אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

גיזום עצים בהרצליה

כל מה שאתם צריכים לעשות, אם אתם מעוניינים ליהנות מעבודה מושלמת עבור גיזום עצים בהרצליה, זה ליצור קשר עם חברת 'אומן הגיזום'. כך תיהנו מעבודה של גוזמי עצים בהרצליה בעלי מיומנות גבוהה, ניסיון של 15 שנים בתחום, חברה המחזיקה בכל האישורים הדרושים. גיזום וכריתת עצים זו עבודה מורכבת ולא כדאי להתפשר בעניין הזה. לפרטים נוספים אנחנו כאן בשבילכם.
גיזום עצים בהרצליה

✔️ שירות גיזום עצים בהרצליה!

✅ מומחים בגיזום בהרצליה לכל סוגי העצים

✔️ לכל סוגי המגזרים – פרטי / מוסדי.

✅ ייעוץ טלפוני עם גוזם מומחה ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן!

✅ להצעת מחיר לגיזום עצים בהרצליה:

התקשרו עכשיו לאומן הגיזום: 077-2316387

איך מתבצע גיזום עצים בהרצליה?

רגע לפני שנצלול לסיבות בגינן יש להזמין גוזמי עצים בהרצליה, אנחנו רוצים להגיד בכמה מילים איך בפועל, מתבצעת עבודת גיזום. התהליך מתנהל בשלושה שלבים עיקריים:

אנחנו מקבלים את הפניה שלכם

כאשר אתם מזמינים גיזום עצים בהרצליה, חשוב לנו לשמוע מכם על מה אנחנו מדברים והאם יש דגשים אליהם כדאי לשים לב במיוחד. לצורך העניין, גוזמי גדר חיה עובדים אחרת מאלו הנדרשים לבצע גיזום עצים בגובה.

אנחנו כאן כדי לעשות כל מה שצריך כמובן, אבל ככל שתהיו יותר מדויקים בתיאור המקדים שלכם, כך לנו יהיה קל יותר להגיע אליכם בזמן עם הציוד הדרוש לנו לעבודה מקצועית ויסודית.

גוזם עצים בהרצליה
גוזם עצים בהרצליה

ביצוע עבודת הגיזום

כאן חשוב לנו להדגיש כי עבודה של גוזמי עצים בהרצליה לא יכולה להתרחש בלי שיהיו לנו האישורים הדרושים לעבודה. הרבה פעמים, קבלן גיזום נדרש לבצע עבודה בגובה וכיוצא באלו, מה שמחייב אותנו להחזיק ברישיונות הרלוונטיים כדי לבצע עבודות גיזום באמצעות מנוף וכן הלאה.

כלומר, חשוב מאוד לבחור גוזמי עצים בהרצליה המחזיקים באישורים המתאימים לעבודה. כדי לשמור על הביטחון שלכם, הלקוחות ושל העובדים עצמם.

סיום העבודה ופינוי גזם

אנחנו לא נעזוב את האתר לפני שנוודא כי העבודה הושלמה על כל פרטיה וכי הלקוחות מרוצים מהשירות. גוזמי עצים בהרצליה לא מבצעים רק עבודה טכנית, על כך עוד נדבר בהרחבה, אלא, אנחנו רואים בעבודה שלנו סוג של אומנות.

לכן, אנחנו מחויבים לכם ומחויבים לאינטגריטי המקצועי שלנו. אנחנו נישאר כאן לצידכם, עד שהעבודה תסתיים לשביעות רצונכם ובמידת הצורך נבצע פינוי של הגזם אם אין פנוי של העירייה בקרוב.

גוזמי עצים בהרצליה
גוזמי עצים בהרצליה

מה התפקיד של גוזם עצים בהרצליה?

תהליך גיזום עצים בהרצליה הוא וודאי לא משהו שמעסיק אתכם ביום, יום. אבל האמת היא כי אם הייתם שואלים אותנו על גיזום עצים מתי, היינו אומרים לכם כי גיזום עצים מקצועי חייב להיעשות לפחות פעם בשנה או שנתיים.

אנחנו עוד נדבר על הסיבות השונות להזמנה של גיזום עצים בהרצליה. אבל לפני כן, אנחנו רוצים לציין כי גיזום נכון של עצים בידי גוזם עצים מומלץ, מבטיח לא רק את הגיזום של העץ עצמו.

אלא, התפקיד של גוזמי עצים הוא לדעת לאבחן את מצבו של העץ. במילים פשוטות, עצים עלולים לחלות במחלות אשר גורמות לקריסה של העץ ולאירועים קשים בהם נשקפת סכנה לבטיחות של העוברים ושבים.

משום שאתם לא אנשי מקצוע ולא בהכרח יודעים לאבחן אירועים מהסוג הזה בעצמכם, קבלני גיזום נמצאים כאן כדי לערוך אבחנה מסודרת אחת לכמה זמן. זכרו את זה ואל תוותרו על שירותי גיזום בהרצליה, אחת לשנה או שנתיים לפחות.

כמה עולה גיזום עצים בהרצליה? המחירים לפניכם

אז עכשיו, בואו נגיע לחלק המעניין מכולם, כמה עולה עבודת גיזום עצים בהרצליה? אז אנחנו חייבים לומר כי הכל תלוי במספר משתנים, אשר יקבעו כמה תעלה העבודה כולה בסופו של דבר.

