השרון צריך להכיר עצים שונים ולדעת איך לטפל בהם בצורה מדויקת, על מנת שהעבודה אותה ביצע, תיתן אותותיה גם בעוד שנה ושנתיים, עד לפעם הבאה.

בדיוק בגלל זה, לא היינו מתפשרים בבחירה של גוזמי עצים ברמת השרון. יתרה מזאת, הרי שעבודות כמו גיזום עצים ברמת השרון, הן עבודות מורכבות בהן יש אלמנט של סיכון מסוים. גיזום עצים בגובה למשל, דורש מהעובדים להשתמש במנוף, מה שהופך את העבודה מורכבת ומסוכנת הרבה יותר.

אם אתם מחפשים שירות גיזום עצים מקצועי, אתם חייבים לשאול כל גוזם עצים ברמת השרון, האם הוא מחזיק בביטוח מקיף ובאישורים הדרושים לו לעבודה. עבור הביטחון שלכם ושל העובדים בשטח.

גוזמי עצים ברמת השרון
גוזמי עצים ברמת השרון

על ההבדלים בין גיזום וכריתת עצים

במדינת ישראל יש חוק גיזום עצים. כלומר, אם תרצו לבצע כריתת עצים, תדרשו ללכת לקבל אישור מפקיד היערות. שכן מדינת ישראל קבעה כי כל 'אילן גבוה', כלומר, עץ אשר גובהו עולה על שני מטרים ורוחבו עומד על עשרה סנטימטרים, יחשב בתור עץ מוגן.

לכן, גם אם אתם כבר חושבים לערוך כריתת עצים ואין לכם סבלנות לפתרונות אחרים. הרי שלא פעם ולא פעמיים, גוזמי עצים ברמת השרון, יודעים איך לפתור בעיות מורכבות. אשר גם יגנו על העץ, יעניקו לכם את השירות אותו אתם מחפשים וכמובן, יחסכו לכם הרבה 'כאב ראש' בניסיון למצוא את פקיד היערות ולקבל ממנו את האישורים המתאימים.

יש לגזום את העץ כל שנה

דיברנו על כך בקצרה אבל אנחנו רוצים לחדד את העניין הזה. גוזמי עצים ברמת השרון ממליצים בדרך כלל, להזמין שירות גיזום עצים ברמת השרון כל שנה או שנתיים לכל היותר.

כמובן, אם יש בכם ספק ואתם לא בטוחים האם העץ לקה במחלה או האם יש לבצע עבודות בזק של גיזום עצים ברמת השרון רק כדי ללכת על הצד הבטוח.

הרי שאין שום סיבה להתמהמה וכדאי בהחלט להזמין גוזם עצים ברמת השרון במהירות. אבל אם הכל נראה בסדר, תמיד כדאי להיצמד להנחיות ולהזמין גוזם עצים ברמת השרון כל שנה, שנתיים.

גוזם עצים ברמת השרון מוסמך
גוזם עצים ברמת השרון מוסמך

כמה עולה גיזום עץ ברמת השרון?

יש פער עצום בתשובה לשאלה כמה עולה גיזום עץ גדול ובתשובה לשאלה גיזום עץ בינוני מחיר. הרי אתם וודאי כבר מבינים כי גיזום עצים ברמת השרון ממש לא נראה תמיד אותו הדבר.

ישנם מקרים רבים ובכל פעם מחדש אנחנו צריכים להפעיל שיקול דעת ולהבין מה אנחנו נדרשים לעשות במקרה הזה.

מחיר גיזום עצים ברמת השרון, עומד על טווח שנע בין 290-3000 ש"ח. ישנם מספר פרמטרים אשר יכולים להטות את הכף ולשנות את המחיר הסופי עבור העבודה.

מחירון שירותי גיזום עצים ברמת השרון

מחיר בש"ח

גיזום עץ ברמת השרון עד 4 מ'

290-550 ₪

גיזום עץ ברמת השרון 4-7 מ'

600-1,200 ₪

גיזום עץ ברמת השרון 6-15 מ'

1,000-2,500 ₪

מצב השטח ואופי הפרויקט

ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך מחירה עולה בהתאם. כאמור, גיזום עצים גבוהים, במילים אחרות, גיזום עצים עם מנוף זו פעולה מורכבת ויקרה הרבה יותר מאשר גיזום עץ פרי הדר, מה שיקבל ביטוי כמובן, גם במחיר.

אגב, ישנם מקרים בהם הבעיה היא לא הגובה של העץ, אלא מצב השטח. לצורך העניין, אם אתם מזמינים גוזמי עצים ברמת השרון לתא שטח צפוף, יכול להיות ונדרש להפעיל כלים מיוחדים לצורך העבודה. כך שגם זה יכול להעלות את מחיר העבודה באופן כללי.

מחיר הגיזום משתנה כאשר מדובר על פרויקט רחב היקף

בדרך כלל, נשתדל להעניק ללקוחות שלנו את חבילת השירות המשתלמת ביותר. לכן, מחירון גיזום עבור מספר רב יותר של עצים, בדרך כלל יהיה משתלם יותר מאשר גיזום של עץ בודד. גם אם מחיר העבודה כולה יהיה גבוה יחסית.

גיזום עצים בכל השכונות ברמת השרון

כדי לתת מענה מקצועי של גיזום עצים ברמת השרון אנו מגיעים מידי שבוע לכל שכונות העיר ומבצעים גיזום בידי גוזמים מטעמנו. להלן חלק מהשכונות שאנו מגיעים אליהם באופן שוטף:

  • נווה גן
  • מורשה
  • הכפר הירוק
  • הדר
  • נווה מגן
  • נווה רסקו
  • שכונת קרית יערים
  • נווה רום
  • שכונת אלון
  • שכונת גולן

הזמינו עכשיו גוזם עצים ברמת השרון דרך אומן הגיזום

לנו, חברת 'אומן הגיזום', הרבה ניסיון בעבודה עם לקוחות מכל קשת החברה בישראל. אם אתם מעוניינים לקבל שירות מקצועי ומענה לכל שאלה, נשמח לענות לכם בפירוט דרך האתר או באמצעות הטלפון.

אם אתם מחפשים שירות מקצועי נטול פשרות, גוזמי עצים ברמת השרון, מטעם חברת 'אומן הגיזום', ממתינים רק לכם.

5/5 - (29 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.