אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

עבודות גיזום בקריות

✔️ כל עבודות הגיזום בקריות ברישיון!

✅ מומחים בגיזום וכריתה לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

עבודות גיזום בקריות

עבודות גיזום בקריות במחיר הוגן!

גיזום וגם כריתת עצים מתבצע בראש ובראשונה מסיבות של בטיחות – עץ שאינו גזום בצורה מסודרת עלול להוות סכנה לעוברים והשבים. בימי חורף ישנן רוחות עזות, ולעיתים אפילו סופות, שעלולות לגרום לקריסת ענפים ולנפילת עצים על הקרקע.

במקרים מסוימים, ענפים עלולים לפגוע בחוטי חשמל או קווי טלפון ולגרום לנזקים חמורים, לרכוש ולסובבים. עבודות גיזום בקריות מתבצע על ידי מספר חברות מקצועיות שעובדות באזור ונותנות שירותי גיזום עצים בקריות וגם כריתת עצים.

עבודות גיזום בקריות מתבצע במספר טכניקות עיקריות. הגוזמים מטעמנו הם אלו שידעו באיזו טכניקה להשתמש אם צריך מנוף לגיזום עץ גבוה, גיזום עצי הדר, סוג העץ, מיקומו ועוד.

4 צורות גיזום הנפוצות ביותר:

  • גיזום מקוצר – לא מקצרים יותר משליש מהענף, כדי לא לפגוע בהמשך צמיחתו
  • הסחה – גיזום וגם כריתת עץ שמטרתו לכוון ענפים בכיוון צמיחה רצוי, וכן, עיצוב נוף רחב או צר
  • דילול – הסרה מלאה של ענפים, במטרה לאפשר לענפים חדשים וחזקים להחליף בהדרגה את הענפים הבוגרים
  • חידוש – כריתת וגם גיזום כל הענפים מבסיס הגזע, שמטרתו להחליף את המראה הישן בצמיחה רעננה ובריאה יותר.
 

מושגים בסיסיים במונח גיזום העץ בנוי משני סוגים של רקמות שיפה ועצה. תאי השיפה הם החלק החיצוני והנראה לעין של העץ, ואילו תאי העצה הינם התאים הפנימיים שלו. שתי הרקמות מהוות מערכת של העברת מים מן האדמה המושקת אל העץ, כך שלמעשה, הן האחראיות על החיזוק והתמיכה שלו.

במידה וקליפת העץ נפגעת, העץ מייצר רקמה נוספת כדי לעזור לפצע להגליד. במקרה כזה העץ נותר חשוף ורגיש יותר לפגיעה על ידי מזיקים, שעלולים לגרום לריקבון והמתה של העץ. לכן, כאשר מבצעים גיזום עצים חשוב מאוד להזמין בעל מקצוע מומחה, שידע לבצע את הפעולה תוך שהוא משמר את קליפתו של העץ.

עבודות גיזום בקריות וכריתת עצים

גיזום וגם כריתת עצים מתבצע, כאמור, על ידי אנשי מקצוע. עבודת גיזום בקריות שאינה מקצועית, יכולה לגרום להרס הענפים וגזע העץ. מנגנון הגדילה הטבעי של העץ מתנהל באופן כזה שלכל ענף יש את המקום שלו בגדילה טבעית. כאשר גיזום מתבצע בצורה לא טובה, הדבר מוביל לצמיחה של ענפים רכים, שאינם חזקים, ובכך לכיפוף או חוסר יציבות של העץ, ובמקרים חמורים יותר, אפילו לקריסה.

גיזום וגם כריתת עצים בקריות הוא תחום ההתמחות שלנו בחברת אומן הגיזום. בין היתר אנו מבצעים גיזום עצים גבוהים יש לנו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שמכירים את אזור הקריות והעצים בו על בוריים, וידועים בעבודתם המקצועית, האמינה והמסורה.

ניתן למצוא הרבה עצים בוגרים מאוד ששורדים כבר עשרות בשנים. אמנם הנוף של העצים יכול להיות נחמד והרבה עצים כמו עץ האקליפטוס, היו מייבשים את הביצות כאשר באו אנשים לבצע התיישבות העצים יכולים להיות חלק משמעותי מהנוף שלנו ועל מנת שיהיו בריאים וחזקים ולא יעיבו על הגינה שלנו, יש לבצע גיזום עצים למשל.

היות וישנן כמה וכמה חברות העוסקות בגיזום, יש לפנות לאלה שהן ידועות וקרובות לאזור מגורכם. העיקרון הוא ביצוע העבודה בצורה בטיחותית. ישנם עצים שהם גבוהים במיוחד ונדרש מנוף סל על מנת שהעבודה תתבצע במקצועיות רבה.

