אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

כורת עצים מוסמך

✔️ כורת עצים מוסמך בפריסה ארצית!

✅ מומחים בכריתת עצים ללא נזק

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

כורת עצים מוסמך

כריתת עצים היא שירות שכיח הרבה יותר ממה שאפשר לחשוב. כורת עצים מוסמך הוא בעל מקצוע חשוב במובן הזה. הרבה פעמים, כריתת עצים בידי מי שאין להם את המיומנות הנדרשת, עלולה להביא לאירועים חמורים, הפוגעים בבטיחות של כל הנוגעים בדבר. כדי לבחור כורת עצים מוסמך, עליכם להכיר בכמה מילים את התחום. אנחנו כאן כדי לתת לכם סקירה קצרה וכמה טיפים חשובים.

מתי נחוץ לנו כורת עצים מוסמך?

חשוב וכדאי לדעת שביצוע כריתת עצים אסורה, גם אם מדובר בעץ שנטעתם בעצמכם, בגינתכם הפרטית, בעוד הנכס והאדמה בבעלותכם על פי טאבו. גם במקרים כאלו, כריתת העץ תחשב לעבירה פלילית. על כן, בכל מקרה בו יש צורך לכרות עץ, בין אם בחצר פרטית, עסקית או ציבורית, יש להשיג אישור מפקיד היערות של העיר בה שתול העץ, ולפנות אל חברת גיזום עצים מקצועית ובעל רישיון חוקי בתוקף.

מה ההבדל בין כורת עצים מוסמך ובין כורת עצים שאינו כזה?

עולם הגיזום, בדומה למקצועות רבים, הוא שוק פרוץ, בו עובדים אנשי מקצוע בעלי ההסמכה והידע הדרושים, לעומתם עובדים כורתי עצים רבים שאינם עברו את ההכשרה הרלוונטית. כורת עצים מוסמך הוא מי שיש לו את הרישיון לעסוק בתחום. כורת עצים מוסמך, בגלל הניסיון, יהיה גם בעל המקצוע לו יש את הביטוח המתאים וצוות אשר עבר את ההכשרות לעבודה בגובה בפרט ולעבודה בתחום הזה בכלל.

ההבדל בין כורת עצים מוסמך ובין כורת עצים אחר, הוא לא רק הבדל סמנטי, לא מדובר רק על הבדל טכני. אנחנו מדברים על פער שהוא גם מהותי. כורת עצים מוסמך עבר את הליך ההכשרה הרלוונטי שהופך אותו מי שיודע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אם אתם רוצים לקבל תוצאה טובה, אל תתפשרו על האיכות, אל תתפשרו על בעל המקצוע.

האם יש עדיין מקום לכורת עצים בעולם המודרני?

כורת עצים מומחה הוא מקצוע אשר קיים עוד מראשית ההיסטוריה. העצים, הרי, הם חלק בלתי נפרד מהטבע על כדור הארץ, ובמשך מאות אלפי שנים כיסו חלקים ניכרים ממנו והיוו את סביבתו הטבעית של האדם. עצים שימשו כמקום מחסה, אך בעיקר כמקור מחייה מרכזי.

לעצים ערך תרבותי וחברתי חשוב מעין כמותו, מחיבור לערכים שורשיים ועד טיפוח ריאות ירוקות, ובכל זאת, כורת של עצים הוא בעל מקצוע מבוקש. חברת אומן הגיזום, המתמחה בשירותי גיזום וגם כריתת עצים זה למעלה מ – 15 שנים, מעמידה לרשותכם את כל המידע שחשוב לדעת לפני שמזמינים כורת.

העצים כמשאב חיוני

כורת עצים מוסמך הוא בעל המקצוע שמאפשר לנו שימוש בעצים לשם תועלות שונות. עוד מראשית ההיסטוריה, שימשו העצים את האדם להפקת תבלינים, מזון, תרופות ושמנים, להבערת אש לחימום, הסקה ובישול, וכן, כחומר גלם עבור עבודות בנייה ויצירת כלים שונים לנגינה, אוכל, ריהוט ואף להגנה מפני סכנות. לצד כל אלו, חשוב לזכור כי העצים, בעודם חיים וצומחים, הם מקור חיוני לחמצן, מזון טבעי ויופי.

