אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים בביתר עילית

גיזום עצים בביתר עילית זו עבודה שיש להקפיד עליה ולבצע אחת לפרק זמן קצוב בשביל לשמור על העצים בגינה שלנו וכדי לאפשר להם לממש את פוטנציאל הגדילה שלהם בצורה הטובה ביותר בלי כל בעיה. גיזום עצים בביתר עילית זו עבודה שצריך לדעת איך לעשות כדי לשמור על העץ, להביא אותו לתוצאה הנדרשת וכן הלאה. בשיחה שקיימנו עם אומן הגיזום תוכלו לשמוע על הדקויות הרבות לאורך ביצוע העבודה הזו.
גיזום עצים בביתר עילית

✔️ גיזום עצים בביתר עילית במקצועיות!

✅ מומחים בגיזום לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם עצים מומחה בביתר עילית.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

מה הצורך בביצוע גיזום עצים בביתר עילית?

גיזום עצים בביתר עילית זו פעולה שנותנת מענה בכמה מישורים. בראש ובראשונה אנחנו מדברים על לקוחות בביתר עילית שמעוניינים שהעצים והשיחים שלהם בגינה יעוצבו כך שיתאימו למראה הכללי של הגינה. הרבה פעמים אנחנו רואים לקוחות שמבצעים את העבודה בעצמם או אדריכלי נוף שחושבים כי מדובר על עבודה קלה ופשוטה.

אנחנו כאן כדי להגיד באופן חד משמעי שלא משתמע לשני פנים, מדובר על עבודה מורכבת וצריך להבין בדיוק מה עושים כדי לבצע אותה על הצד הטוב והמקצועי ביותר. הדבר נכון גם במקרה השני עבורו אנחנו נקראים לבצע גיזום בביתר עילית. אלו מקרים בהם אנחנו נדרשים לבצע גיזום עצים בביתר עילית כדי לשמור על חיי הצמח וכדי להגן מפניו על העוברים ושבים במקרה בו העץ מתחיל להזדקן ועלול להגיע לידי קריסה של ממש.

מתי הזמן הנכון לבצע גיזום עצים?

גיזום עצים זו פעולה אותה צריך לדעת מתי לבצע. ראשית חשוב להגיד כי לעץ יש כמה שלבים בהתפתחות שלו וכאשר אנחנו ניגשים לעבודות גיזום בביתר עילית אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה שלומו של העץ ואיך אנחנו רוצים לגשת אליו.

למשל, כאשר אנחנו מבצעים גיזום עצים בביתר עילית בקרב עצים צעירים יותר, אנחנו בדרך כלל נרצה לעבוד באופן כזה שידאג לשמור על גזע העץ חזק ויציב גם בעתיד, בעוד שבמקרים של עצים וותיקים יותר אנחנו נחשוב איך לא לערוך עבודה כזו שתוביל לפתיחת פתח למיני מזיקים. זאת משום שהשלבים השונים של העץ דורשים מאיתנו מתן תשומת לב לדברים שונים.

האם קיימים פערים בין סוגי עצים שונים?

גיזום עצים בביתר עילית במקרה של עצים מחטניים ייעשה בעונת הסתיו ותחילת החורף, כאשר העץ חיוני ורך. במקרה של עצים רחבי עלים, את העצים הנשירים, כלומר, אלו שאין עליהם עלים בחורף מה שמאפשר לנו לזהות את גזע העץ, נגזום בעונת החורף, כאשר אין לנו בעיה לראות בדיוק מה אנחנו עושים.

עצים רחבי עלים שלא נשירים ורגישים לקרה, אותם נגזום באביב כדי לשמור על הצמח. אתם כמובן לא צריכים לדעת לבד מתי הזמן הנכון לגזום כל עץ, זה המקום שלכם לשאול ולקבל מענה מידי אנשי מקצוע מנוסים.

גוזמי עצים בביתר עילית
גוזמי עצים בביתר עילית

כמה עולה גיזום עצים בביתר עילית?

