אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

איך לבחור גוזמי עצים נכון?

גוזמי עצים הם אנשי המפתח, במידה ואתם רוצים לשמור על העץ בחצר של הבית הפרטי או בחצר של המשרד. שכן, תהליך של גיזום עצים, וודאי כאשר הוא נעשה בצורה מקצועית, היא הדרך שלכם לשמור על כך שהעץ ימשיך להפתח לאורך הזמן בצורה הטובה ביותר. לעיתים, קשה להבין, וודאי במידה ואתם לא מגיעים מהתחום, איך לבחור גוזמי עצים נכון. אבל אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגדיר ולענות על השאלה הזו. במאמר הבא נעזור לכם להכיר את הנושא לעומק.
גוזמי עצים

באילו מקרים נכון להזמין גיזום עצים?

אם אתם רוצים לשמור על עץ או שיח בצורה יעילה וטובה, גיזום עצים היא הפתרון הקל והזמין ביותר. לא מדובר על שימוש בחומרים יוצאי דופן או שימוש בטכניקה מורכבת. לא, מדובר על סוג של 'תספורת' פשוטה, אשר יש בכוחה להיטיב עם העץ ולעזור לו להמשיך ולהתפתח. בשביל מה נועד גיזום עצים? בשביל כמה דברים:

גיזום עצים מקל על עץ כבד כדי שימשיך להתפתח

חוקי המשיכה הם אלו שקבעו את המשוואה הזו. עץ כבד, סיכוי טוב יותר שהוא אכן יקרוס לאורך הזמן. גיזום או במילים אחרות, ניקוי של העץ, זו דרך טובה להקל על המשקל ששורשי העץ נאלצים לסחוב.

גיזום עצים לנוי

גיזום עצים זו פרקטיקה מצוינת עבור מי שמעוניינים לשמור על מראה אסתטי ונעים לעין של הגינה. מדובר על תופעה שכיחה, אבל גם במקרה הזה, חשוב לבחור גוזמי עצים מצוינים שידעו איך לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

גיזום עצים בעקבות מחלה

אם יש נגע בעץ, לעיתים, הפתרון הקל ביותר או לערוך גיזום בחלק הנגוע בעץ. במרבית המקרים זה יהיה הפתרון הטוב ביותר ביחס לאלטרנטיבות, הכוללות שימוש בחומרים חזקים שלא תמיד מיטיבים עם העץ או השיח.

למה צריך להזמין גוזמי עצים לעבודה 'פשוטה'?

למה כדאי להיעזר דווקא בגוזמי עצים עבור העבודה? הרי יש לי גנן והוא יכול לטפל במקרה. זו טענה שנשמעת מלקוחות רבים וזה גם הזמן לדבר על הטענות הללו ולהבין אותן לעומק. אמנם, אם יש לכם גנן, הוא בהחלט יכול לערוך פעולות שונות בגינה, מה שייטיב עם מצבה במידה ניכרת. אבל, באותה הנשימה, אל תשכחו כי גיזום עצים היא בכל זאת עבודה מעט אחרת.

לא רק שמדובר על פעולה הדורשת הרבה מאוד ניסיון מקצועי, אלא, משום שמדובר על עבודה מורכבת יותר מגינון רגיל, לא לכל גנן יש את הכלים לבצע את העבודה בקלות וביעילות. זה מתחיל בכך שגיזום עצים היא עבודה הנעשית בגובה, כך שצריך להיעזר במכשירים מתאימים ולבצע את העבודה בעזרת מי שעברו את ההכשרה הרלוונטית לעבודה בגובה.

גוזמי עצים גם יהיו מי שיפנו את הגזם, את הפסולת שנשארת מעבודות גיזום וכן הלאה. מעבר לכך, אל תשכחו, עבודה לא נכונה עלולה להסב נזק רב לעץ, לעיתים, מדובר על נזק שאי אפשר לתקן. בדיוק בגלל זה חשוב כל כך לבחור נכון גוזמי עצים מצוינים, היודעים את העבודה.

גוזמי עצים מקצועיים
גוזמי עצים מקצועיים

איך תבחרו נכון גוזמי עצים? כמה טיפים חשובים

אם אתם כבר מבינים כי הבחירה האולטימטיבית היא של גוזמי עצים, עכשיו הגיע הזמן להבין, מה הופך גוזמי עצים מחברה אחת לטובים מגוזמי עצים של חברה אחרת? יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון:

המלצות

אין תחליף להמלצות. גוזמי עצים יש הרבה, אבל כמה גוזמי עצים יכולים להעיד על לקוחות מרוצים לאורך שנים? אם אתם לא בטוחים, נסו לחפש ברשת. היתרון של העידן החדש הוא בכך שהמידע כולו חשוף ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט השונים. כך שאתם יכולים למצוא, בקלות, את כל המידע הרלוונטי על חברת הגיזום בה אתם מתעניינים.

אישורים רלוונטיים

גוזמי עצים מקצועיים מסתובבים עם האישורים המתאימים לעבודה. בין אם מדובר על אישור לעבודה בגובה ובין אם מדובר על אישור גיזום עצים ממשרד החקלאות. ביטוח מלא לעבודה, זו גם דרך לדעת האם מדובר על חברה מהימנה יותר או פחות. אל תתפשרו על בירור של הנושאים הללו. אין חשוב יותר מהביטחון שלכם ושל העובדים במקום.

גוזמי עצים מקצועיים יסבירו לכם הכל

בשביל לבצע גיזום עצים מקצועי ויעיל, יש לבצע את העבודה באופן מקצועי, כפי שאמרנו. אחד הסימנים לבעלי מקצוע מעולים, זה ידע רחב המאפשר להם להסביר ללקוח בדיוק מה עתיד להתרחש. אל תתביישו לשאול ואל תהססו. כך תוכלו לדעת מה בעל המקצוע מתכוון לעשות והאם הוא מקצוען אמיתי.

בחברתנו אומן הגיזום נשמח לתת לכם שירות אדיב הניתן על ידי גוזמי עצים מנוסים ומיומנים.

5/5 - (33 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.