אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים מחיר מחירון

✅ מחירון גיזום עצים לשנת 2024 לכל סוגי העצים

✔️ שירותי גיזום עצים בכל גובה

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

מחירון גיזום עצים 2024

גיזום עצים מחיר – מחירון גיזום מעודכן לשנת 2024

חברת אומן הגיזום עושה על מה שהיא יכולה כדי לאפשר לכם לקבל גיזום עצים מחיר נמוך ככל הניתן תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצוענות לכל אורך הדרך. 

המטרה שלנו היא שאתם תהנו בסופו של יום מעץ בריא ושתרגישו כי אתם משלמים עבור השירות את המחיר הנכון ולא מחיר שעולה מעל ומעבר לכל ציפיותיכם. באתר תוכלו לראות מחירון גיזום עצים ומה הטווח המחירים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי לקבל שירות מעולה המבוסס על 15 שנים של ניסיון בתחום והיכרות עם החלקים השונים שמרכיבים את המקצוע המופלא הזה.

עלויות גיזום עצים ומחירים
עלויות גיזום עצים ומחירים

כמה מילות פתיחה על גיזום עץ מחיר

גיזום עץ מחיר הוא משהו שרבים עוסקים בו וצריך להגיד כבר מהרגע הראשון כי אין נוסחה שתאפשר לכם להבין כאן ועכשיו כמה כסף תוציאו עבור עבודה של גוזם עצים מומלץ. 

אבל אנחנו כן יכולים לתת כמה אבחנות של אנשי מקצוע מנוסים שיכולים להסביר לכם על מה מתבססת הצעת המחיר ואיך אנחנו מתייחסים לכלל העבודות במקצוע הזה.

חשוב לזכור כי בסופו של יום מחירון גיזום עצים הוא משהו שנקבע על פי מידת האתגר אותו מכציב העץ כאשר בכל פעם מידת האתגר שונה לחלוטין. 

לעיתים אנחנו מדברים על עבודה מורכבת במיוחד שדורשת לא מעט אנשי צוות ועבודה מסביב לשעון הכוללת ציוד מיוחד ולעיתים העבודה היא עבודה פשוטה והמחיר עבורה נקבע בהתאם לכך. 

במאמר הבא ננסה לסקור את התחומים שמשפיעים כל אחד באופן אחר על המחירון הכולל של עבודת הגיזום אותה אתם מקבלים בסופו של דבר.

צפו במחירון גיזום וכריתת עצים

נזכיר כי המחירים באתר משתנים ואינם קבועים, המחירים נקבעים לפי אופי העבודה בלבד. המחיר הסופי יקבע בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ. המחירים לפני מע"מ.

מחירון שירותי גיזום

מחיר בש"ח

גיזום עץ עד 4 מ'

290-550 ₪

גיזום עץ 4-7 מ'

600-1,200 ₪

גיזום עץ 6-15 מ'

1,000-2,500 ₪

כריתת עץ דקל – פשוטה/מורכבת

500-5,000 ₪

כריתת עץ אורן – פשוטה/מורכבת

1,500-5,000 ₪

כריתת עץ איזדרכת – פשוטה/מורכבת

800-4,000 ₪

כריתת עץ הדר – פשוטה/מורכבת

600-1,700 ₪

כריתת עץ פיקוס – פשוטה/מורכבת

1,200-6,000 ₪

העתקת עץ עד 4 מ'

1,000-2,000 ₪

העתקת עץ 5-12 מ'

2,000-5,000 ₪

הערה חשובה! אין לראות במחירים לעיל כקבועים. המחיר לעבודות גיזום וכריתת עצים משתנות בהתאם למורכבות העבודה ותנאי השטח.

גיזום וכריתת עצים מחיר
גיזום וכריתת עצים מחיר

סוגים שונים של עצים משפיעים על המחיר

מחיר גיזום עצים הופך מושפע קודם כל מהגודל של העץ. חישבו על כך, על ההבדל העצום שיש בין גיזום של עץ נמוך יחסית או אפילו שיח לעומת גיזום עצים גבוהים כמו אורן, פיקוס, אלון, גיזום דקלים וכן הלאה. 

