אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים בגבעתיים

אין דבר יותר משמח מאשר לראות את העצים בגינה הביתית צומחים ופורחים כל הזמן. על מנת שזה יקרה יהיה עליכם להזמין מומחי גיזום עצים בגבעתיים לצורך ביצוע העבודה. גוזם עצים בגבעתיים מזמינים רק דרך חברת 'אומן הגיזום' המעניקה שירות בתחום זה כבר 15 שנה. המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם, ולהפוך את הגינה הביתית למזמינה ונעימה.
גיזום עצים בגבעתיים

✔️ שירות גיזום וכריתה בגבעתיים!

✅ מומחים בגיזום בגבעתיים לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לגיזום עצים בגבעתיים:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-2316387

כיצד מתבצעת עבודת גיזום עצים בגבעתיים?

בשלב הראשון הצוות שלנו יקבל מכם את הפנייה, וישמע מכם מה בדיוק מטריד אתכם. הסיבה להזמנת גוזמי עצים בגבעתיים יכולה להשתנות בין אדם אחד לבין אדם אחר. לאחר שנקבל את הפנייה, נבצע יחד אתכם תיאום ציפיות מלא טרם תחילת העבודה.

גיזום עצים בגבעתיים אינו יהיה אפקטיבי, כל עוד הוא לא יעמוד בסטנדרטים שהצבתם לעצמכם. לאחר תיאום הציפיות יהיה ניתן לבצע את העבודה, גיזום עצי פרי וגיזום עצים גבוהים נעשה עם הציוד המתאים.

בסיום העבודה נשמע מכם מהי דעתכם, והאם אתם מרוצים מהתוצאה הסופית. כל גוזם עצים בגבעתיים שיגיע מטעמנו לא יעזוב את ביתכם עד שלא תהיו מרוצים ורגועים.

גוזם עצים בגבעתיים
גוזם עצים בגבעתיים

הסיבה להזמין גוזם עצים בגבעתיים עם ניסיון

מה יכול להיות כל כך מסובך בביצוע עבודת גיזום עצים בגבעתיים? לא פעם שמענו את השאלה הזו, הרי כל אחד ירצה לנסות לחסוך עוד כמה מאות שקלים. עבודת גיזום עצים אינה פשוטה, אפילו אם היא נראית לכם כמשהו שכולם יכולים לעשות.

גיזום נכון של עצים מחייב הקפדה על אלמנטים רבים שרק גוזמי עצים בגבעתיים מכירים. ישנו חוק גיזום עצים שעל פיו מתבצעת העבודה, כל זאת כדי שלא תסתבכו בסיומה.

מדוע בכל זאת כדי לכם להזמין קבלני גיזום עצים? הסיבה הראשונה היא שאין צורך שתעמיסו על עצמכם עם עוד משימות ומטלות. גיזום וכריתת עצים זוהי משימה קשה, כזו שרק תגרום לכם להתעייף ולהתייאש. מעבר לעובדה הזו, לא תמיד יהיה לרשותכם את הציוד הנדרש לצורך גיזום עצים בגובה.

גיזום עצים עם מנוף יחייב אתכם להיות עם הכשרה מתאימה לביצוע המשימה החשובה הזו. כפי שאתם מבינים גוזם עצים בגבעתיים הוא אדם שבאמתחתו כל הידע וברשותו כל הכלים לביצוע המלאכה.

מחיר גיזום עץ – שירות זול יעלה לכם ביוקר

גיזום עצים מחיר עשוי להשתנות מכל מיני סיבות, בכל פעם תוכלו לקבל הצעת מחיר קצת שונה. גוזמי עצים בגבעתיים רשאים לקבוע את המחיר המתאים להם, זה שישקף את העבודה שהם עושים.

אך מה קורה כאשר המחיר של גיזום עצים בגבעתיים יהיה זול מדי? במקרה כזה עליכם לנסות להבין מדוע המחיר נמוך בהשוואה למחיר המקובל.

בחלק גדול מהמקרים המחיר ישקף את איכות העבודה ואת הניסיון של אותו גוזם עצים בגבעתיים. אנו מציעים לכם לבחור בהצעות מחיר הגיוניות, כאלה שמשקפות את איכות העבודה ואת הידע שאיתו מגיע אותו קבלן גיזום.

<yoastmark https://gizum10.co.il/wp-content/uploads/2021/12/גיזום-עצים-בגבעתיים-1.jpg 640w, https://gizum10.co.il/wp-content/uploads/2021/12/גיזום-עצים-בגבעתיים-1-300x169.jpg 300w

איך נקבע מחיר גיזום עצים?

יכולים להיות סימני שאלה רבים סביב הנושא של מחיר גזימת עצים. גיזום עצים מקצועי יעלה לכם בין 290-2,500 ₪ אך הסכום המדויק יקבע לפני תחילת העבודה בשטח.

הגיע הזמן שגם אתם תבינו כיצד נקבע מחיר גיזום עצים בגבעתיים או בכל עיר אחרת. ראשית הגודל של העץ יהיה זה שיקבע כמה תצטרכו לשלם על ביצוע המלאכה. מן הסתם שגיזום עצי פרי הדר או גיזום עצים בגבוה יעלה יותר בהשוואה לגיזום עצים נמוכים וקטנים.

עניין נוסף הוא מורכבות הפרויקט והדרישות שהוא ידרוש מאותו גוזם עצים בגבעתיים. הפרמטרים הללו הם אלה שיקבעו בסוף כמה תצטרכו לשלם על המלאכה כולה.

