אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

כריתת עצים בירושלים

אם אתם מעוניינים ליהנות מעבודה מקצועית של כריתת עצים בירושלים, אתם מוזמנים לבחור בחברת 'אומן הגיזום'. אצלנו תמצאו צוות כורתי עצים וותיקים עם ניסיון של 15 שנים במקצוע. תיהנו משירות מהיר, יעיל ואפקטיבי. העבודה כולה מתבצעת בטכנולוגיה המתקדמת שיש לשוק להציע. להצעת מחיר אטרקטיבית, צרו קשר עוד היום.

כריתת עצים בירושלים
כריתת עצים בירושלים

✔️ שירות כריתת עצים בירושלים!

✅ מומחים בכריתת כל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם כורת עצים מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-2316387

מתי יש להזמין כורתי עצים בירושלים?

שירותי כריתת עצים בירושלים נועדו למקרים הבאים:

כאשר יש חשש כי העץ עלול לקרוס

כריתת עצים בירושלים חייבת להיעשות אם אנחנו מפחדים מקריסה פתאומית של העץ. במידה ויש לכם עץ כפוף בחצר, זה הזמן להזמין כורתי עצים בירושלים באופן מידי. הם ידעו לאבחן את המקרה ויקבלו החלטה האם לבצע כריתת עץ בירושלים או האם העץ יחזיק מעמד בחורף הקרוב.

כורתי עצים בירושלים יבצעו כריתה אם העץ חולה

אישור כריתת עצים ניתן בלי בעיה במידה והעץ סובל ממחלה כזו או אחרת גם אם גזע העץ נראה בריא לחלוטין.

מחלה מהסוג הזה יכולה להיגרם כתוצאה מחדירה של חדקונית הדקל אל הליבה של העץ. החרק הקטן הזה ניזון מהליבה של העץ, בעיקר אם זה עץ דקל אבל לא רק. כך, העץ עלול לקרוס באופן פתאומי, שכן גם אם בגזע אין פגם, תוכו של העץ לא קיים עוד.

כריתת עצים בירושלים מתרחשת לצרכי אסתטיקה

כריתת עץ בחצר פרטית יכולה להיות רלוונטית עבור מי שרוצים לשפץ את הגינה או לערוך בה שינויים. בדרך כלל, אם לא תקבלו אישור עבור כריתת עצים בירושלים, תוכלו להזמין שירות עבור העתקת עץ.

מדובר על פעולה מורכבת. המשימה של כורתי עצים בירושלים זה להוציא את העץ בשלמותו מתוך האדמה, על שורשיו ולשתול אותו במקום חדש, על פי בקשת הלקוח. מטבע הדברים, עבודה מהסוג הזה דורשת מיומנות גבוהה.

כורתי עצים בירושלים מוזמנים לכרות עץ עבור הליך בניה

כורת עצים מוסמך נדרש לא פעם להגיע כדי לכרות עץ באתר אשר הוגדר כשטח בניה. גם במקרה הזה, קיימת האפשרות לבצע העתקה של העץ לנקודה חדשה. כך נוכל לפנות את השטח בהצלחה וגם לשמור על העץ.

כורתי עצים בירושלים
כורתי עצים בירושלים

איך עובדים כורתי עצים בירושלים?

אם אתם מזמינים שירות של כורתי עצים בירושלים, אתם למעשה מקבלים את השירותים הבאים:

  1. אבחון של העץ, תכנון העבודה ובחינה של האתגרים בשטח: לכרות עץ זה לא כל כך פשוט. קבלן כריתת עצים צריך לקבל את כל הנתונים לפני שהוא פוקד על הפועלים לצאת למשימה. כריתת עץ דקל בירושלים במיוחד, כוללת לעיתים עבודה בתנאי שטח מורכבים. יתרה מזאת, בלי אבחון מקדים של העץ עצמו, עלולות להתרחש טעויות הרות אסון.
  2. ביצוע העבודה בפועל: אחרי תכנון קפדני של הפרויקט על כל שלביו, ניתן לצאת לדרך. זמן העבודה עצמה לא ארוך בדרך כלל. אנחנו מדברים על כמה שעות מהיציאה לדרך ועד לסיום העבודה. כמובן, במקרים יוצאי דופן הנתון הזה יכול להשתנות.
  3. פינוי הפסולת וניקיון של השטח: פינוי הגזם חייב להיעשות על פי חוק ועל פי דרישת הרשות המוניציפלית. את גזע העץ יש להעביר במשאית, טרקטור, ג'יפ או כל כלי שינוע אחר בהתאם לצורך. בדרך כלל ישארו העובדים למלא את הבור הריק שנותר מאחור. זאת כדי לא להשאיר מפגע בטיחות בשטח.
כריתת עצים בירושלים
כריתת עצים בירושלים

מה אומר החוק על כריתת עצים בירושלים?

כורתי עצים בירושלים לא רשאים לכרות כל עץ. החוק להגנת האילן קובע מגבלות על כריתת עצים בירושלים. חוק כריתת עצים קובע כי כורתי עצים בירושלים לא יכולים לכרות מה שמוגדר בתור 'אילן' בלי לקבל אישור לכך מפקיד היערות.

ההגדרה של 'אילן' על פי החוק הוא עץ המתנשא לגובה של 2 מטרים בעל היקף של 10 סנטימטרים. המקור לחוק בימי המנדט הבריטי. המטרה היא לשמור על הנוף הארץ ישראלי.