כלומר, אנחנו במקרים הללו צריכים לבצע עבודה שהיא בגובה רב הרבה פעמים, מה שגם דורש אישורים שונים וסוג מסוים של הכשרה על מנת שהעבודה תיעשה באופן חוקי.

קבלני גיזום שונים לעיתים ישכירו כלי רכב מיוחד, מנוף הרמה כדי לאפשר לנו להגיע לנקודה ממנה אנחנו נוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

כלומר, גם אם אתם לא מבינים כלום ולא יודעים ממה מושפע אותו גיזום עצים מחיר אתם כבר יכולים להניח כי ההבדלים הללו במשך העבודה ומידת המורכבות שלה ישפיעו בסופו של יום על התמונה הגדולה.

גזימת עצים במחיר הוגן
גזימת עצים במחיר הוגן

המכשירים והכלים הנלווים לשירות

הרבה פעמים נדמה כאילו קבלן גיזום המחזיק ברשותו מנוף ייתן בסופו של יום עבודה במחיר נמוך מזה שאין ברשותו מנוף. אבל האמת היא מורכבת יותר מזה. 

כאמור, במקרה של גיזום עצים מחיר עבור עצים נמוכים יותר אין כל כך בעיה. העבודה תגיע בסופו של יום עד לכמה מאות שקלים בסך הכל.

האתגר הוא כמובן כאשר אנחנו מגיעים לעבודה עם גיזום עצים בגובה במיוחד ועם כאלו שדורשים חדירה עמוקה יותר עד גזע העץ כדי לעבוד נכון. אז הקבוצה של קבלני גיזום מתחלקת למעשה לשתי קטגוריות. 

מצד אחד אנחנו יכולים לראות את מי שמאמינים דווקא בעליה על סולם וביצוע של גיזום עצים בטיפוס באופן מדויק ויש את מי שמעדיפים לבצע גיזום עצים עם מנוף כדי להגיע לאותו דיוק.

כמובן גם כאן יש משתנים שכן תלוי מאוד מה נמצא בסביבת העץ ואיך הגישה למקום. אבל בכל אופן כאשר אנחנו דנים על גיזום עצים מחיר, צריך לקחת בחשבון הרבה פעמים כי שימוש במנוף הופך את העבודה למעט יקרה יותר ממה שזו הייתה לכתחילה.

בדרך כלל התוספת עומדת על אלף שקלים פחות או יותר אבל כמובן שצריך לקחת בחשבון משתנים כמו כמות שעות העבודה עבורן משכירים את הציוד. 

האם אותו מנוף שייך לבעל המקצוע שהזמנתם והאם מדובר על כלי שעתיד לשמש במהלך כל העבודה או רק בחלקים ממנה מה שהופך גיזום עצים מחיר למעט נמוך יותר.

כמה עולה לגזום עץ?
כמה עולה לגזום עץ?

?כמה עולה לגזום עץ תלוי גם במידת ההכשרה של הגוזם

לעיתים קשה לתפוס את זה, אבל עבודות גיזום הוא תהליך שעל מנת לבצע אותו כמו שצריך עובר הגוזם שורה של הכשרות שמכשירות אותו לבצע את העבודה הזו. 

אנחנו לא מדברים על תהליך בו כל אחד יכול לעשות ככל העולה על רוחו. הרי המטרה של התהליך לכתחילה היא לאפשר לעץ לצמוח מעלה בצורה טובה יותר.

לכן אנחנו לא יכולים להיכנס לתהליך עוד אנחנו מצפים שיהיה גיזום עצים מחיר נמוך אם אנחנו מבקשים, בצדק, שירות של אנשי מקצוע שעברו שורה של הכשרות בניהן: הכשרה לביצוע הגיזום עצמו, הכשרה לעבודה בגובה, הכשרה לעבודה עם הכלים בהם עובדים וכן הלאה. 

גיזום עצים מחיר זול בדרך כלל יביא אנשי מקצוע לא מיומנים וגרוע מכך, אלו שעובדים ללא אישור. קבלה של כל האישורים הנדרשים לעבודה הזו היא לא משהו שאפשר לוותר עליו.

