אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים השוואת מחירים

בדרך כלל, רוב מיני העצים דורשים גיזום בסוף החורף או בתחילת האביב כאשר העלים נושרים ומתחילים לצמוח מחדש (בד"כ לפני תחילת צמיחה חדשה). רגע לפני שאתם עורכים גיזום עצים השוואת מחירים, ריכזנו עבורכם כמה דגשים חשובים - המשיכו לקרוא כאן. 
גיזום עצים השוואת מחירים

לפני המחיר – התייחסו לחשיבות הגיזום

עצרו לרגע עם גיזום עצים השוואת מחירים, בואו נדבר על זה יותר לעומק. כאשר מקפידים על גיזום עצים נכון ובעיתוי המתאים, אנשי המקצוע יוכלו למנוע מחלות עצים שונות, נבילה או אפילו קריסה שלהם חלילה. בתוך כך, יש סיבה לכך שעצים מצריכים מועד מסוים עבור גיזומם. הסיבה לכך היא, שבמהלך תחילת האביב, קל יותר לראות מה צריך לחתוך ולגזום, אבל זו לא הסיבה היחידה. 

האם גוזמים עצים רק באביב? למה גוזמים עצים?

בתחילת האביב, החשיפה של העץ לשמש היא גבוהה יותר, כך שהגיזום הנכון יאפשר לקרני השמש לחדור לכל חלקי העץ. אבל, יש לקחת בחשבון שישנם סוגים ומינים שונים שלעצים, וכל אחד מהם עשוי להצריך גיזום שונה ובמועדים שונים. לכן, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני הגיזום. 

בסופו של דבר, גיזום של עץ נעשה כדי לגרום לעץ לצמוח ולשגשג. עצים צריכים מדי פעם "תספורת", שכן הגיזום מאפשר לשמש לחדור טוב יותר לחלקי העץ השונים. בכך, העץ מקבל את ההזנה שהוא צריך מהשמש וגם מתפטר מענפים ישנים ויבשים (בעזרת הגיזום). 

מחירי גיזום עצים
מחירי גיזום עצים

מה משליך על מחיר גיזום עצים וכמה עולה?

הפקטורים העיקריים שמשפיעים על מחיר גיזום עצים הם: עובי הגזע וגובה העץ, הגישה לעץ וסוג הגיזום הנדרש. בתוך כך, מחירי גיזום עצים קטנים יכולים לנוע בין הטווחים של מאות שקלים בודדים לעץ, כאשר מחיר זה בד"כ יכלול גם את הפינוי של גזם עץ קטן. 

כאשר מדובר על עצים גדולים וגבוהים (4 – 8 מטרים), מחירי הגיזום יכולים להגיע גם לכ-2,000 ₪ לעץ, כאשר הרף התחתון של טווח המחירים יהיה כ-1,100 ₪. בעבור עצים מעל 8 מטרים, מחיר גיזום עץ יכול לנוע בין כ-5,000 – 10,000 ₪. באשר לפסולת הגזם של עצים מעל 4 מטרים, ישנן כמה אפשרויות – המשיכו לקרוא. 

כמה עולה לפנות גזם עצים גבוהים?

ישנן כמה אפשרויות, בכל הנוגע לפינוי פסולת גזם של עצים מעל 4 מטרים. האפשרות הראשונה היא לתאם עם העירייה, אבל יש לקחת בחשבון שהעירייה בד"כ מגבילה את כמות הגזם האפשרית לפינוי. במקרה של חריגה מהכמות המותרת ע"י העירייה, אפשר לשכור מכולת פינוי גזם בעלויות ממוצעות של כ-750 – 1,150 ₪ למכולה. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון את העלויות הכרוכות בשכירת משאית אשר תפקידה הוא לגרור את המכולה. השכרת משאית יכולה לעלות בין כמה מאות שקלים בודדים, אבל במקרים מסוימים (תלוי במרחק, כמות הגזם וסוג המכולה), העלויות יכולות לעבור גם את ה-1,000 ₪. 

5/5 - (33 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.