אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים גבוהים

אנחנו מזמינים אתכם ללמוד קצת על גיזום עצים בגובה. מה אתם צריכים לדעת מראש לפני שמזמינים חברת גיזום לשירות של גיזום עצים גבוהים, וממה כדאי לכם להישמר.
גיזום עצים בגובה

✔️ שירות גיזום עצים גבוהים בפריסה ארצית!

✅ מומחים בגיזום עצים בגובה

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

על תהליך של גיזום עצים גבוהים  – כל המידע והשירותים בנושא

גיזום עצים גבוהים הוא משהו שצריך לדעת איך לעשות באופן הטוב ביותר. אנחנו, 'אומן הגיזום' מחכים לכם עם שנים של ניסיון בתחום בהם עבדנו בגיזום עצים גבוהים ובשמירה עליהם. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים ואנחנו באנו לכאן לשם כך. 

אנחנו מאמינים כי לנו יש את הכלים לבצע גיזום עצים בגובה שבסופו של דבר ייתן את המענה הטוב ביותר עבורכם ועבור העצים. בין אם מדובר בהיבט טכני ובין אם מדובר על ההיבט האסתטי.

גיזום עצים בגובה מחיר – איך הוא נקבע?

רבים שואלים על מחיר גיזום עצים בגובה וזו כמובן לא שאלה שאנחנו יכולים לענות עליה על רגל אחת. בתור גוזמי עצים מקצועיים אנחנו כן יכולים להגיד כי יש כמה פרמטרים שהופכים את הגיזום יקר יותר ומורכב יותר לעומת מקרים אחרים, פשוטים.

בגדול, עבודה של בעל מקצוע עולה כמה מאות שקלים עבור פעולה פשוטה ובמקרים אחרים, מורכבים יותר, מדובר על כמה אלפים בודדים. מטבע הדברים מכשור מיוחד גם הוא משפיע על גיזום עצים בגובה מחיר. עלות גיזום עץ בגובה היא כמובן משתנה בין מקרה בו יש לגזום כמה ענפים בודדים וכאשר אנחנו מדברים על גיזום עצים עבור קבוצה של עצים.

מחירים ממוצעים לגיזום עצים בגובה:

מחירון גיזום עצים בגובהמחיר (לפני מע"מ)
גיזום עץ צעיר (עד 4 מטר)290-550 ₪
גיזום עץ בינוני (4-7 מטר)600-1,200 ₪
גיזום עץ גדול (8-15 מטר)1,100-2,500 ₪
גיזום עצים גבוהים מעל 15 מטר

2,500-4,500 ₪

לצפייה במחירון גיזום המלא

גיזום עצים גבוהים
גיזום עצים גבוהים

מה זה אומר גיזום עצים גבוהים

גיזום עצים גבוהים הוא תהליך בו אנחנו מורידים משהו מהעלים של העץ או מענפיו השונים כדי להשיג אחת מכמה המטרות שעומדות כל העת לנגד עיננו:

לשמור על הבריאות של העץ

גיזום עצים בגובה היא הרבה פעמים הדרך שלנו להגן על עץ שמזיק זה או אחר החל לעשות בה שמות. קצת כמו לבצע כריתה של יד או רגל כאשר מתחיל להיווצר בהם נמק, כך גם פעולה של גיזום עצים גבוהים יכולה לשמור על העץ טוב יותר.

גיזום עבור טיפול במפגע בטיחותי

עצים לא מעדכנים אותנו לפני שהם מחליטים לצמוח לכיוון זה או אחר. גוזמי עצים מקצועיים יודעים בדיוק איך לנסר את העץ באופן כזה שהחלקים המסוכנים שלו ישארו מחוץ לתמונה ולא יפגעו חלילה בעוברים ושבים ברגע של התפרצות רוח חזקה.

