אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים עם מנוף

✔️ שירות גיזום עצים עם מנוף בפריסה ארצית!

✅ מומחים בגיזום עצים גבוהים

✔️ עבודה נקייה ומקצועית – אישור עבודה בגובה.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

גיזום עצים עם מנוף

גיזום עצים עם מנוף – מה חשוב לדעת לפני שמזמינים?

אנחנו בחברת 'אומן הגיזום' נמצאים כאן עם ניסיון של חמש עשרה שנה במקצוע אחרי עבודות גיזום רבות בתחום של גיזום עצים עם מנוף. אצלנו מבצעים גיזום עצים גבוהים בצורה קפדנית ומדויקת במטרה להגן על העץ במידה הרבה ביותר כדי שזה ימשיך ויפרח לאורך שנים.

גיזום עצים בגובה הוא כמו עוד סעיף בתוך קבוצת הסעיפים הרחבה ששמורה עבור גיזום עצים. גיזום עצים הוא כלי בוטני מוכר למדי שתפקידו להגן על העץ באופנים שונים בין אם מדובר על עץ נמוך או גבוה. גיזום עצים עם מנוף זו עוד דרך להבטיח כי גם עצים גבוהים למדי יקבלו את הטיפול המגיע להם באופן מלא על אף הגובה בו ניחנו.

עבור מי צריך לכתחילה שירותי גיזום ומדוע גיזום עצים עם מנוף הוא תהליך הדורש בין היתר הכשרה מיוחדת, על הכל נענה במאמר הבא.

גיזום עצים עם מנוף סל
גיזום עצים עם מנוף סל

מתי נכון לבצע גיזום עצים בגובה?

תהליך של גיזום עצים גבוהים הוא תהליך המתרחש אחת לכמה זמן כדי לאפשר לעץ להתחדש במספר דרכים. המטרה היא בראש ובראשונה ליצור דילול שיאפשר לקרני השמש להיכנס וכך לעץ להמשיך ולגדול. מדובר על תהליך חשוב עבור עצים רבים ובייחוד עבור אלו שזקוקים למה שנקרא גיזום עצים עם מנוף.

הסיבה היא שהרבה פעמים כאשר אנחנו מגיעים למקרה בו יש לבצע גיזום עצים עם מנוף סל אנחנו יכולים להבחין בכך שמדובר הרבה פעמים בעץ מבוגר יחסית, כלומר, זה שיש לו עלווה יפה ומשמעותית ומכאן גם הרבה צל על הגזע, מה שפשוט מעכב את תהליך הצמיחה הטבעי שלו.

גיזום עצים בגובה הוא תהליך שאנחנו מבצעים בין היתר כאשר צריך להגן על העץ מפני מחלות שונות שמתחילות בדרך כלל בעלים ולאט, לאט מתפשטות לכיוון גזע העץ. גיזום עצים עם מנוף סל יכול להיות כתוצאה מהתפתחות לא טובה של העץ מה שחלילה עלול להוביל לעץ שנמצא על סף קריסה שזה ממש משהו שאנחנו נשמח להימנע ממנו על ידי גיזום עצים עם מנוף באופן מקצועי.

גיזום עצים עם מנוף סל

איך מתבצע גיזום עצים עם מנוף סל?

גיזום עצים גבוהים הוא תהליך שמתחיל קודם כל בעזרת בלי מיוחד, על גלגלים, שמאפשר לעובד לעלות לגובה הרצוי. פעמים רבות העבודה אם כן דורשת שני אנשי צוות, אחד שיעבוד עם כלי הרכב ויכוון את המכשיר לגובה המדויק בעוד השני מבצע את עבודת הגיזום.

לאחר מכן מוציאים את הכלים. גיזום עצים עם מנוף סל למעשה מאפשר לעובד להגיע לנקודה המדויקת כדי לבצע גיזום עצים עם מנוף בצורה המדויקת ביותר שכן עצים רגישים ויש לבצע את עבודת הגננות הזו בצורה שתאפשר לעץ להמשיך וללבלב ולא חלילה להיפגע כתוצאה מעבודה לא איכותית.

גיזום עצים מנוף
גיזום עצים מנוף

תמיד כדאי לעבוד עם קבלן גיזום עצים

קבלן גיזום עצים נותן לכם את מה שאף אחד אחר לא נותן לכם וזה שקט. אנחנו באומן הגיזום יכולים להגיד לכם בפה מלא כי אצלנו תמצאו את כל האישורים הנדרשים עבור גיזום עצים עם מנוף הן עבור הכלים בהם אנחנו נעזרים והן עבור העובדים שקיבלו את ההכשרה המתאימה עבור עבודה בגובה וכמובן אישור עבודה בגובה. קבלן גיזום עצים נותן לכם עבודה איכותית, טובה, בלתי מתפשרת וכזו שאתם יכולים להיות בטוחים כי נעשית על הצד הטוב ביותר במטרה להגן על העץ בצורה מקסימלית.

כל כמה זמן נכון לבצע גיזום עצים גבוהים?

בדרך כלל ההנחה היא שכל שנה יש לבצע גיזום על מנת לאפשר לעץ להתחדש. ישנם יוצאים מן הכלל והם כאשר העץ מציב אחרים במצב של סכנה ובמידה והעץ גדל במהירות כה רבה עד שיש לבצע את תהליך הגיזום לעיתים קרובות יותר.

עלות גיזום עצים עם מנוף
עלות גיזום עצים עם מנוף

עלות ומחיר גיזום עצים עם מנוף

טווח המחירים נע בין 1,500-4,500 ש"ח בממוצע, במקרים בהם אנו צריכים להביא אנשי צוות רבים והעבודה היא עבודה מורכבת יותר. כמובן שכאשר אנחנו מדברים על קבוצה גדולה יותר של עצים מחיר העבודה יורד עבור כל עץ כי אנחנו באמת עושים את החישוב שמאפשר לנו להוריד לכם במחיר ולאפשר לכם לקבל שירות מלא בתנאים נוחים.

אנחנו באומן הגיזום כאן בשבילכם ולמענכם.

אנחנו נמצאים כאן עם שנים של ניסיון במטרה לעזור לכם. מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. נעשה הכל כדי לתת לכם את המענה הטוב ביותר בצורה מקצועית כדי לאפשר לכם לקבל שירותי גיזום עצים עם מנוף. אנחנו זמינים עבורכם עם חמש עשרה שנות ניסיון במטרה לעזור לכם לקבל שירות מעולה וטוב בפריסה ארצית. מחכים לכם דרך אתר האינטרנט שלנו או דרך קו הטלפון.  

מה היה לנו עד עכשיו?

ישנם מקרים שמדובר בעצים גבוהים מאוד מעל 6-10 מ' ומעלה שעל מנת לגזום אותם נצטרך להיעזר במנוף סל. בנוסף, על מנת לשמור ולהגן על העץ מפני מחלות שונות. 

מידע נוסף וסיבות חשובות שכדאי לדעת – תוכלו למצוא במאמר המלא, היכנסו עכשיו.

טווח מחירים לגיזום עצים עם מנוף תוכלו למצוא באתר שלנו. על מנת לדעת את המחיר המדויק השאירו פניה באתר וניצור עמכם קשר להצעת מחיראטרקטיבית.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים שירותי גיזום עצים עם מנוף? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מאומן הגיזום

5/5
מידע שיכול לעניין אותך
שירותים נוספים באיזור
5/5 - (24 דירוגים)