לכן, על האדם להגן ככל יכולתו על העצים, המהווים משאב חיוני לחייו, ולמנוע כריתתם שלא לצורך. ההגנה על העצים הובילה לחקיקת חוקים שונים גם בישראל, המגדירים למי מותר לבצע כריתת עצים ומתי, והקובעים כי על הכורת להיות בעל רישיון חוקי בתוקף.

מה היא כריתת עצים ומתי השירות יהיה רלוונטי?

כדי לבחור כורת עצים מוסמך, בואו נדבר בכמה מילים על כריתת עצים. למה זה בכלל שירות שיכול להיות רלוונטי עבורכם? נתחיל בכך שכריתת עצים, בניגוד לתהליך של עקירת עצים, היא כריתה של עץ לא מהשורשים, אלא מנקודה זו או אחרת לאורך הגזע.

הבחירה בנקודת החיתוך היא בחירה מקצועית הנוגעת לצרכים של הלקוח, על כך עוד נדבר בהרחבה בהמשך. כריתת עצים נועדה לכמה מקרים. בדרך כלל, כריתת עצים היא תוצאה של מחלה של העץ, כלומר, עץ לא יציב עלול לפגוע בעוברי אורח מה שדורש התערבות חיצונית, כלומר, כריתה של העץ. ישנם מקרים בהם כריתה של עץ היא כדי להגן על תשתיות בשטח הפרטי. למשל, במקרה של עץ גבוה המגיע לחוטי החשמל. ישנם מקרים בהם כריתת עצים היא לצרכים פרטיים. אם זה מטעמים של אסתטיקה ואם זה כדי לפנות שטח פרטי לבניה.

כל אחד מהמקרים הללו דורש כריתת עצים מקצועית על ידי כורת עצים מוסמך. למה חשוב כל כך להקפיד ולבחור כורת עצים מוסמך? על כך נדבר כעת.

כורת עצים מוסמך
כורת עצים מוסמך

למה רק כורת עצים מוסמך יכול לבצע את העבודה?

נתחיל בחוקי מדינת ישראל. בראש ובראשונה צריך לזכור כי מדינת ישראל קבעה בחוק, מה היא עבודה בטוחה ומה היא עבודה הנעשית בצורה לא חוקית. כורת עצים מוסמך הוא מי שמכיר את הנהלים ומי שיכול לשמור על הבטיחות של העובדים ושל הלקוחות, לאורך כל תהליך העבודה.

כורת עצים מוסמך הוא גם מי שיודע באילו תנאים מותר לכרות עץ זה  או אחר. אנחנו יודעים שהמשפט היה מעט משונה, אנחנו נסביר הכל עכשיו. על פי החוק, כל עץ המוגדר 'אילן', הוא עץ מוגן. מדובר על עצים גבוהים, העומדים על גובה של 1.3 מטרים ויותר. כל עץ שהיקפו הוא 20 ס"מ ויותר, גם הוא נחשב לעץ מוגן על פי החוק. כדי לקבל אישור לכרות את העץ, יש למלא את הטפסים הרלוונטיים ולהמתין לתשובה של פקיד היערות מטעם קק"ל.

עד כמה שזה ישמע מוזר, אי ציות לחוק היא עבירה פלילית שיכולה לגרור קנסות. כורת עצים מוסמך, הוא מי שיעזור לכם להשלים את ההליך הבירוקרטי. בזכות הניסיון הרב ובזכות המידע שאסף לאורך השנים, מדובר על בעל מקצוע שיכול להפוך את כל הפרוצדורה פשוטה ויעילה.

כריתת עצים על פי חוק

על פי חוק פקודת היערות וחוק הגנים הלאומיים ושמורות הטבע – כריתת עצים מוגנים מותרת רק למי שקיבל היתר מיוחד מטעם קרן קיימת לישראל, בעלת הסמכות כפקידת היערות, ומהווה כורת של עצים מוסמך ומורשה.