גיזום עצים בגובה היא פעולה שתפקידה הוא לעזור לעץ לצמוח בצורה טובה יותר

הקרניים של השמש הן האוכל של העץ, הן החומר שהעץ מעבד וככה מצליח להמשיך לצמוח. גיזום עצים גבוהים הוא תהליך בו אנחנו חושפים את הגזע לקרניים של השמש, במקרים בהם הענפים והעלים מכסים על הגזע באופן כזה שמונע ממנו לצמוח, מה שכמובן סולל לעץ את הדרך כלפי מעלה.

גיזום עצים גבוהים על ידי גוזמים מומחים היא בדרך כלל פעולה שתפקידה לתת מענה אסתטי

הגינה שלנו יכולה להשפיע במידה דרמטית על האופן בו אנחנו מרגישים. גיזום עצים גבוהים זו טכניקה שמאפשרת לנו ליצור אסתטיקה שמשפיעה על האופן בו הגינה נראית והחצר גם כן. אנחנו, בני האדם, אוהבים סימטריה, על ידי גיזום עצים גבוהים מקצועי אנחנו יכולים לבצע את התהליך שיהפוך את הגינה שלכם הרבה יותר יפה בעיניכם.

גיזום עץ גבוה
גיזום עץ גבוה

גיזום עצים עם מנוף בגובה דורשים אמצעים מורכבים יותר

גיזום עצים עם מנוף זו אחת הטכניקות לאפשר לגוזם את הגישה לנקודות הדרמטיות שבהן נדרשת עבודת הגיזום. עבודות גיזום באופן כללי אלו עבודות שדורשות דיוק. שכן אנחנו בסופו של דבר רוצים להיות בטוחים שאכן הצלחנו להגיע לתוצאה הרצויה.

הבעיה היא שבאמת, הרבה פעמים, כאשר עבודות גיזום של גיזום בגובה מתרחשות במרחק רב מהעץ, התוצאה אותה אנחנו מקבלים בסוף עלולה לא להתאים למה שקיווינו שאכן יתרחש. אם כן תהליך של עבודות גיזום בגובה הוא תהליך שכולל בין היתר, עבודה על מנוף או על כל כלי מוגבה שמאפשר לנו להגיע לנקודה הרלוונטית בסופו של דבר.

עבודות גיזום עצים בגובה לא מסתיימות בעבודת הגיזום

עבודות גיזום לא מסתיימות לעולם בעבודת גיזום בלבד. גיזום עצים הוא תהליך בו אנחנו צריכים להיות בטוחים בסופו של דבר כי העץ מוגן. תהליך של גיזום עצים הוא במידה רבה מעט מסוכן שכן הוא משאיר מאחוריו את העץ פגיע. אנחנו לא רוצים חלילה שהפרצה תאפשר למיני מזיקים להגיע ולפגוע בעץ.

לכן, עבודות גיזום בגובה אלו עבודות שדורשות הרבה פעמים מתן תשומת לב לתהליך הריפוי של העץ לאחר מכן. שימו לב כי אתם נוהגים על פי כל הכללים של בעל המקצוע כדי להבטיח כי בסופו של דבר, עבודות גיזום בגובה רק יאפשרו לעץ להמשיך לפרוח ולא יפגעו בו לטווח הארוך יותר.

גיזום עצים בגובה הן עבודות שצריכות כמה תנאים כדי להתקיים

גיזום עצים עם מנוף ובכלל כל תהליך של גיזום עצים הוא תהליך בו צריך לקחת בחשבון כי צריכים להתקיים כל מיני תנאים כדי שבסופו של יום ניתן יהיה לבצע עבודות גיזום באופן מוצלח וטוב. כריתת עצים בגובה דורשת הרבה פעמים קודם כל משטח נוח שניתן להעמיד עליו את הכלים כדי להגיע לנקודה בה יש לבצע את העבודה של גיזום עצים בגובה. בשלב השני, עבודות גיזום בגובה אלו עבודות שדורשות גם גישה נוחה אל העץ וטווח ראיה.

