אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

העתקת עצים באזור

✔️ שירותי העתקת עצים באזור!

✅ מומחים בהעתקת כל סוגי העצים

✔️ שירות מא' עד ת'

✅ ייעוץ טלפוני עם קבלן גיזום מורשה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר להעתקת עצים באזור:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-9976330

אנחנו, בחברת אומן הגיזום מאמינים במתן שירות מקצועי, מיומן, של מי שמכירים את תחום הגיזום והעתקת עצים באזור לפני ולפנים. חשוב לנו בכל פעם מחדש לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר במהירות וביעילות. אנחנו מזמינים גם אתכם לקבל שירות מעולה שיאפשר לכם קבל מגוון של פתרונות מתאימים עבור בעיות שונות בתחום הגיזום והעתקת העצים באזור. אם אתם רוצים לשמוע עוד ולקבל הצעת מחיר עבור המקרה הפרטי שלכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל את הסיוע המתאים.

באילו מקרים נבחר דווקא לבצע העתקת עצים באזור?

העתקת עצים באזור, בניגוד לתהליך של כריתת עצים היא תהליך בו אנחנו לא מורידים את העץ ולא נותנים לו יותר מקום. אלא, תהליך של העתקת עצים באזור הוא תהליך בו אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על העץ מכל משמר ופשוט להעביר אותו למקום חדש. שירותי העתקת עצים הם מה שניתן מכל מיני סיבות אותן נפרט ממש עכשיו.

העתקת עצים נובעת לעיתים עבור פיתוח של שטח

מדינת ישראל היא מדינה קטנה וצפופה על זה אין צורך להרחיב ואין מי שלא מודע לכך. העתקת עץ באזור היא לעיתים פעולה אותה נעשה כדי לאפשר ניקיון של השטח בלי לפגוע בעץ עצמו. חשוב לדעת כי במדינת ישראל קיים למעשה חוק הגנת האילן. העברת עץ באזור ממקום למקום היא לעיתים הפשרה אותה מוכן לעשות קצין היערות כדי לאפשר מצד אחד פיתוח של השטח ומהצד השני על מנת שניתן יהיה לשמור על העץ לו חשיבות היסטורית ונופית.

חשוב כמובן לדעת כי גם לשם כך יש לקבל אישור העתקת עצים באזור שכן ישנם שיקולים של פקיד היערות שיכולים למנוע את ההעתקה של העץ מכל מיני סיבות, בייחוד כאשר מדובר על עץ מבוגר באופן יחסי שקיים עוד משחר ימי ההיסטוריה.

העתקת עצים באזור יכולה להתרחש כדי להגן על עצים אחרים

כאשר יש קבוצה של עצים באזור, מה שקורה הרבה פעמים כאשר אנחנו מדברים על העתקת עצי פרי באזור למשל כמו העתקת עצי הדר וכיוצא באלו, הפעולה של העתקת עצים באזור נולדה מתוך ניסיון להגן על העצים האחרים במידה ויש חשד לקיומו של מזיק בעץ.

במקרה כזה, כמובן בסיוע של אגרונום מומחה, ניתן לאבחן את העץ הנגוע וכמו לשלוף אותו מתוך הקבוצה ולהפריד אותו כדי למנוע התפשטות של הנגע בכל העצים. הרבה פעמים מדובר על צעד שיכול פשוט להשאיר בחיים קבוצות מאוד גדולות של עצים יחסית בקלות, כלומר, בלי שכל החבורה תיפגע בסופו של דבר.

העתקת עצים באזור היא לעיתים בחירה אסתטית

העתקת עצים באזור היא לעיתים מה שמבקשים מי שיש להם גינה ובתוכה עץ זית למשל שממוקם בנקודה בה הם לא רואים אותו היטב ולא יכולים ליהנות ממנו. במקרים אחרים אנחנו יכולים להיפגש עם מי שעוברים דירה ומעוניינים לקחת את העץ שלהם איתם ועוד. אין כל ספק כי כאן יש לבצע נוהל העתקת עצים מסודר שיאפשר באמת לעץ להתפתח ולצמוח בין אם מדובר על העתקת עץ צעיר ובין אם מדובר על העתקת עץ בוגר באזור.

העתקת עצים מה החוק אומר?

כאמור, גם תהליך של העתקת עצים באזור כפוף לחוק שקובע כי כל שינוי במקומם של אילנות גבוהים, בני שני מטרים או יותר ובמקרה של עצים בעלי קוטר של עשרה סנטימטרים לפחות, דורש את האישור של פקיד היערות. הסיבה היא, כמו שאמרנו, להבטיח לשמר את הנוף הארץ ישראלי ואת ערכם ההיסטורי של נקודות שונות ברחבי הארץ. בדרך כלל החוק יכול על העתקת עצים גבוהים אבל לא רק.

ההמלצה היא בכל מקרה לברר את הנושא עם מי שמבינים בכך, בדרך כלל זו תהיה חברת גיזום עצים בה עובדים מי שמכירים את התחום היטב, שכן אם לא תבררו מראש מה הפרוצדורה אותה יש לעבור ומה התנאים עבור העתקת עצים באזור אתם עלולים לקבל קנס וחבל.