למעשה, כריתת עצים ללא היתר ורישיון הינה עבירה פלילית לכל דבר ועניין, ודינה כולל קנס כספי ואף מאסר. בשלוש הערים הגדולות בארץ, חיפה, ירושלים ותל אביב, אמון אגף שיפור פני העיר (שפ"ע) על הוצאת הרישיונות עבור כריתת עצים בתחומי העיר. בכל מקרה ובאופן גורף, ללא חשיבות למין העץ או סוגו, אסור לכרות ולפגוע בעצים הקיימים בשמורות טבע ושמורות יער מוכרזות ללא רישיון.

כריתת עצים, אינה מתחילה ומסתיימת בכריתת העץ בלבד

כל כורת עצים מורשה, יודע אילו מסמכים הוא חייב להמציא עד לכריתה של העץ. יש לרשום ברישיון, מי אחראי על הביצוע, מה מספר הרכב ששייך לכורת, היכן הכריתה, שעת הכריתה, סוג העץ וכדומה. לכורת חייבים מלהיות הכלים הנחוצים, כי בלעדיהם, הכריתה לא תהיה נכונה וחבל. כאשר כורתים עצים, יש לבצע ניסור גזעים ותוך התחשבות בכוון נפילת העצים ופינויים.

שימוש בציוד משוכלל מאוד וחדשי, יוכל להעיד על האופי והאיכות של העבודה. זה לא אותו חוטב עצים שהיינו רואים אולי בסרטים, אלא מדובר בשירות שהוא חייב להיות מקצועי ולא עובדים בו רק עם גרזן. לרוב כריתת עצים מתבצעת רק כאשר העץ גורם לבעיה בטיחותית. יש להיוועץ עם מי שכבר כרת עצים, על מנת למצוא חברה שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

איפה אפשר למצוא כורת עצים מוסמך?

תוכלו למצוא כורת עצים דרך הרשת והרשתות החברתיות. שימו לב ואל תדלגו על ההמלצות. הרבה פעמים לקוחות עבר יהיו אלו שידעו להגיד בפירוט, איך נראה בפועל השירות של כורת העצים המדובר. הרבה פעמים, יש מי שמשלמים ללקוחות 'פיקטיביים' כדי שאלו יכתבו טובות על כורת העצים. ההמלצה שלנו, המשיכו וקיראו את כל המידע על כורת העצים בו אתם מעוניינים. דווקא למטה, בין התגובות הפחות פופולאריות, תמצאו הרבה מידע שימושי.

עוד אופציה היא לפנות לחברה מקצועית. חברה של כורתי עצים היא בעלת מוניטין ומשאבים, כך שהיא יכולה לבחור בקלות רבה יותר אנשי מקצוע מעולים. משום שהתקשורת שלכם היא מול נציגי החברה, תוכלו לבקש כורת עצים מצויין, בהתאם לצרכים שלכם.

להזמין כורת עצים מוסמך מחברה אמינה ומקצועית

חברה שהיא קיימת שנים, מתמחה בכריתה וטיפול שונה של עצים, היא חברה ששיש להזמין. שנות הניסיון, הציוד, כל אחה חשובים בהזמנה של כורת עצים מוסמך. חברת אומן הגיזום, קיימת כבר מעל ל- 15 שנה והיא מבצעת גיזום עצים מקצועי וכריתה של עצים מסוכנים לסביבה ועוד.

לחברה יש אישורים שיש להמציא לגבי כריתת העץ. בגלל שהעץ הוא מוגן, כריתה של עצים ללא רישיון אינה יכולה להתאפשר. אנו באומן הגיזום עובדים בצורה מקצועית ועל פי החוק ובעלי הרישיונות המתאימים לכריתת העצים.

מה היה לנו עד עכשיו?

כמובן! חלק עיקרי משירותינו הוא כריתת עצים. אנו בעלי וותק והסמכה בתחום הכריתה והגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

כל אדם, בעל עסק או רשות המעוניינים לכרות עץ או מחוייבים להגיש בקשה לכריתה/העתקה של העץ לאחד מפקידי היערות של הקק"ל אשר ידון בבקשה ויחליט לגביה תוך 21 יום.

שירותים ומידע נוסף
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים כורת עצים מוסמך? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
מידע שיכול לעניין אותך
שירותים נוספים באיזור
5/5 - (27 דירוגים)