אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים בחיפה

גיזום עצים בחיפה נדרש כדי לשמור על בריאות העצים, מניעת מפגעים בטיחותיים ושדרוג נראות הגינה. זוהי הסיבה שבגללה הביקוש לקבלני גיזום עולה בהדרגה, כיום הוא נמצא בשיאו. מחפשים אחר גוזם עצים בחיפה? אינכם צריכים עוד לשבור את הראש, המומחים של 'אומן הגיזום' כאן בשבילכם. גוזמי עצים בחיפה עם זמינות מיידית שיבצעו את העבודה בצורה המקצועית והטובה ביותר.
גיזום עצים בחיפה

✔️ גיזום עצים בחיפה במקצועיות!

✅ מומחים בגיזום לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם עצים מומחה בחיפה.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

להצעת מחיר עבור גיזום עצים בחיפה חייגו 077-2319266

מדוע תצטרכו מומחי גיזום עצים בחיפה?

כל אחד ירצה לנסות לגזום את העצים בעצמו, הרי זוהי פעולה טבעית בטיפוח הגינה. כל עוד מדובר על גיזום בסיסי, באפשרותכם לעשות אותו לבד ללא קבלן גיזום.

אך מה קורה כאשר מדובר על פעולה רצינית שכוללת בתוכה גיזום עצים גבוהים? במקרה כזה מוטב לפנות למומחי גיזום עצים בחיפה. אותם גוזמי עצים בחיפה יגיעו אליכם לבית עם מנוף כדי לבצע את עבודות הגיזום ברמה הנדרשת.

גיזום עצים עם מנוף יכול להיעשות רק על ידי מומחה שמגיע עם הידע והציוד המתאים. מעבר לכך, גוזם עצים בחיפה יודע איך לגזום את כל סוגי העצים, ללא יוצא מן הכלל.

גוזמי עצים בחיפה
גוזמי עצים בחיפה

גיזום נכון של עצים – כיצד הוא מתבצע?

על מנת לבצע גיזום עצים בחיפה חובה להזמין קבלן גיזום מנוסה שיבצע את המשימה. עם זאת חשוב שתבינו בדיוק כיצד מתבצעת מלאכת הגיזום כדי שתוכלו לפקח על הנעשה.

ראשית עוד לפני שגוזמים את העץ עושים בדיקה מקיפה בגינה כדי לקבוע את תוכנית העבודה. גיזום עצי פרי הדר מתבצע באופן שונה בהשוואה לגיזום עצים גבוהים מסוגים אחרים. לאחר שעושים בחינה מדוקדקת של הגינה ניתן יהיה לבנות תוכנית עבודה מסודרת.

מה קורה לאחר שבונים תוכנית עבודה סדורה?

הלקוח מקבל הצעת מחיר שאותה הוא נדרש לאשר, רק לאחר אישור הצעת המחיר ניתן לצאת לדרך. גוזמי עצים בחיפה יביאו לגינה את כל הציוד הדרוש בהתאם לתוכנית העבודה שנבנתה.

תוך מספר שעות תקבלו את התוצאה שחלמתם עליה, כזו שהייתה נראית לכם בגדר חלום. גיזום עצים בחיפה חייב להיעשות בצורה מסודרת כדי שתרוויחו את כל היתרונות עליהם נרחיב בהמשך.

חברת גיזום עצים מחויבת לתכנן היטב את כל מהלכיה על מנת שלא תתבצע טעות שתעלה ביוקר.

כמה עולה גיזום עץ? זה הזמן לדעת!

כאשר בוחנים מהו גיזום עצים מחיר מגלים כי לכל קבלן גיזום עצים תהיה הצעת מחיר שונה. אנו מציעים לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממספר חברות גיזום מקצועיות.

המחיר יכול להתחיל מ-290 ₪ ולטפס עד ל1,500 ש"ח, מצד שני המחיר יכול להגיע גם לאזור 1,500 עד 3,000 ₪ כאשר מדובר בגיזום עצים עם מנוף.

