אומן הגיזום
גוזמים מוסמכים
מחירים הוגנים
שירות מקצועי

ריסוס עצים ועשבים לפני התקנת דק

ריסוס עצים ועשבים לפני התקנת דק נדרש במקרים שונים, כאשר מזיקים נראים לעין הם לא הסיבה היחידה להזמנת השירות. לא פעם, יש צורך לבצע גם פעולות מנע, למרות שאין מזיקים ספציפיים שצריך להיפטר מהם. זאת, כדי למנוע התרבות עתידית של מזיקים מתחת למקום כה לח וחשוך כמו דק עץ.
ריסוס עצים ועשבים

הדק – מקום אידיאלי עבור מזיקים

צריך לזכור כי דקים אשר עשויים מעץ מהווים את אחד מהבתים האידיאליים ביותר עבור מזיקים כמעט מכל סוג, מכיוון שהדקים מייצרים סביבה אפלה, חשוכה ולחה – בדיוק מה שמזיקים אוהבים. לכן, ריסוס עצים ועשבים לפני התקנת דק הוא לעיתים לא בגדר המלצה, אלא ממש בגדר חובה. רגע לפני שאתם מזמינים גנן או חברת הדברה, חשוב להבין שכל נותן שירות מומלץ לעבודות הדברה מסוגים שונים. בתוך כך, הטיפים הם:

  1. שטח הריסוס: גודל השטח המצריך ריסוס הוא הפקטור העיקרי שיקבע את מחיר ההדברה. 
  2. שיטת הריסוס: שיטת ההדברה גם היא קובעת את מחיר הדברת העצים והשיחים. 
  3. גובה העצים: הגודל, הקוטר והגובה של העצים יקבעו את מחיר ההדברה. 
  4. סוגי מזיקים: בהתאם לסוגי המזיקים שתקפו את הצמחייה, ייקבע מחיר ההדברה גם כן. 
ריסוס עצים ועשבים לפני התקנת דק
ריסוס עצים ועשבים לפני התקנת דק

למה חשוב להזמין הדברה לפני התקנת דק?

כאמור, דק העץ מהווה סביבה ותנאי מחיה אידיאליים עבור מזיקים מכל הסוגים, החל מג'וקים, דרך נחשים וכלה בחולדות, זחלים, טרמיטים ועוד. כעת, בואו נתרכז בסוג המזיקים האחרון שציינו כאן – טרמיטים. זה נכון שכל סוגי המזיקים אינם רצויים מתחת או בסביבת הדק, אבל טרמיטים הם מקרה מיוחד. 

טרמיטים, כאשר אינם מטופלים בזמן על ידי חברת הדברה מקצועית, יכולים לגרום לנזקים חמורים במיוחד בדקים מעץ, ברהיטים, במשקופי דלתות ועוד. לכן, ריסוס עצים ועשבים לפני התקנת דק צריך לכלול גם ריסוס נגד טרמיטים, אפילו טיפולים מונעים מסוגים שונים. 

האם ריסוס רלוונטי כנגד כלל סוגי המזיקים?

התשובה היא: לא, ריסוס אינו רלוונטי כלפי כלל סוגי המזיקים. למשל, במקרה של נחשים, יש להזמין לוכד נחשים מקצועי, מכיוון שרוב הנחשים הם חיות מוגנות בישראל. כמו כן, צריך להזמין לכידת נחשים גם מטעמי בטיחות, שכן חלק מהנחשים בישראל ארסיים עד כדי יכולת המתת בני אדם ובע"ח. 

נוסף על לוכדי נחשים, יש לקחת בחשבון גם מזיקים מסוימים אשר מצריכים טיפולים חוזרים. למשל, פשפשים, פרעושים וקרציות לעיתים יצריכו טיפול חוזר. מלבד הנ"ל, רוב המזיקים יכולים להיות מודברים על ידי שיטות הדברה סטנדרטיות. 

ריסוס לפני התקנת דק
ריסוס לפני התקנת דק

לסיכום, טיפ חשוב למציאת מדביר מורשה

הטיפ הכי חשוב הוא, לבחור נכון מדבירים מומלצים לסוג העבודה. חברת הדברה מומלצת לעבודות כמו ריסוס זבובים, יתושים, זחלים וטרמיטים, כנימות על סוגיהן ועוד. כדי למצוא את החברה הנכונה, ההמלצה היא לבצע השוואת מחירים להדברת דקים מעץ. 

אם תערכו את ההשוואה הנכונה לסוג ההדברה, תוכלו לחסוך כסף וכן למצוא את גוזמי העצים או המדבירים הכי מומלצים באזור המגורים שלכם. תוך כדי ההשוואה, עיינו בין ביקורות וסקרו אותן עד מציאת המדביר הנכון. 

5/5 - (33 דירוגים)
מה היה לנו עד עכשיו?

רק גנן בעל תעודה מהסוגים הבאים: "גנן 1,2,3", הנדסאי או טכנאי נוף, וכמו כן, אגרונום מוגדרים כ-גוזמי עצים.

בהחלט! חלק עיקרי משירותינו הוא גיזום וכריתת עצים. אנו בעלי וותק בתחום הגיזום והכריתה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר. היכנסו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.