גם אם אתם מוצאים מי שיעשה עבורכם גיזום עצים במחיר נמוך אל תתנו לו לעבוד לפני שאתם מוודאים כי מדובר על מי שעובד כחוק. 

זכרו כי אולי ברגע הראשון העבודה תהיה זולה יותר אבל בדיעבד מי שפוגע בעץ מוגן שלא כחוק עלול בסופו של יום לשלם קנס גבוה מה שממש לא יתברר כעסקה משתלמת בסופו של דבר.

מחיר של גיזום עצים
מחיר של גיזום עצים

מחיר גיזום עצים מושפע מכמות העובדים שנותנים את התוצר הסופי

מחירון גיזום עצים מחיר מושפע בין היתר מכמות העובדים שנותנים את העבודה בסופו של דבר כאשר באמת הרבה פעמים מחיר גיזום עצים גבוה בעצים גבוהים זו תוצאה של מספר עובדים שצריכים לתת מענה עבור עץ גדול שאי אפשר לטפל בו כאשר כל עובד מבצע את העבודה שלו בנפרד.

גיזום עצים מחיר עבור שורה של עובדים שמאפשרים הגעה בעזרת מנוף לנקודה המדויקת יכול להגיע עד כמה אלפי שקלים בייחוד כאשר מדובר על עבודה שכוללת ממש יום שלם. 

חשוב לדעת את זה כי הרבה פעמים אולי המחיר נראה גבוה כאשר בסופו של יום עוד הסכום הכללי מתחלק בין העובדים כולם, תראו כי המחיר הוא באמת הוגן בסופו של דבר. 

כאמור, מחיר גבוה לגיזום עצים כזה שניתן עבור עבודה טובה באמת היא הוצאה חד שנתית לכל היותר שתבטיח כי את התוצרים של העבודה תראו לאורך שנה שלמה.

גיזום עצים מחיר – לרוב מדובר על הוצאה פעם בשנה לכל היותר

הרבה פעמים יש דיון על מחיר גיזום עץ הדר או כמה עולה לגזום עץ ומתפלפלים בשאלה האם המחיר באמת גבוה כל כך והאם הוא מוצדק. 

עכשיו, אחרי שהבנו את האופן בו אנחנו מתמחרים את העבודה ניתן להבין כי בסופו של יום ההשפעה של גיזום עצים מחיר היא לרגע אחד בשנה.

לא מדובר על פעולה חוזרת או על חלק דרמטי מההוצאות השוטפות שכן בדרך כלל אנחנו לא נרצה לבצע גיזום עץ לעיתים קרובות מדי כדי לא לפגוע חלילה בצמיחה התקינה של העץ.

באיזה מקרים יש לבצע גיזום עצים?

אחרי שדיברנו על כל מה שנוגע לתחום של גיזום עצים מחיר אנחנו כמובן צריכים לדבר גם על הסיבות בגינן בגלל דנים בשאלת גיזום עצים מחיר.

הסיבה בגינה אנחנו דנים על גיזום עצים מחיר היא משום שלגיזום עצים יש תפקיד משמעותי עבור צמיחה תקינה של כל עץ. הסיבות בגינן נצא למסע יהיו בדרך כלל הסיבות הבאות:

