אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים בשפלה

ישנן סיבות רבות להזמין שירותי גיזום עצים בשפלה. בין אם הגיע הזמן לעשות קצת 'סדר בחצר', בין אם אתם נדרשים לטפל בבעיה בטיחותית או אם העץ הגדול כבר פוגע בתשתיות של הנכס, הרי שזה הרגע להזמין את האנשים הנכונים לטפל בבעיה. חברת 'אומן הגיזום', מלווה פרויקטים שונים בכל רחבי הארץ כבר 15 שנה. אם אתם מחפשים גוזמי עצים בשפלה, הגעתם לכתובת הנכונה. יש לכם למי לפנות עכשיו.

גיזום עצים בשפלה
גיזום עצים בשפלה

✔️ שירות גיזום עצים בשפלה!

✅ מומחים בגיזום לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-8047507

עבודות גיזום בשפלה הן מצרך חיוני

בדרך כלל, ביום, יום, אין מי שחושב שעות ארוכות על גוזמי עצים בשפלה, מטבע הדברים. שכן העצים, הצמחיה מסביב לבית ובחצר, אלו הפכו לחלק אינטגרלי מהנוף. אבל אם נביט היטב בעצים הללו, נגלה כי ללא טיפול מתאים, הם עלולים להפוך למפגע בטיחותי של ממש.

שלא לדבר על כך שטיפוח הבית הפרטי, משפר במידה רבה את איכות החיים של הדיירים בנכס. כך שלא פעם עבודה נכונה של גיזום עצים בשפלה, יכולה לשפר פלאים את מראה הגינה.

אם אתם מתלבטים ולא בטוחים מתי נכון להזמין גיזום עצים בשפלה, הרשו לנו לרגע לעשות לכם סדר. כעת, ננסה להסביר בדיוק מתי יש להזמין שירותי גיזום עצים בשפלה. הישארו איתנו.

גוזמי עצים בשפלה
גוזמי עצים בשפלה

באילו מקרים נזמין גוזם עצים בשפלה?

גוזם עצים בשפלה נזמין במקרים הבאים:

גיזום וכריתת עצים חיוניים במידה והעץ הופך למפגע בטיחותי

אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות עד למקרה בו ענף כבד נופל על ראשו של עובר אורח ככה סתם ופוגע בו. לא רק שזה לא נעים, זה בהחלט עלול להפוך לאירוע מאוד מסוכן.

יש שתי סיבות מרכזיות לקריסה של עץ, כובד משקל עלוות העלים ומחלות הנגרמות על ידי מזיקים שונים, המכרסמים בליבו של העץ ומובילים לקריסה שלו. גיזום עצים מומלץ גם כדי להוריד ממשקלו של העץ וגם כדי לאבחן מחלות במידה והן קיימות, כדי לטפל באלו בזמן.

גוזמי עצים בשפלה מבצעים עבודה מטעמי אסתטיקה

כאשר מזמינים גוזם עצים בשפלה, אנחנו כמובן לא רוצים לקבל רק מענה לבעיה בטיחותית, אלא, חשוב להזמין איש מקצוע מנוסה בשביל ליהנות מטיפול אסתטי אשר יתרום למראה הכללי של הגינה והחצר.

בעיניים של אנשי מקצוע מנוסים, נוכל להגיד כי עבורנו, גיזום עצים מקצועי היא לא רק מלאכה טכנית, אלא, אנחנו רואים בה אומנות של ממש.

גוזמי עצים בשפלה
גוזמי עצים בשפלה

גיזום עצים בשפלה לטיפול בבעיות תחזוקה הנוגעות לתשתיות של המבנה

אם ענפים נכנסים למערכת הביוב בטעות או פוגעים במערכות החשמל וכן הלאה, הרי שהתשובה הטובה ביותר לכך היא טיפול בעץ, במסגרת תהליך של גיזום עצים בשפלה.

מדוע צריך לבצע גיזום עצים בשפלה באופן קבוע?

עבור מי שבטוחים כי הם רוצים לשמור על העץ ורק רוצים לטפל בו כדי למנוע מקרים בהם העץ הופך סכנה של ממש, הרי שאין להם ספק כי הם מעוניינים להזמין גוזמי עצים בשפלה.

אבל, יש מי שכבר חושבים כי עדיף לבצע כריתת עצים, כאשר העץ פוגע בתשתיות של הנכס וכן הלאה. כאן המקום לציין את חוק גיזום עצים ולהזכיר, כי על פי החוק במדינת ישראל, חל איסור על כריתה של מה שהמדינה מגדירה בתור 'אילן'.

כלומר, המדינה אוסרת על כריתה של עץ וותיק, כזה שעובי הגזע שלו עומד על עשרה מילימטרים וגובהו עומד על שני מטרים ויותר. לכן, פעמים רבות, אין ברירה אלא לפנות לקבלת שירות של גוזם עצים בשפלה.