גיזום בגובה
גיזום בגובה

מה מצב העץ בתנאי השטח ומה גובהו

הבעיה היא שהרבה פעמים המצב בשטח שונה מטבע הדברים. הטבע כמובן לא מעדכן אותנו לפני שהוא מחליט לצמוח באופן כזה או אחר ולכן אנחנו צריכים לקחת את הדברים הללו בחשבון ולצאת לדרך כאשר אנחנו יודעים בדיוק מה המצב בשטח כדי שנוכל לתת את המענה הטכני המתאים לכך. חשוב להדגיש בנקודה הזו כי אין מידע שהוא מידע לא חשוב.

אם אתם מתלבטים האם לשתף במידע מסוים, אנחנו כאן כדי להגיד לכם מכל הלב שזה המקום שלכם לשתף. אנחנו צריכים שתספרו לנו בדיוק מה מצב העניינים בשטח כדי לאפשר עבודות גיזום בגובה בכלים המתאימים לכך. כאשר לא מעדכנים פעמים רבות התוצאה היא בסופו של דבר עבודות גיזום בגובה שפשוט לוקחות יותר זמן כי לא הביאו את הכלים הנכונים שמאפשרים עבודה בצורה הטובה ביותר.

גיזום עצים גבוהים צריכות להיעשות פעם בשנה על פי רוב

קיים וויכוח ישן על המועד בו נכון לבצע עבודות גיזום בגובה. התשובה היא בגדול שבמידה ולא עבר על העץ שום דבר שמחייב מתן מענה מיידי, עבודות גיזום בגובה ניתן לבצע פעם בשנה לפחות בדרך כלל בעונת הלבלוב במידה ומדובר על עצים 'ירוקי עד' כלומר, כאלו שלא נושרים להם העלים בתקופת החורף.

ישנם צמחים שעונת הלבלוב שלהם היא לא באביב אלא בסתיו וגם לזה כדאי להיות רגישים. כלומר, עבודות גיזום בגובה הן עבודות שהמועד שלהן משתנה בין צמחים שונים. כמובן שההמלצה היא תמיד לעדכן באיזה עץ מדובר כדי שאותם מומחי גיזום יוכלו לתת לכם את המענה המקצועי הדרוש.

גיזום עצים נשירים

עבודות גיזום בגובה במקרה של עצים נשירים, כלומר, כאלו שהעלים שלהם נושרים בחורף אלו עבודות גיזום שמתרחשות בעונת החורף כאשר שדה הראיה גדול יותר וניתן לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. גם כאן ההמלצה היא לבצע עבודות גיזום פעם בשנה במידה ומדובר על עץ שגדל מהר יחסית. אם הוא גדל בקצב איטי יותר אפשר גם להאריך את משך הזמן שבין גיזום אחד לגיזום שני.

אם אתם מחפשים גיזום עצים בגובה – אומן הגיזום המומחים בתחום!

עבודות גיזום בגובה הן עבודה שכדאי להשאיר לאנשי המקצוע, אלו שיש להם את הרישיונות המתאימים, את שורת הביטוחים הרלוונטית ועוד. עבודות גיזום בגובה אלו עבודות שדורשות לא פעם מיומנות והיכרות עמוקה עם השטח על מנת שביצוע העבודה יעבור בצורה חלקה עד כמה שניתן. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולברר איתנו ביחד כיצד ניתן לבצע גם אצלכם עבודות גיזום בגובה.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט! חלק מהשירות שלנו כולל גיזום עצים גבוהים מעל 4 מטרים ומעלה.

בחלק מהמקרים ייתכן ונצטרך לגזום את העץ עם מנוף סל, הכל תלוי בפרטי המקרה. לדוג' במידה ומדובר על עץ הממוקם באיזור ללא גישה או עמודי חשמל וכו' נצטרך להיעזר במנוף סל.

5/5 - (19 דירוגים)