  1. מחיר גיזום עצים הוא משמעותי שכן אנחנו רוצים פעם בשנה לגזום את העץ עבור יצירה של מרחב בו העץ יוכל לצמוח בצורה טובה יותר: הגזע של העץ צריך שמש כדי שיוכל להמשיך ולהתפתח. גיזום עצים הוא דרמטי במישור הזה שכן הרבה פעמים התפקיד שלו הוא לדלל את עלוות העלים הסמיכה ולאפשר לאור להיכנס מבין הענפים על הגזע.
  2. גיזום עצים מחיר הוא וודאי דבר ששווה לשלם אותו כאשר אנחנו מדברים על פיתרון עבור בעיה בטיחותית: בכל מה שנוגע לביטחון ובטיחות אסור לנו להיות שאננים ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתפשר על כך. לכן הרבה פעמים כאשר אנחנו מדברים על גיזום עצים מחיר גבוה לאור שורת האישורים הנדרשים, זכרו כי בסופו של יום לבטיחות החשובה כל כך של העובדים יש מחיר בלתי נמנע.
  3. גיזום עצים מחיר הוא מה שיש לתת עליו את הדעת כאשר זה נגוע במחלה וצריך לשמור עליו: גם במקרה הזה מדובר על עבודה מסובכת שכן אנחנו רוצים לתת לעץ את מה שהוא צריך כדי להצליח להיפטר ממיני המזיקים שחונים עליו ובו בזמן לאפשר לו להמשיך לגדול ולא חלילה להזיק לו.
גיזום עצים מחיר
גיזום עצים מחיר
 

איך יודעים האם בחרתם שירותי גיזום עצים במחיר נמוך

הרבה פעמים שואלים לקוחות איך לאבחן בין הצעות המחיר השונות ולהזמין גיזום עצים במחיר נמוך. 

התשובה לכך היא שגיזום עצים מחיר נמוך הוא בדרך כלל זה שכמובן נותן לכם עבודה טובה דיה והמחירים שלו נעים בין כמה מאות שקלים עבור עבודה פשוטה ויכול לזנק עד כמה אלפי שקלים עבור עבודה מאוד מורכבת. בדרך כלל העלות עבור גיזום עצים לא תעלה על 4,000 שקלים עבור עץ אחד.

גיזום עצים מחיר נמוך כאמור עלול להביא לכם בתגובה שירות לא מספיק טוב שלא ייתן לכם את השירות אותו ביקשתם. כדאי לקחת את העובדה הזו בחשבון ולהתנהל בהתאם לידיעה הזו.

חברת אומן הגיזום כאן בשבילכם ולמענכם

בראש ובראשונה חברת אומן הגיזום נמצאת כאן בשבילכם מתוך ניסיון אמיתי להוריד מהמחיר של העבודה. 

אנחנו חיים במדינה בה המחירים גבוהים לכתחילה ואנחנו ממש לא היינו רוצים להיות מי ששופכים שמן למדורה סתם כך. לכן, פרסמנו עבורכם באתר מחירון גיזום עצים מעודכן לשנת 2024 צפו בעצמכם בטווח המחירים.

חשוב לנו לספק לכם גיזום עצים מחירים סטנדרטיים שיגרמו לכם להרגיש שאתם באמת יכולים לעמוד בהוצאה הזו בכבוד. הדבר נכון במקרה של עבודה נקודתית עבור עץ אחד, התשובה הזו רלוונטית גם במידה ויש לבצע שורה של עבודות מורכבות יותר.

בנוסף, אנחנו חייבים להגיד שאנחנו זמינים עבורכם לשירות מידי. אנחנו רוצים להיות שם בשבילכם כדי שתוכלו לקבל את המענה באופן כזה שיקל עליכם ולא יעמיס עליכם עוד קשיים בסדר היום העמוס שלכם לכתחילה. 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך הטלפון או דרך אתר האינטרנט. מהר מאוד תגלו אנשי מקצוע מנוסים, אדיבים ובעיקר מי שיודעים לתת את העבודה הכל כך חשובה הזו בצורה מקצועית.

אל תתפשרו על שירות בינוני – בחרו במקצוענים בגיזום עצים

אין ספק כי לאומן הגיזום יש ניסיון שאי אפשר להתעלם ממנו. חמש עשרה שנים בתחום הכשירו את העובדים שלנו להתמודד עם הכל בצורה המקצועית והטובה ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?

המחיר לגיזום עצים עשוי להשתנות ממקרה אחד לשני. שכן, תלוי במורכבות העבודה, בגובה העץ ובמיקומו ובכלים הנדרשים לביצוע העבודה. 

פירסמנו עבורכם את טווח המחירים הממוצע לגיזום וכריתת עצים, היכנסו עכשיו וצפו במחירון.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

5/5 - (40 דירוגים)