אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום וכריתת עצים בשפלה

✔️ שירות גיזום וכריתת עצים בשפלה!

✅ מומחים בגיזום וכריתה לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם וכורת מומחה בשפלה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

גיזום וכריתת עצים בשפלה

צמחים ועצים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, בזכותם אנו נהנים מיופי, מצבעים נעימים בעיניים, משאיפת אוויר צח ונקי ועוד. אז אם אתם גרים בשפלה ורוצים להמשיך ליהנות מכל הדברים גם יחד תצטרכו לדאוג לבריאותם ולצמיחתם ואת זאת נעשה בעזרת גיזום וכריתת עצים בשפלה, הכל לפי הצורך ולפי המצב.

איך בכלל נדע מתי לגזום ומתי לכרות את העץ?

שאלה מצוינת! עבודות גיזום וכריתה בשפלה יתבצעו רק לאחר אבחנת מצב העץ. כך שלפני שאתם רצים עם גרזן או מסור חשמלי או שאולי פונים לגוזם עצים מומחה בשפלה כדאי לדעת מתי הצורך בגיזום ומתי נצטרך לכרות את העץ. חשוב לציין כבר עכשיו שישנם עצים שאסור לכרות או שמצריכים אישור כריתה מהקרן הקיימת לישראל.

מעבר לכך, לרוב כשמדובר על גיזום עצים בגובה או כריתת עצים גבוהים חשוב לתת לבעל מקצוע לבצע את העבודה בצורה מקצועית עם הכלים המותאמים לכך ולא להסתכל בטיפוס ללא כללי הבטיחות וההכשרה המתאימה. ככלל צריך לדעת שמלאכת גיזום עצים בשפלה מצריכים מחשבה, דייקנות, ידע מקדים וכלים ייעודיים על מנת שנוכל לשמור על בריאות העץ והסובבים אותו.

גיזום וכריתת עצים בשפלה רק עם המומחים

אנו באומן הגיזום מתמחים בגיזום וכריתת עצים כבר למעלה מ-15 שנה. לרשותנו האסמכתאות לגיזום וכריתת העצים בשפלה, האישורים המתאימים, רישיון עבודה בגובה שיאפשר עבודה בטיחותית כחוק, מנוף סל לגיזום עצים גבוהים בעת הצורך או במות הרמה לעצים נמוכים יותר ועוד.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות אדיב ומקצועי ומחירים המתאימים לכל כיס. אנו מבצעים את כל עבודות הגיזום הכלליות לתחזוקת עצים בצורה נכונה. כך שאם אתם מחפשים שירותי גיזום וכריתת עצים בשפלה הגעתם למקום הנכון וכל שנותר לכם כעת הוא להתקשר למוקד שלנו לפי האזור המבוקש וגוזם עצים מומחה בשפלה מטעמנו יעמוד לשירותכם.

גיזום וכריתת עצים בשפלה

מה החשיבות בגיזום נכון של העץ?

גיזום נכון של עצים יתרום לשיפור בריאות העץ, מניעת ריבוי מזיקים, פוריות ופרודוקטיביות, פריחת ענפים בריאים ויפים, שמירה מסכנת קריסת ענפים ועוד. חשוב לדעת מתי צריך לבצע את הגיזום ובאיזה עונה על מנת שנועיל לעץ ולא ניצור את המטרה ההפוכה ונפגע בעץ. לרוב, זמן הגיזום הנכון הוא בסיום עונת החורף הקרה ולקראת הסתיו, אך נסייג ונאמר שתלוי בסוג העץ ואופיו.

גיזום וכריתת עצים בשפלה מחיר זול האם קיים?

כמעט כמו בכל תחום גם בגיזום וכריתת עצים בשפלה נמצא חברות זולות או יקרות יותר. אך חשוב כבר עכשיו לציין ולומר שהמחיר אינו הפקטור העיקרי בתהליך כולו. בסופו של יום, תרצו שבעל מקצוע שהוסמך והוכשר לכך יבצע עבורכם את העבודה ולא "חאפר" שהחליט להיות גוזם עצים בשפלה ללא ההכשרה המתאימה והאישורים הנצרכים לכך.