בפועל, אם תרצו לבצע כריתת עץ בירושלים, תוכלו להגיש בקשה מקוונת דרך אתר האינטרנט לפקיד היערות. בבקשה עליכם לפרט את הנסיבות המובילות אתכם להגיש אותה ובדרך כלל בתוך זמן קצר תקבלו אישור עבור כריתת עץ בירושלים.

מה העונש על אי ציות לחוק?

כורתי עצים בירושלים הפועלים בניגוד לחוק עלולים לשלם קנס גבוה. קנס אשר עלול להגיע עד לעשרות אלפי שקלים במקרים מסוימים.

חבל אם כן להיתפס על כריתת עץ ללא אישור וההמלצה היא לבצע את ההליך הבירוקרטי הנדרש. מה גם שכל חברת כריתת עצים בירושלים המכבדת את עצמה, לא תשעה לבקשה שלכם ללא האישור הדרוש לכך.

כורת עצים בירושלים מוסמך
כורת עצים בירושלים מוסמך

אילו כללים חלים על כורתי עצים בירושלים?

גם לאחר קבלת אישור על כריתת עץ בשטח פרטי בירושלים, לא תוכלו להעסיק כל חברת כריתת עצים בירושלים. כורתי עצים בירושלים נדרשים לעמוד בתקנות מחמירות. תפקידן של התקנות לקבוע איך כורתים עץ, כך שאיש לא יפגע.

ראשית, עבור כריתה וגיזום עצים גבוהים, על העובדים לעבור קורס המלמד כיצד עובדים בגובה. חברות לכריתת עצים צריכות לקבל רישיון לכריתת עצים. כורתי עצים בירושלים צריכים לדעת איך להוריד את העץ בלי לעבור על תקנות הבטיחות.

בין היתר, עליהם לדעת היכן להשאיר את הגזם הנותר מהעבודה. כמובן, חשוב לוודא כי בחרתם כורתי עצים בירושלים המכוסים בביטוח מקיף. לכל מקרה.

ההמלצה שלנו היא לא להעסיק כורתי עצים בירושלים אשר אינם עומדים בקריטריונים.

מחירון כריתת עצים בירושלים
מחירון כריתת עצים בירושלים

כמה עולה לכרות עץ בירושלים?

אנחנו מחלקים את התשובה לשאלה הזו לשתיים.

תשלום האגרה עבור הגשת הבקשה המקוונת

אגרת כריתת עץ עומדת היום, נכון לכתיבת שורות אלו, על 48.5 ש"ח. כמובן, הנתון הזה יכול להשתנות בהתאם לתקנות המשרד להגנת הסביבה.

נזכיר, קנס על כריתת עץ ללא אישור עומד על כמה עשרות אלפי שקלים. כך שגם במישור הפיננסי, ההמלצה היא לקיים את החוק כנדרש.

תשלום עבור שירותי כריתת העץ

מחירון כריתת עצים בירושלים משתנה בהתאם לתנאים בשטח וגובה העץ, במכשור הדרוש לביצוע העבודה, בהיקף העבודה, בכמות העובדים בשטח וכן הלאה. בגדול, אפשר לחלק את טווח המחירים השכיח לשלוש קבוצות:

טיפ קטן מאיתנו: כריתת עצים בשטח פרטי זו פעולה מסוכנת ומורכבת. לעיתים, שווה לשלם קצת יותר וליהנות מעבודה מצוינת של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

לפניכם מחירון בסיסי לכריתת עצים בירושלים (המחיר אינו סופי ומחייב):

סוג השירות

מחירון כריתת עצים בירושלים

הערה

כריתת עצים נמוכים בירושלים

500 – 1,300  ₪

אם מדובר על עץ צעיר, לא תדרשו אפילו לשלם אגרה ולהגיש בקשה לפקיד היערות. מה שיביא לחיסכון נוסף

כריתת עצים בינוניים בירושלים

1,500 – 3,500  ₪

לעיתים מדובר על עצים מגובה 5 מטר ומעלה – יש צורך בעזרה של בובקט ומכשור רציני יותר על מנת לעקור את העץ מהשורש.

כריתת עצים גבוהים בירושלים

3,500 – 10,000 ₪

במקרה ומדובר על עצים גבוהים שיש צורך לגזום אותם קודם בעזרת מנוף סל, תוואי שטח מסובך ועוד.

כורתי עצים בירושלים מומחים
כורתי עצים בירושלים מומחים

עכשיו הזמן להתקשר לכורתי עצים בירושלים!

חברת 'אומן הגיזום', תשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. אנחנו כאן כדי להציע לכם מחירים אטרקטיביים ועבודה מקצועית נטולת פשרות.

אנחנו עושים את מיטב המאמצים לשירות מקצועי בעזרת צוות עובדים מיומן עבור גיזום וכריתת עצים בירושלים כמו גם מכשור מתקדם. זאת על מנת שנוכל לתת לכל לקוח מענה מדויק.

החברה שלנו נהנית מניסיון של 15 שנים במקצוע ומקהל לקוחות מרוצה ונאמן. לפרטים נוספים, פנו אלינו עכשיו.

מה היה לנו עד עכשיו?

כל אדם, בעל עסק או רשות המעוניינים לכרות עץ או מחוייבים להגיש בקשה לכריתה/העתקה של העץ לאחד מפקידי היערות של הקק"ל אשר ידון בבקשה ויחליט לגביה תוך 21 יום.

עליכם לזכור כי על פי החוק אסור לבצע כריתה של עץ בבית פרטי על ידי מי שהוא לא בעל רישיון לכריתת עצים לכן חשוב מאוד להיעזר באנשי המקצוע המתאימים ולבצע את ההוראות על פי הספר.