מטבע הדברים, כאשר פונים לאנשי המקצוע הנכונים, הרי שהם ידעו איך לטפל בעץ, כך שהוא יהפוך לחלק רצוי מהגינה שלכם.

גיזום עצים בשפלה
גיזום עצים בשפלה

גיזום עצים מתי צריך להתבצע? המדריך המלא

כאמור, ישנם מקרים בהם ברור לנו כי הגיע הזמן להזמין גיזום עצים בשפלה. לצורך העניין, גיזום עצי פרי מתרחש בדרך כלל לעיתים קרובות, ולו משום העובדה כי פירות רקובים, נוטים לנשור מטה, על השביל ולהפוך אותו חלק ומסוכן. במקרה כזה, ברור לנו כי גיזום עצים בשפלה יתרחש לעיתים קרובות ככל הניתן.

אבל נניח ומדובר על עץ בריא, כזה שלא ניכר עליו כי סובל ממחלות מיוחדות וכן הלאה. גם אז ההמלצה שלנו תהיה לא לוותר על גיזום עצים בשפלה לפחות פעם בשנה או שנתיים. הסיבה כאמור היא כפולה. מצד אחד, גוזם עצים בשפלה יבטיח כי עלוות העלים לא תהיה כבדה מדי ולא תכביד על העץ.

אגב, גיזום נכון של עצים מבטיח כי השמש תגיע לגזע של העץ ותתרום להתפתחות שלו, מה שיכול להשתבש, במידה והעלים כה צפופים, עד שקרני השמש לא תמיד מצליחות להגיע אל הגזע בקלות. מהצד השני, גיזום עצים בשפלה באופן קבוע, אחת לשנה או שנתיים, יבטיח כי יהיה איש מקצוע שיראה מה מצבו של העץ אחת לכמה זמן, כך שלא יהיו הפתעות.

במילים אחרות, אתם ממש לא צריכים לדעת בעצמכם האם העץ חולה או שמא יש בעיה אחרת. אתם פשוט צריכים להזמין שירות מקצועי של גיזום עצים בשפלה ולתת לאנשי המקצוע לעשות את עבודתם.

גוזם עצים בשפלה עם רישיון
גוזם עצים בשפלה עם רישיון

גיזום עצים בשפלה – השוואת מחירים

עכשיו, לשאלה שמעסיקה רבים כאשר אנחנו דנים בנושא, מה טווח המחירים עבור גיזום עצים ומה הוא מחירון גיזום. אנחנו כמובן לא יכולים להגיד לכם בלי להכיר את הפרויקט באופן אישי, כמה תשלמו בפועל עבור עבודה של גוזמי עצים בשפלה.

אבל אנחנו כן יכולים לומר כמה עולה גיזום עץ באופן כללי. בגדול טווח המחירים נע בין 290-3,000 ש"ח . אבל, חשוב לומר כי חברות גיזום מבצעות פרויקטים כל כך שונים אלו מאלו והפרמטרים השונים, הם הגורם לפער המחירים הדרמטי.

מחירון שירותי גיזום עצים בשפלה

מחיר בש"ח

גיזום עץ בשפלה עד 4 מ'

290-550 ₪

גיזום עץ בשפלה 4-7 מ'

600-1,200 ₪

גיזום עץ בשפלה 6-15 מ'

1,000-2,500 ₪

עלות גיזום עץ מחושבת על פי הפרמטרים הבאים:

גודל העץ וגובהו

לצורך העניין, גיזום עצים גבוהים עולה יותר, בעיקר משום שבמקרה הזה אנחנו ניאלץ לבצע גיזום עצים עם מנוף. השימוש בכלים מיוחדים לעבודה ובכוח אדם נוסף, מעלה את המחיר בשיעור ניכר. לעומת זאת גיזום גדר חיה תעלה פחות בדרך כלל, משום שהעבודה נעשית על ידי מעט אנשי צוות והפרויקט לא דורש מאיתנו להשתמש בכלים יוצאי דופן.

מחיר גיזום עץ בשפלה נמדד על פי מידת המומחיות של הגוזמים

לצורך ההמחשה, גיזום עצי פרי או גיזום עצי הדר, דורשת מיומנות, שכן עבודה לא נכונה יכולה להזיק לעץ גם שנים קדימה. בדיוק בגלל זה אנחנו הרבה פעמים נמליץ ללקוחות שלנו להשקיע קצת יותר עבור שירות מקצועי ומיומן של גוזם עצים בשפלה. גם אם מחיר העבודה יהיה מעט יקר מהאלטרנטיבות.

הזמינו שירותי גיזום עצים בשפלה עוד היום

אם אתם מעוניינים ליהנות מעבודה יסודית של גוזמי עצים בשפלה, אם אתם מחפשים שירות מהיר, אדיב ובמחירים משתלמים, חברת 'אומן הגיזום' עומדת לשירותכם.

אצלנו תמצאו צוות מיומן, מכשור מתקדם, ביטוח אשר יכסה את כל חלקי העבודה השונים ועוד. לקבלת מענה אישי עוד היום, מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו.

מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.