מחיר גיזום וכריתת עצים בשפלה תלוי בכמה גורמים:

  • גובה העץ – ככל שהעץ יהיה גבוה יותר כך גם המחיר
  • סוג העץ – ישנם סוגים שונים של עצים כאלה שסבוכים יותר וכאלה שפחות.
  • מיקום העץ ונגישותו – ככל והעץ נמצא במקום המסובך לנגישות הגוזם המחיר יהיה גבוה יותר.
 

נציין שמחיר גיזום וכריתת עצים בשפלה עשוי להתחיל מ-350 ₪ לעצים של עד 3 מטר ועשוי להסתיים בסביבות כמה אלפי שקלים וצפונה (למחירון גיזום וכריתה המלא). מן הסתם שעץ המצריך גיזום או כריתת עץ בשפלה בעזרת מנוף סל ייקר את עלות השירות. ההמלצה שלנו היא לא להתייחס רק למחיר, בקשו לדעת אם הגוזם שלפניכם הינו מוסמך לכך, מחזיק באישורים הנדרשים ועוד. בנוסף בקשו לשמוע ולקבל המלצות מלקוחות קודמים על מנת לעמוד על טיב השירות.

באיזה מקרים גיזום לא יעזור ונצטרך לכרות את העץ?

כריתת עצים בשפלה הינו שירות שנזקקים לו לא פעם ולא פעמיים. לעיתים עקב גורמים וסיבות שונות ישנו צורך לכרות את העץ. לפני שנבצע את הכריתה כמובן שנבדוק אם יש אופציה אחרת לכך, שכן כריתת עץ למעשה תגרום למותו של העץ – וזה לא הדבר שהיינו רוצים אם יש פתרון אחר.

לפניכם חלק מהמקרים בהם יש צורך לבצע כריתת עץ ולא גיזום:

  • עצים הנמצאים בתוך שטח בניה
  • עץ שנרקב ומת
  • עץ שנפגע קשות עקב מזיקים
  • עץ העומד לקרוס ומהווה סכנה בטיחותית

האם כורת עצים בשפלה צריך להיות מוסמך לכך?

בהחלט כן! כורת עצים בשפלה חייב לעבור הסמכה לכריתת עצים. בנוסף לפני ביצוע כריתת עץ יש צורך באישור מקק"ל ותשלום אגרה. קבלן כריתת עצים בשפלה חייב להחזיק באישורים הרלוונטיים לכריתת עצים בין אם מדובר על כריתת עצים בחצר פרטית או בבית פרטי בשפלה.

צריך לדעת שכריתת עצים בישראל ללא אישור מראש אינה חוקית ומהווה עבירה על חוקי המדינה ועשויה לחשוף אתכם לתביעה מצד המדינה שבסופה תצטרכו לשלם קנס על כך. לכן ההמלצה שלנו היא לבדוק טוב לפני ביצוע הכריתה ולקבל את האישורים מהגורמים המוסמכים לכך.

גיזום וכריתת עצים בחצר פרטית בשפלה

בין אם אתם רוצים לגזום את העץ שבנמצא בחצר ביתכם או שאולי יש צורך לכרות את העץ בחצר יש לעשות זאת באופן מקצועי ויסודי. רק כך נמנע מהשורשים להמשיך לחיות ולהיכנס אל תוך מערכת תשתית האינסטלציה מה שיגרום בסופו של דבר לבעיות בצנרת הביוב. רק כורת עצים מוסמך בשפלה יוכל לוודא שהכריתה נעשתה בצורה מושלמת ללא שאריות מיותרות של שורשי העץ.

כרסום עצים בסופו של התהליך

לרוב אין אפשרות לעקור את העץ ישירות מהשורשים ולשלוף את כולו בצורה שלמה מהקרקע. לכן, ברוב המקרים תתבצע כריתה של הגזע באזור הקרוב ביותר לקרקע על מנת למקסם את הפעולה. לאחר מכן יש צורך לבצע עבודה של כרסום שורשים בעזרת מכונה ייעודית החותכת את שאריות הגזע לחתיכות קטנות וגורמות לכך שלא יישארו שורשים חיים המסוגלים להמשיך לצמוח ולשלוח זרועות נוספות לקרקע.

פינוי הגזם בסיום העבודה

בסופו של התהליך ישנו צורך בפינוי הגזם לאחר גיזום וכריתת עצים בשפלה וניתן לבצע זאת בעזרת שירותי פינוי גזם מטעם הגוזם בשפלה. נציין שישנה אפשרות נוספת שתוכל לחסוך מכם את העלות לכך והיא להוציא את הגזם למקום ייעודי מטעם העירייה ובהתאם לימים הקבועים באותה מועצה או עירייה והיא כבר תדאג לפנות את הגזם בעזרת משאיות פינוי לגזם.

