אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום גדר חיה

מחפשים גוזמי עצים כדי ליהנות משירות כמו גיזום גדר חיה מקצועי? אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד. אנו בחברת 'אומן הגיזום', ניסיון של 15 שנה בתחום. אצלנו תמצאו עובדים בעלי הכשרה מקיפה, את כל האישורים הדרושים ומקצוענות חסרת פשרות. עבור גיזום עצים לגינה הפרטית או לבית העסק, פשוט צרו איתנו קשר עוד היום.
גיזום גדר חיה

✔️ גיזום גדר חיה בפריסה ארצית!

✅ מומחים בגיזום שיחים ועיצוב שיחים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

עולם הגיזום מתחלק לשניים

בעולם הגיזום אנחנו מחלקים את העבודה לכמה קטגוריות מרכזיות. גוזמים מומחים יכולים למצוא את עצמם מבצעים גיזום 'פשוט', אשר נועד להיטיב עם העץ, לפתור בעיות במידה והעץ צמח במידה כזו עד שהוא פוגע בתשתיות של הבית וכו'.

גיזום שיחים יכול להיעשות גם במקרים בהם השיח או העץ מהווים סכנה בטיחותית עבור העוברים ושבים. למשל, כאשר אנחנו מדברים על גיזום עצי פרי, זו יכולה להיות פעולה אותה אנחנו מבצעים משום שהפירות הרקובים נושרים על הארץ והופכים את שביל הכניסה חלק ומסוכן.

זו כמובן דוגמה אחת וישנם מקרים נוספים. יש פעמים בהן העץ או השיח חולים, כך שעלינו לבצע גיזום עצים כדי להסיר את הנגעים הללו, לפני שאלו יתפשטו לכלל העץ ויסכנו את דיירי הנכס בקריסה של אותו עץ.

גיזום שיחים
גיזום שיחים

גיזום גדר חיה זו פעולה מעט שונה

לעומת המקרים הללו, גיזום גדר חיה היא פעולה מעט שונה מכמה טעמים מרכזיים. תהליך כמו גיזום גדר חיה דורשת מאיתנו לגלות אמנם ידע מקצועי, אבל לא פחות חשוב מזה, אנחנו נדרשים לגלות היכרות עם עולם האסתטיקה ואדריכלות נוף.

שכן תהליך גיזום גדר חיה נועד גם לאפשר לנו לבצע עיצוב שיחים מסודר מצד אחד, מהצד השני, הרי שכאשר אנחנו מבצעים עיצוב שיחים, אנחנו כמובן צריכים לקחת בחשבון את המשתנים הרלוונטים עבור כל צמח ושיח.

כך נוכל לבצע מצד אחד עיצוב שיחים מהודק ונכון במישור האסתטי, מהצד השני, נוכל לערוך גיזום גדר חיה שייטיב עם השיח לעוד שנים רבות קדימה.

מתי יש להזמין גוזם לביצוע העבודה?

כאמור, השאלה היא קודם כל עבור מה אתם מזמינים שירות של עיצוב שיחים. גיזום שיחים במידה והוא נעשה מתוך ניסיון להיטיב עם השיח, צריך לבצע אותו פעם בשנה או שנתיים. זאת משני טעמים:

כדי לחשוף את הגזע לאור השמש

כדי שעץ ימשיך לגדול ולצמוח הוא צריך מים ואת אור השמש. במקרים בהם עלוות העלים הופכת צפופה, הרי שהגזע לא חשוף לשמש וכך הוא לא יכול להמשיך לצמוח בקלות למעלה.

לכן, גם אם אתם לא רואים סיבה של ממש להזמין שירות גיזום שיחים, הרי שכדאי בכל זאת להזמין איש מקצוע מנוסה אחת לשנה או שנתיים.

כדי לאבחן במידה ויש מחלות

קבלן גיזום מומחה, ידע להגיד, במהלך גיזום שיחים שגרתי, האם ישנן מחלות אליהן אנחנו צריכים לשים לב. אם נודה על האמת, הרי שאתם לא מגיעים מהתחום ואתם וודאי לא צריכים לנחש בעצמכם כי העץ או השיח סובלים מבעיה כלשהי. בשביל זה ישנם גוזמי עצים מומחים, העומדים לרשותכם בעניין הזה בדיוק.

עיצוב שיחים אומנותי
עיצוב שיחים אומנותי

באיזו עונה נכון לערוך גיזום ועיצוב שיחים?