מבחינתכם שווה לשלם קצת יותר כדי שהעצים יהיו בריאים, ולא תצטרכו לחפש עצים חדשים. גינה נעימה ומזמינה תהיה שווה יותר מכל סכום שתוציאו על עבודות גיזום כאלה ואחרות.

תזכרו כי מדובר על הוצאה אחת לכמה חודשים, אין צורך לחזור כל גיזום וכריתת עצים כל שבוע.

גוזם עצים בחיפה מוסמך
גוזם עצים בחיפה מוסמך

גיזום עצים בחיפה – כיצד זה עשוי לתרום לכם?

כאשר מבצעים עבודות גיזום האופן קבוע, נהנים מהרבה יתרונות ובין היתר:

שמירה על בריאות העץ

תהליך גיזום עצים בחיפה הוא תהליך בסיסי שאמור בין היתר לשמור על בריאות העץ. גוזם עצים בחיפה מסיר מהעץ את כל הענפים הבעייתיים, אלה שעשויים לפגוע בו.

מדובר על ריענון חשוב מאין כמותו, כזה שמאפשר לעץ להצמיח ענפים חדשים. ללא פעולות גיזום יזומות תמצאו את עצמכם פוגעים בעץ ומונעים ממנו למצות את הפוטנציאל.

מניעת פגיעה במבנים

כאשר העץ גודל בצורה חופשית הוא עשוי בשלב כזה או אחר לפגוע בתשתיות. גוזמי עצים בחיפה יזהו את הסיכוי לפגיעה, ויבצעו את הגיזום בצורה מדויקת ונכונה.

כתוצאה מכך ניתן יהיה למנוע את הפגיעה במבנים ולדאוג כי הצמיחה תתבצע לכיוונים הנכונים. אם לא תשלטו על העץ, המציאות עשויה להיות סבוכה ממה שאתם מעלים על הדעת.

היעדר מפגעים ציבוריים

על ידי גיזום עצים בחיפה תוכלו למנוע מצב בו ייווצרו מפגעים ציבוריים שעשויים לסבך אתכם עם החוק. חוק גיזום עצים קובע כי מחובתכם להיות אחראים על העצים הצומחים בשטח ביתכם.

בעזרתו של גוזם עצים בחיפה תדעו כי אינכם הולכים להסתבך עם החוק, מציאות שכולנו מעוניינים להימנע ממנה.

סדר וארגון בחצר הביתית

עד שלא תבצעו גיזום עצים בחיפה אינכם יכולים לשמור בצורה אפקטיבית על סדר וארגון בחצר הביתית. החצר אמורה להיות המקום אליו אתם תגיעו בסוף היום כאשר תרצו קצת זמן לעצמכם.

זה המקום בו תארחו בני משפחה וחברים קרובים, לכן היא חייבת להיות מרשימה. רק על ידי גיזום מקצועי ניתן יהיה להשיג את התוצאה הרצויה ללא שום דופי.

גיזום עצים בחיפה עם מנוף
גיזום עצים בחיפה עם מנוף

כמה נהוג לשלם על גיזום עצים בחיפה?

אנו מבינים כי המחיר של גיזום עצים בחיפה אינו ברור בשלב הראשון. עליכם להבין כי המחיר נקבע רק לאחר שבוחנים היטב את הצורך של הלקוח. הרי הצורך שלכם יהיה שונה בתכלית בהשוואה לצורך של אנשים אחרים.

בכל פעם הצעת המחיר משתנה לפי היקף העבודה שאמורה להתבצע בשטח עצמו. אז כמה בדרך כלל משלמים על גיזום עצים בחיפה? כמו שציינו לעיל, העלות יכולה להתחיל מ-290 עד 1,500 ש"ח לפעולות בסיסיות.

אך גם להגיע לעלויות גבוהות יותר על סך אלפי שקלים עבור עבודה רצינית ומקיפה של מס' גיזום עצים.