טווח המחירים עבור גיזום עצים בהרצליה הינו בין 290-3,000 ₪ בממוצע. אם אתם תוהים על פער המחיר, חשוב לנו לציין כי גיזום עצים בהרצליה נראה אחרת מפעם לפעם. כעת נסביר אילו פרמטרים משפיעים על מחירה הסופי של העבודה.

מחירון שירותי גיזום בהרצליה

מחיר בש"ח

גיזום עץ בהרצליה עד 4 מ'

290-550 ₪

גיזום עץ בהרצליה 4-7 מ'

600-1,200 ₪

גיזום עץ בהרצליה 6-15 מ'

1,000-2,500 ₪

ראשית, אנחנו צריכים להבין מה גובה העץ והאם עלינו להשתמש בכלים מיוחדים

גיזום עצים בגובה לדוגמה, בדרך כלל נחשב יקר יותר, משום שאנחנו צריכים להשתמש בכלים מיוחדים לצורך העבודה. גיזום עצים עם מנוף דורש מאיתנו כמובן, להיעזר בקבוצה גדולה יותר של אנשי צוות וכן הלאה. כך שבסופו של דבר, בהשוואה לפרויקט כמו גיזום עץ בינוני מחיר נמוך יותר ביחס למקרה הראשון.

שנית, היקף הפרויקט ומידת המורכבות שלו

עלות גיזום עץ תהיה נמוכה יותר אם תא השטח בו מבוצעת העבודה יהיה נוח לעבודה או אם הפרויקט עצמו לא מורכב במיוחד. בכל זאת, אנחנו תמיד ממליצים לבחור לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים גם אם מחיר העבודה יהיה מעט יותר גבוה. משום שמדובר על עבודה עדינה אותה צריך לדעת איך לבצע נכון, תמיד עדיף לשלם יותר עבור שירות מקצועי ומיומן.

גוזמי עצים בהרצליה
גוזמי עצים בהרצליה

איך גיזום עצים בהרצליה תורם לעץ?

גוזם עצים בהרצליה למעשה נותן מענה במקרים הבאים:

במידה והעץ הופך למפגע בטיחותי

כאן חשוב לנו להזכיר כי יש מי ששואלים את עצמם מדוע לא לבצע כבר כריתת עצים ולא גיזום עצים בהרצליה. על כך אנחנו רוצים לענות כי חוק גיזום עצים קובע שבשביל לכרות 'אילן', במילים פשוטות: עץ וותיק. אשר גובהו עולה מעל 2 מטרים ורוחבו עומד על 10 ס"מ לפחות, יש לקבל אישור מיוחד מקבלן היערות האזורי. פעמים רבות, חברות גיזום יכולות לפתור את הבעיה בעבודת גיזום פשוטה.

זה לא משנה אם מדובר על גיזום עצי פרי כדי למנוע נשירה של פירות רקובים אשר יוצרים שביל חלקלק ומסוכן להליכה ובין אם מדובר על גיזום עצים גבוהים, אשר חלו במחלה בעקבות מזיקים שונים, כך שיש סכנה אמיתית לקריסה של ענף כזה או אחר.

גוזם עצים בהרצליה יודע למנוע מהעץ לפגוע בתשתיות

לענפים יש נטייה להיכנס למערכות האינסטלציה ולפגוע במערכות החשמל בנכס. גוזמים מומחים יכולים להוריד את הענפים הנכונים ופשוט לטפל בבעיה בכמה דקות.

גוזם עצים בהרצליה מבצע עבודות בתחום אדריכלות נוף

אם יש לכם עץ גדול בחצר או בגינה, הרי שחשוב לעצב אותו אחת לפרק זמן מסוים מטעמים של אסתטיקה. כמובן, לא נוכל להגיד כי קבלן גיזום עצים בהכרח יודע איך לבצע את העבודה כך שתענה על דרישות מעולם האסתטיקה. אבל אנחנו כן יכולים להצביע על השירות שלנו ולציין כי העובדים שלנו יודעים לתת מענה גם בעניין הזה.

גוזמי עצים בהרצליה שומרים על צמיחה בריאה של העץ לאורך שנים

גם אם אנחנו מדברים על עץ בריא, הרי שלאורך הזמן עלוות העלים עלולה לכסות על הגזע ולמנוע מקרני השמש להגיע אליו. כל אחד יודע כי אחד הפרמטרים המשמעותיים לצמיחה והתפתחות של עץ בריא, היא השמש.

לכן, גוזמי עצים בהרצליה נדרשים לא פעם להוריד חלק מהענפים הכבדים, כדי לאפשר לעץ להמשיך להתפתח באופן טבעי. אגב, באופן הזה אנחנו גם יכולים להקל במידה רבה על משקלו של העץ, מה שיכול גם הוא להבטיח כי הגזע לא יקרוס ממשקל עודף לאורך הזמן.

גיזום עצים בהרצליה
גיזום עצים בהרצליה

איפה אנו מספקים שירותי גיזום עצים בהרצליה?

אנו מספקים שירותי גיזום עצים בהרצליה ומגיעים לכל רחבי העיר ובשכונות הבאות:

  • הרצליה פיתוח
  • יד התשעה
  • נווה ישראל
  • נווה עמל

אומן הגיזום, החברה המובילה בשירותי גיזום בהרצליה

לחברת 'אומן הגיזום', אנשי צוות מיומנים, גוזמי עצים בעלי ניסיון של 15 שנה בתחום. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו שירות מהיר, אדיב ובמחירים משתלמים. לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

5/5 - (26 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.