עבודות גיזום עצים בקריות בהיבט הכלכלי

כמה עולה גיזום עץ? זו כמובן לא שאלה שאנחנו יכולים לענות עליה בלי להכיר באופן אישי את המקרה הספציפי עליו אנחנו דנים. קיימים כל כך הרבה משתנים בתוך התהליך של תמחור העבודה ולכן אנחנו לא רוצים להגיד משהו שלא נוכל לעמוד מאחוריו בסופו של דבר. אבל אנחנו כן נסב את תשומת ליבכם לפרמטרים שמובילים אותנו לתמחר את השירות באופן כזה או אחר. מחירון גיזום וכריתת עצים הוא מחירון שעל פי הסעיפים הללו:

ראשית, מחיר גיזום עץ גדול לא דומה למחיר של גיזום עץ קטן

שכן אנחנו מדברים על עבודה אותה ניתן להגדיר כמעט שונה לחלוטין. מחיר גיזום עץ גדול עולה יותר משום שכדי להגיע לתוצאה לה אנחנו מקווים אנחנו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה. לא פעם תהליך של גיזום עץ גדול עלול להתבצע בעזרת מכשירים מתקדמים, כמו מנופים ומסורים מורכבים יותר. מחיר גיזום עץ גדול הוא מחיר גבוה יותר אם כך אבל חשוב לציין באותה נשימה כי מדובר על אלמנט אחד מתוך כמה.

האם מדובר על עבודה פשוטה או כזו שדורשת מיומנות גבוהה יותר

אם למשל אנחנו מדברים על עבודות גיזום עצים בקריות שמטרתן ליצור גינה אסתטית ונעימה יותר, אז עבודות גיזום יעלו יותר, שכן הן דורשות מיומנות ברמה אחרת לחלוטין מזו של עבודות גיזום עץ פשוטות וכאלו שכאילו נעשות 'על הדרך'. אנחנו כן נגיד כי המחיר הוא לא זה שצריך למנוע מכם לקבל את המענה לו אתם זקוקים וכי הרבה פעמים, בייחוד כאשר אנחנו מדברים על עבודה שכוללת עבודות גיזום בקריות בקבוצה רחבה של עצים, אנחנו יכולים לשחק קצת עם המחיר ולהתגמש בכל מיני דרכים יצירתיות.

טבלת מחירים לגיזום עצים לצפייה במחירון גיזום וכריתה המלא.

אישור מפקיד היערות עבור עבודת גיזום בקריות

על פי החוק במדינת ישראל, כל פעולה של עבודות גיזום בקריות וכריתת עצים, כולל גיזום עצים בקריות, ישנה חובה לקבל אישור מפקיד היערות למהלך. הסיבה היא, שבאמצעות הגשת האישור, הפקידות תוכל לבחון האם הפעולות המבוצעות בעץ הינן מוצדקות והאם הן נעשות באופן מקצועי ובטוח.

במסגרת בחינת הבקשה, ישנה גם בחינה של מי שמבצע את הגיזום והכריתה. כלומר, המדינה מוודאת שלאנשי המקצוע את יש הרישיונות הרלוונטיים לעסוק במקצוע הזה. במידה ואתם מבצעים את הפעולות הללו על ידי חברה מקצועית, היא תצטרך להגיש את הבקשה לפעולות הללו ובכך היא תוריד מכם, הלקוחות, את הבירוקרטיה הכרוכה במהלך.

כל שירותי הגיזום והכריתה במקום אחד

חברת אומן הגיזום מציעה סל שירותים נרחב, הכולל את כל הטיפולים הקשורים בעצים שמקיפים אותנו. אחד משירותי הגיזום הנפוצים ביותר, הכלולים במסגרת עבודות גיזום בקריות, הוא גיזום עצי דקל – אלו הם עצים הנמצאים כמעט בכל מקום ושחשופים לעיתים למחלות, שיכולות לייבש אותם לחלוטין.

גיזום מקצועי של עצי הדקל, כפי שהוא מתבצע על ידי אומן הגיזום, מפחית משמעותית את הסיכוי של העצים הללו לחלות. החברה מסוגלת לבצע העתקת עצים באופן מדויק ושלם, תוך ביצוע פגיעה מזערית בעץ. בנוסף, החברה מספקת גם גזמי עצים להסקה – ההסקה היא אחת משיטות החימום היעילות ביותר בחורף והיא נמצאת בשימוש באזורים הקרים בישראל.

עבודות גיזום וכריתת עצים בקריות עושים רק עם המקצוענים בתחום!

יש לברר שני דברים חשובים, לפני שמזמינים חברת גיזום עצים בקריות כמו, איזה ציוד היא מחזיקה, כמה שנים היא עובדת ואם יש לה צוות עובדים מיומן. ישנם ענפים גדולים שמפריעים בחיי היום יום לאנשים או למכוניות. אם העץ אינו נמצא ברשות אף אחד, העיריה או המועצה מזמינה חברת גיזום שתכרות באופן מקצועי את ענפיו.

חשוב לדעת כי אם אתם מזמינים חברת גיזום רצוי שתהיה מקצועית ובעלת ניסיון של שנים רבות כמו חברת אומן הגיזום, הקיימת מעל ל-15 שנה. תוכלו לברר לגבי השירות והמחירים של החברה ולהתעדכן תמיד כדאי כי יהיה לכם את הטלפון במידה ותרצו לגזום עצים שהם מורכבים במיוחד.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים עבודות גיזום? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
שירותים נוספים באיזור