בתהליך של עיצוב שיחים, אנחנו לוקחים בחשבון כמה פריטים חשובים כדי לבחור באיזו עונה לבצע גיזום גדר חיה:

ראשית, אנחנו לוקחים בחשבון כי התוצאה צריכה להיראות טוב לפרק זמן ממושך

כלומר, אם למשל, נבחר לערוך גיזום שיחים בחורף, שעה שהעלים נושרים מהענפים, הרי שאנחנו הרבה פעמים לא נצליח לבצע עבודה טובה מספיק, שכן לא נוכל לתת מענה לאותם ענפים ועלים אשר יצמחו בשיעור גבוה בעונת הקיץ.

כמובן, כל שיח וכל עץ זקוקים למענה מעט שונה. אבל אנחנו בכל אופן קובעים מועד גיזום שיחים קודם כל, בהתאם לתאריך בו על השיח ישנם מספיק ענפים ועלים ויש עם מה לעבוד.

אנחנו רוצים להקפיד במהלך העבודה לא לעשות נזק לשיח

לא פעם, ההעדפה היא לבצע עיצוב שיחים בעונת האביב, רגע לפני בואו של הקיץ. בשלב הזה של השנה, יש לשיחים מספיק עלים בשביל שיהיה לנו 'עם מה לעבוד'.

מהצד השני, נוכל לבצע עיצוב שיחים קפדני, אבל בלי לפגוע בצמח עצמו חלילה. שוב, כאמור, שיחים שונים מגיבים מעט אחרת. ישנם כאלו אשר שיא העונה שלהם היא בעונת החורף וכן הלאה.

כך שאנחנו כמובן מתחילים עם הערכת מצב מסודרת וניסיון להבין לעומק את המקרה, כדי לדעת איך לגשת לטיפול בשיח בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

גיזום גדר חיה מחיר
גיזום גדר חיה מחיר

מחירון גיזום גדר חיה

מחיר גיזום שיחים משתנה מפעם לפעם. בדרך כלל אנחנו מדברים על מחיר שנע בין 500 ש"ח ומגיע עד 1,500 ש"ח במקרים מסוימים. עלות גיזום גדר חיה מושפע מכמה פרמטרים מרכזיים:

היקף הפרויקט

לצורך העניין, גיזום שיחים פשוט, אשר נועד רק להיטיב עם הצמח ולעודד אותו לצמוח טוב יותר זה דבר אחד. אבל, עיצוב שיחים זה כבר משהו אחר.

מדובר על פרויקט עדין, כזה שלוקח הרבה יותר זמן ודורש גם מאיתנו להביא כוח אדם בהיקף רחב יותר בדרך כלל. כמובן, ככל שמדובר על תא שטח גדול יותר, כך מחיר השירות יעלה בהתאמה.

האופי של תא השטח

בדרך כלל אנחנו לא צריכים להפעיל מכשירים יוצאי דופן עבור גיזום שיחים. אבל, קיימים מקרים בהם תא השטח צפוף ולא מאפשר לנו לעבוד בנוחות, תוך שיש לנו גישה מלאה לכל נקודה לאורך הגדר.

במקרים כאלו, של גיזום גדר חיה גבוהה למשל, אנחנו צריכים להשתמש במיכשור מיוחד אשר מיקר את הפרויקט כולו בדרך כלל.

כמה מילים על פינוי גזם

הפסולת הנותרת מפעולת עיצוב גדר חיה, נקראת בשפה המקצועית: 'גזם'. אתם כמובן לא נדרשים לטפל בעניין בעצמכם ואנחנו נהיה כאן כדי ללוות אתכם וכדי לפנות את כל הפסולת עם תום העבודות. כך נשאיר אחרינו חצר נקיה ומסודרת עבורכם.

הזמינו עכשיו גיזום גדר חיה מהמומחים בתחום

חברת 'אומן הגיזום', היא מהחברות המובילות בשוק הגיזום. אם אתם מחפשים אנשי מקצוע עבור גיזום שיחים, אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד.

לפרטים נוספים ולקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות בנוגע לתהליך גיזום שיחים בבית הפרטי או בבית העסק, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ממש עכשיו, בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו. הנציגים שלנו כבר ממתינים לכם על הקו.

מה היה לנו עד עכשיו?

בהחלט! חלק מהשירות שלנו כולל גיזום גדר חיה וגיזום שיחים כולל עיצוב.

אנו מבצעים שירות גיזום שיחים בפריסה הארצית בעזרת צוותי גוזמים מקצועיים הנותנים מענה יום יום לקהל לקוחותינו בכל הארץ.

5/5 - (19 דירוגים)