מחירון שירותי גיזום בחיפה

מחיר בש"ח

גיזום עץ בחיפה עד 4 מ'

290-550 ₪

גיזום עץ בחיפה 4-7 מ'

600-1,200 ₪

גיזום עץ בחיפה 6-15 מ'

1,000-2,500 ₪

השוואת מחירים בין נותני שירות שונים יכולה להקל עליכם ולגרום לכך שהמחיר יהיה משתלם. תמיד תזכרו כי המחיר אמור לשקף את התמורה אותה תקבלו הלכה למעשה.

גוזמי עצים בחיפה
גוזמי עצים בחיפה

הצעת מחיר זולה אינה תמיד עדיפה

גוזמי עצים בחיפה הציעו לכם הצעת מחיר זולה על גיזום העץ? תדעו כי העלות משקפת בין היתר את הידע ואת הניסיון שאיתו יגיע איש המקצוע שמבצע את העבודה. אנו מציעים לכם מראש לפנות למומחה גיזום, אפילו אם הוא יגבה מכם קצת מעבר למה שחשבתם.

גיזום עצים בחיפה על ידי איש מקצוע מנוסה יביא לכך שלא תתמודדו עם בעיות רבות. הצעת מחיר זולה טומנת בחובה המון בעיות שאולי בתחילת הדרך אינם נראים לכם לעין.

מהו הנזק שעשוי להיגרם מגיזום לא מקצועי?

לא בכדי אנו מציעים לכם לחפש חברת גיזום מקצועית שמכירה את התחום על בוריו. גיזום לא מקצועי עלול להוביל למציאות בה הנזק עשוי להיות גבוה בהרבה. העץ לא יניב את התמורה שטמונה בו, תמצאו את עצמכם נאלצים לכרות אותו בשלב מסוים.

כריתת עצים צריכה להתרחש רק כאשר אין אפשרות להציל את העץ. עם גיזום עצים בחיפה על ידי גוזם עצים בחיפה תדעו כי אתם עושים את הצעד המתבקש. כזה שלא רק יטיב עם העץ, אלא גם ישמור עליו לאורך תקופת זמן ארוכה.

שירותי גיזום עצים בחיפה – בכל העיר

כחלק משירותי הגיזום שאנו מספקים בחיפה אנו מעניקים שירות בכל שכונות העיר

  • מרכז הכרמל
  • בת גלים
  • הדר הכרמל
  • קריית חיים
  • המושבה הגרמנית
  • ורדיה
  • קרית אליעזר
  • ואדי ניסנאס
  • רוממה
  • קרית שמואל
  • נאות פרס
  • נווה דוד
  • גבעת זמר
  • שער העלייה
  • כרמל צרפתי
  • רמת אלון
  • רמת הנשיא
  • רמת אלמוגי
  • סביוני הכרמל
  • רמת בגין
  • כרמל מערבי
  • רמת ספיר
  • רמת התשבי
  • רמת שאול
  • שמבור
  • חצרות כרמל
  • קרית רבין
  • ועוד שכונות
חברת גיזום עצים בחיפה
חברת גיזום עצים בחיפה

גיזום עצים בחיפה זה 'אומן הגיזום'

רוצים להזמין גוזם עצים בחיפה? אין צורך להתחיל לחפש גוזמי עצים בחיפה פעם אחר פעם. חברת 'אומן הגיזום' היא חברה מנוסה ומקצועית המגיעה עם רזומה של 15 שנה בתחום. החברה משתמשת בציוד מתקדם שאמור להעניק לכם ביטחון בעבודה המתבצעת בשטח.

אנשי המקצוע פרוסים בכל הארץ ומעניקים שירות גם לתושבים בערים אחרות. אז מה אתם צריכים לעשות כדי לקבל שירות גיזום עצים בחיפה? האמת היא שלא תצטרכו לעשות הרבה, רק לפנות למומחים של 'אומן הגיזום'.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.