תהליך של העתקת עצים בוגרים באזור דורש ידע מקצועי

העתקת עצים באזור הוא כמובן תהליך הדורש ידע מקצועי ויכולות מוכחות. קבלן גיזום עצים באזור הוא בדרך כלל הדמות אליה נכון לפנות במקרים כאלו. זאת משום שהשאלה איך מעבירים עץ ממקום למקום היא באמת שאלה חשובה עליה יש לתת מענה. זאת משום שהרבה פעמים מחסור בידע מקצועי יכול להוביל ממש לפגיעה חמורה בעץ. הרי אנחנו מדברים על תהליך לא טבעי. תהליך שהאדם מבצע כדי להגיע לתוצאה מסוימת ולכן הוא צריך לפעול באופן אינטליגנטי תוך שמירה על עקרונות מסוימים על מנת שהמהלך הזה באמת יצליח בסופו של דבר.

העתקת עצים עם מנוף באזור לדוגמה היא לא פעולה שמבצעים ביום אחד בהיר. העתקת עצים בדרך כלל דורשת עבודות הכנה שכוללות גיזום של העץ, השקיה של העץ והוספה של מינרלים לשורשים שלו. הרי אנחנו מדברים על עץ שצריך לעמוד בסוג של 'טראומה' לא קלה. הדבר נכון אגב גם במקרה של העתקת עצים צעירים באזור ואולי אפילו הופך נכון יותר שכן אנחנו מדברים על עץ שאולי יכול להתפתח במהירות במקום חדש אבל כזה שצריך להחזיק מעמד פעמים רבות לאורך המעבר עצמו.

לעיתים, בהמלצה של גורמי מקצוע, חלק מהעבודה תהיה להביא איתנו את האדמה עליה עמד העץ קודם לכן. כך שמטבע הדברים מדובר על עבודה שלא כל אחד יכול לעשות אלא מה שיש להפקיד בידיים של אנשי מקצוע.

העתקת עצים באזור מחיר משתלם

העתקת עצים באזור במחיר הוגן היא שאלה שבאמת צריך לדון בה שכן אנחנו לא מדברים על עבודה שלא כוללת עול כלכלי מסוים. אבל, חשוב גם לזכור כי על מנת שאותה העתקת עצים באזור תתבצע באופן כזה שתיתן מענה אמיתי, צריך בין היתר לקבל את העובדה כי מדובר על תהליך שדורש מצד אחד ידע, מהצד השני את כל האישורים והביטוחים הדרושים.

שכן, לא פעם אנחנו מדברים על עבודה בגובה או על עבודה שדורשת מיומנות פיזית בין היתר והפעלה של כלים כבדים, כך שגם מצידו של בעל המקצוע אנחנו מדברים על הוצאות משמעותיות שהן כמובן הכרח המציאות במידה וחשוב לנו לבצע העתקת עצים באזור כמו שצריך באופן מקצועי ומדויק.

בדרך כלל המחיר יעמוד על אלף שקלים פחות או יותר תלוי במקרה. חשוב לזכור כי אנחנו עושים כל מאמץ מצידנו לאפשר ללקוח לקבל את החבילה הכי משתלמת. יתרה מזאת, חשוב לנו לתת מגוון רחב של אפשרויות כדי לאפשר ללקוחות שלנו לבחור את האופציה הטובה, המקצועית ביותר וכמובן המשתלמת ביותר עבורם בסופו של דבר.

מחירון העתקת עצים יכול להשתנות בהתאם לכמות העצים המדוברת ובין היתר כדאי לדעת כי עלות העתקת עץ באזור במקרה של העתקת קבוצה של עצים גם כן יכולה להשתנות בהתאם לנסיבות.

העתקת עצים – מחיריםמחיר (לפני מע"מ)
העתקת עץ (עד 2 מטר)690-1200 ₪
העתקת עץ (עד 5 מטר)1000-3500 ₪
העתקת עץ מעל 5 מטרצרו קשר

האם קיימים עצים שלא נכון לבצע העברה שלהם?

בדרך כלל מדובר על עצים מאוד חולים שלא יצליחו לעמוד בהעברה. אנחנו כמובן עושים את כל מה שצריך כדי לתת את האבחנה הטובה ביותר שתאפשר לכם להבין בדיוק מה האפשרויות שעומדות לפניכם. לעיתים מדובר על בחירה קשה ואין לזלזל בכך כמובן. חשוב לזכור כי בין היתר השאלה היא גם שאלה אישית. עד כמה אתם רוצים לבצע את ההעתקה במידה ולא קיבלתם הנחיה כזו מלמעלה כמובן, במקרה של פינוי שטח לתהליך בניה.

כל תהליך של העתקת עץ באזור צריך להיות בידיים טובות

אנחנו, חברת אומן הגיזום נמצאים כאן כדי לתת לכם את המענה השלם כדי שתוכלו בסופו של דבר למצוא את עצמכם עם התוצאה הסופית שלמה תוך שאתם יכולים להישאר עם ראש שקט לאורך כל המסע. את כל השלבים אנחנו עושים מתוך ניסיון מקצועי ותוך הבנה כי הדרך להצלחה של העתקת עצים באזור יכולה להתרחש רק מתוך אבחנה מקצועית של המקרה והקשבה ללקוח.

התהליך הינו מורכב ומצריך ידע מקצועי וכלים טכניים על מנת לבצע את ההעתקה בצורה המיטבית לעץ שתשמור על בריאותו עד השתילה מחדש.

היכנסו למאמר וקראו על כך >>

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא העתקת והעברת עצים. אנו בעלי וותק בתחום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

מה היה לנו עד עכשיו?
שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה
מחפשים העתקת עצים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה
5/5
שירותים נוספים באיזור
איזורי שירות נוספים
5/5 - (16 דירוגים)