גיזום וכריתת עצים בשפלה – מזמינים דרך אומן הגיזום

לאחר שקראתם את כל המאמר המורחב שלפניכם העוסק בגיזום וכריתת עצים בשפלה אנו סמוכים ובטוחים שכבר הבנתם שעבודות גיזום וכריתה בשפלה הינם מורכבים ולא מתאימים לביצוע בידי מי שאינו הוסמך לכך. מה גם שישנו צורך וידע לגיזום בצורה נכונה לשמירה על העץ. לכן, במידה ואתם צריכים לבצע גיזום או כריתת עץ.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום וליהנות משירות אדיב ומקצועי של גיזום וכריתת עצים בשפלה בידי קבלן גיזום עצים מוסמך ומומחה לכך. אנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים ולהגעה בזמן וביצוע העבודה על הצד הטוב והמקצועי ביותר. אומן הגיזום – שירותי גיזום וכריתת עצים בשפלה הן ללקוחות פרטיים ולמגזר העסקי.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

שירותים נוספים שלנו
המלצות וחוות דעת
ליאל נחמני
ליאל נחמני
תל אביב
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! עשו עבודה מצוינת ויעילה תוך כדי הסבר על הפעולות שביצעו. הגיעו בזמן ואחרי גמר העבודה ניקו וסידרו והשאירו את המקום נקים, אני מאוד מרוצה.
ישראל פרץ
ישראל פרץ
אשדוד
קרא עוד
אומן העיצוב נתן שירות יוצא מהכלל! החל משיחת הטלפון בה ניסה להבין מה אנחנו צריכים, העבודה המסודרת והנקייה, היחס האישי, והמחיר סביר מאוד, שירות מקצועי ואמין. נותן תחושה שאתה בידיים טובות. ממליץ בחום ובאהבה.
לאה מוסקוביץ
לאה מוסקוביץ
קריית אונו
קרא עוד
היינו צריכים לבצע גיזום של עץ בגובה 15 מ' בבניין שלנו. היה בסדר גמור, בא בזמן, היה אדיב, נחמד אבל העיקר שהוא עבד טוב בצורה מקצועית. הוא השאיר אחריו שטח נקי ומסודר, אנחנו מאוד מרוצים! גם המחיר היה סביר. הכל הלך מצוין!
אלה גבריאלי
אלה גבריאלי
ראשון לציון
קרא עוד
היה פשוט אלוף עולם! הכי טוב שיכול להיות, חברות אחרות נתנו מחיר בשמיים לגיזום עץ דקל ואמרו שזה עבודה מסובכת של כמה ימים, ואומן העיצוב נתן מחיר מצוין וסביר וסיים תוך כמה שעות. צנוע, אכפתי, ישר, מקצועי בטירוף. עשה עבודה שהייתי בהלם. אני מכירה הרבה בעלי מקצוע אבל באמת שהוא כמה רמות מעל.
יאיר שליו
יאיר שליו
אשקלון
קרא עוד
הוזמן בעקבות הצורך בכריתת עצי דקל בחזית הבניין. מקסים! ביצע את העבודה במקצועיות ובפחות מחצי בהשוואה להצעת המחיר של גוזם עצים אחר.
דוד זילברשטיין
דוד זילברשטיין
הוד השרון
קרא עוד
העבודה בוצעה בזהירות, במקצועיות, בדייקנות, באדיבות ובמתן הסברים . הגיע עם מנוף לאבטח את העץ שלא ייפול על הצד. המחיר היה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו בחום!
נווה מינץ
נווה מינץ
הרצליה
קרא עוד
הגיע לצורך כריתת עץ אליקטפוס גבוה. מדובר בעץ מאוד גדול ומסוכן שגדל עקום לאורך השנים, הכל היה מבולגן ונכנסו בו עטלפים. עשה עבודה נהדרת, היה יוצא מן הכלל ולקח מחיר הוגן. ממליצה באהבה.
הקודם
הבא
צור קשר עם גוזם מומחה

מחפשים שירותי גיזום וכריתת עצים? מלאו את הפרטים וקבלו הצעה מגוזם מומחה

5/5
שירותים נוספים באיזור