זו שאלה שחוזרת המון ואנחנו כבר יכולים להגיד שאם תפנו לסיוע של אומן הגיזום אנחנו מאמינים שתקבלו את המחיר הטוב ביותר עבור עבודה מקצועית בשוק. חשוב להגיד באותה הנשימה כי מדובר על שוק פרוץ ואם אתם מוצאים בעל מקצוע שיכול להרשות לעצמו להעניק לכם שירות גיזום עצים בביתר עילית במחירים נמוכים במיוחד, היינו עורכים בדק בית ובוחנים את מניעיו והאם מדובר על מי שהעבודה שלו היא טובה ורצינית.

המחיר עבור גיזום עצים בביתר עילית נע בין 290-2500 ₪. הכל תלוי בגובה של העץ ובמידת המורכבות של העבודה. בדרך כלל עבודה שנערכת בגובה רב, במקרה של אילנות העולים על שני מטרים, דורשים מאיתנו להביא כלים מתקדמים לעבודה בגובה כמו גם צוות מיומן, מה שבהחלט יכול לעלות לא מעט כסף בסופו של דבר ולייקר את העבודה במידה ניכרת.

האם מחיר גיזום עצים בביתר עילית הוא קבוע בכל פרויקט?

לא, משום שכל מקרה אחר, מידת האתגר של העבודה קובעת במידה רבה את המחיר אותו נגבה בסופו של דבר על העבודה. למשל, בין המדדים שמשפיעים על המחיר הוא הגובה של העץ, שכן לא רק שמדובר על עבודה נוחה יותר במקרה של עץ נמוך ומורכבת יותר במקרה של עץ גבוה.

כדי לבצע גיזום עצים גבוהים אנחנו צריכים להביא צוות גדול יותר שכולל מפעילים עם מנוף סל שיעזור לעובדים האחרים להגיע לראשו של העץ, נידרש להפעיל מכשירים מתקדמים כדי לבצע את העבודה באופן מדויק ממרחק, כך שהמחיר עולה באופן טבעי.

מה טווח מחירים לגיזום עצים בביתר עילית?

טווח המחירים לגיזום עצים בביתר עילית נע בין 290-3500 ₪ ויותר, הכל תלוי במקרה. למשל, כאשר אנחנו מדברים על גיזום של עצי זית וגיזום עצי הדר שהם נמוכים יותר אנחנו מדברים על טווח מחירים שנע בין 290 ש"ח ועד 2500 ש"ח עבור גיזום עצים בביתר עילית. עצים בינוניים לעומת זאת, במידה והם נטולי עלווה גדולה ומסובכת, ידרשו גיזום בעלות שנעה בין 1000-3000 ש"ח. במקרה של עצים גבוהים, שהגובה שלהם עולה מעל שמונה מטרים הגיזום יעלה 2000 ₪ ומעלה.

איך יודעים לבחור גוזם עצים בביתר עילית עבור גיזום עצים?

ראשית, עבודה של גיזום עצים בביתר עילית תמיד מתחילה בתכנון מקדים. בדרך כלל מדובר על שלב בו אפשר לבחון את העבודה של אנשי המקצוע ולראות האם מדובר על עבודה שהיא לטעמכם, כזו שעונה על מה שאתם מחפשים.

מטבע הדברים חברה מקצועית בדרך כלל תהיה כזו שתוכלו לקבל דרכה תשובות לשאלות שלכם, שכן ככל שמדובר על צוות מיומן יותר, כך יהיה לו קל לענות ולהגיד לכם מה דעתו. מלבד זאת, תמיד אפשר לקרוא המלצות באינטרנט ולהבין טוב יותר איך יראה בפועל השירות אותו תזמינו.

גיזום עצים בביתר עילית מזמינים רק מהמקצוענים בתחום – אומן הגיזום

אומן הגיזום נותן מענה מקצועי של גיזום עצים בביתר עילית לחברות גדולות במשק הישראלי ולאנשים פרטיים. להזמנת שירותי גיזום וכריתת עצים בביתר עילית צרו קשר ונשמח לעזור.

5/5 - (16 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.