מחירון שירותי גיזום בגבעתיים

מחיר בש"ח

גיזום עץ בגבעתיים עד 4 מ'

290-550 ₪

גיזום עץ בגבעתיים 4-7 מ'

600-1,200 ₪

גיזום עץ בגבעתיים 6-15 מ'

1,000-2,500 ₪

מחירון גיזום וכריתת עצים – כמה נהוג לשלם?

המחיר על גיזום עצים בגבעתיים אינו אחיד, לכל קבלן גיזום ישנו מחירון שונה בהשוואה לאחרים. אז איך תוכלו לדעת מהו גיזום מחירון סטנדרטי? מחירון גיזום נקבע בהתאם לממוצע של כל נותני השירות באזור.

אם קיבלתם הצעת מחיר גבוהה מגוזמי עצים בגבעתיים עליכם לנסות להבין את הסיבה לכך. כל הצעת מחיר גבוהה חייבת להיות הצעת מחיר מנומקת ומפורטת, כזו שלא תשאיר לכם סימני שאלה.

גוזמי עצים בגבעתיים
גוזמי עצים בגבעתיים

שירותי גיזום עצים – מתי הם נדרשים?

יש המון סיבות מדוע צריך לגזום את העץ, לפניכם 4 סיבות נפוצות:

כאשר העץ פוגע בתשתיות

קשה מאוד לשלוט על הצמיחה של העץ, לעיתים הצמיחה תתרחש בצורה שונה משתכננו. גיזום עצים בגבעתיים נדרש כאשר העץ פוגע בתשתיות כתוצאה מצמיחה באופן שונה מהנדרש.

על ידי גיזום מקצועי ניתן יהיה למנוע את הפגיעה בתשתיות, ולגרום לעץ לצמוח לכיוון שונה. כך בפעם הבאה הוא כבר לא יפגע בתשתיות ולא יסכן את המבנה בו אתם מתגוררים.

מיצוי הפוטנציאל של העץ

גיזום עצי פרי על ידי גוזם בגבעתיים הכרחי כאשר אינכם ממצים מהעץ את מלוא הפוטנציאל הטמון בו. לעיתים צריך לרענן את ענפי העץ כדי שתשיגו בדיוק את מה שתכננתם להשיג.

גוזמי עצים בגבעתיים יבצעו את מלאכת הגיזום בצורה הנכונה ועל פי כל הכללים הנדרשים, תוך זמן קצר תתחילו לקצור את הפירות מהעץ.

שמירה על הסדר בגינה

בואו נודה על האמת, הגינה הביתית היא המקום אליו תרצו לצאת בכל רגוע נתון. גיזום עצים בגבעתיים חשוב מאוד במקרים בהם תרצו לשמור על הסדר בגינה.

כאשר העץ צומח לכל עבר יהיה לכם קשה להיות מרוצים ממה שאתם רואים בעת היציאה החוצה. זה לא סוד כי האסתטיות בגינה היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית כולו.

מניעת מפגעים בטיחותיים

קריסה של ענף מהעץ על הרצפה עשויה לגרום מפגע בטיחותי שיסכן את עוברי האורח. גיזום עצים בגבעתיים מתבצע כדי למנוע מפגעים מהסוג הזה או כדי להסיר אותם בהקדם.

האחריות על העצים הצומחים בחצר הביתית שלכם נמצאת על כתפיכם. בעזרתו של גוזם עצים בגבעתיים תדעו כי העניינים הללו כבר לא אמורים להטריד אתכם יותר.

חברת <yoastmark https://gizum10.co.il/wp-content/uploads/2021/12/חברת-גיזום-עצים-בגבעתיים.jpg 640w, https://gizum10.co.il/wp-content/uploads/2021/12/חברת-גיזום-עצים-בגבעתיים-300x169.jpg 300w

הפרמטרים לבחירת חברת גיזום עצים בגבעתיים

הלכתם לאיבוד בין אנשי המקצוע השונים המעניקים שירותי גיזום בגבעתיים? בהחלט אפשר להבין אתכם, גוזמי עצים בגבעתיים קיימים בשפע, לעיתים מעבר למה שתדמיינו מלכתחילה.

קודם כל אין תחליף לניסיון, עליכם לחפש גוזם עצים בגבעתיים עם ידע והבנה מלאה בתחום הספציפי הזה. על סמך הידע תוכלו להיות בטוחים כי הוא יעניק לכם בדיוק את מבוקשכם.

מעבר לכך חשוב להבין כי חברות גיזום עצים בגבעתיים מחויבות להגיע אליכם עם ציוד משוכלל ומתקדם. בזכותו תדעו כי העבודה תתבצע במהירות, והתוצאה הסופית תהיה בדיוק לשביעות רצונכם.

 

גוזמי עצים בגבעתיים
גוזמי עצים בגבעתיים

גיזום עצים בגבעתיים עם מומחי 'אומן הגיזום'

העץ אינו מניב פירות כפי שציפיתם ממנו? הגינה נראית מבולגנת ולא מזמינה? בדיוק בשביל זה המומחים של 'אומן הגיזום' נמצאים כאן. הצוות המנוסה מגיע עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום גיזום העצים.

לאחר גיזום עצים השוואת מחירים תבינו כי אצלנו תקבלו גם ניסיון רב וגם מחיר משתלם. אנו עושים שימוש בציוד מתקדם ודואגים להשאיר את הגינה הביתית נקייה ונעימה.

אז למה אתם מחכים? זה בדיוק הזמן להזמין גוזם עצים בגבעתיים דרך 'אומן הגיזום'.

5/5 - (34 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.